Przetargi.pl
ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PO SKLEPIE MUZYCZNYM NA POTRZEBY BIBLIOTEKI MIEJSKIEJ- Oddział dla Dzieci - budynek przy ul. Kilińskiego 16 w Inowrocławiu

Biblioteka Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Kilińskiego 16
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 357-36-98
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Miejska
    ul. Kilińskiego 16 16
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 357-36-98
    REGON: 00079224800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jan-kasprowicz.bmino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PO SKLEPIE MUZYCZNYM NA POTRZEBY BIBLIOTEKI MIEJSKIEJ- Oddział dla Dzieci - budynek przy ul. Kilińskiego 16 w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są : - roboty rozbiórkowe - roboty w zakresie instalacji elektrycznych - instalowanie okablowania komputerowego - instalowanie linii telefonicznych - instalacyjne roboty elektrotechniczne - roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne - instalowanie wentylacji - wykonywanie podkładów pod posadzki - izolacja cieplna - instalowanie ścianek działowych - instalowanie drzwi - instalowanie sufitów podwieszanych - kładzenie płytek - zakładanie paneli - roboty malarskie - roboty malarskie zdobnicze - instalowanie rolet
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123308
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 01.08.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć roboty remontowe w obiektach kubaturowych, dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: oraz ogólno-budowlanej oraz kierowania robotami elektrycznymi. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Formularz ofertowy- wypełniony i podpisany ( załącznik nr 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 ) Oświadczenie z art. 24 ust.1 Pzp, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( załącznik nr 3 ) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) parafowany przez Wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru-(załącznik nr 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia budowlane wydane po 14 lutego 1995 r. - decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jan-kasprowicz.bmino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach