Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 854-60-00 , fax. (061) 852-04 -55, 8546146
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Fredry 10 10
61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (061) 854-60-00, fax. (061) 852-04 -55, 8546146
REGON: 00028811000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń po byłej kuchni na potrzeby Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych UM w Poznaniu przy ul. Marcelińskiej 27, realizowanej w ramach projektu: Poprawa jakości kształcenia poprzez wyposażenie biblioteki oraz modernizację sal dydaktycznych Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu - Działanie 5.1 WRPO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Adaptacja pomieszczeń po byłej kuchni na potrzeby Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych UM w Poznaniu przy ul. Marcelińskiej 27, realizowanej w ramach projektu: Poprawa jakości kształcenia poprzez wyposażenie biblioteki oraz modernizację sal dydaktycznych Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu - Działanie 5.1 WRPO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 42192.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp)2) dołączyli Upoważnienie do podpisania oferty przez osobę/osoby figurujące w rejestrze (lub innym dokumencie, o czym mowa w pkt. 1) jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy Upoważnienie należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrach lub wpisie do ewidencji. Upoważnienie nie dotyczy osób wpisanych w rejestrze 3) Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4)Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp) 5)Oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. -(aktualny, tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów 2) Upoważnienie do podpisania oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania. W sytuacji, gdy ofertę podpisuje jeden z podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć upoważnienie/pełnomocnictwo, które winno być podpisane przez wszystkie podmioty. 3) Oświadczenie W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie winno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie.4) wykaz wykonanych wielobranżowych robót budowlanych (minimum 2 robót) w charakterze generalnego wykonawcy dotyczących budynków użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości kontraktowej minimum 2 mln pln BRUTTO każda z podaniem ich daty i miejsca wykonania, rodzaju wykonania robót, wartości robót oraz numeru kontaktowego Zamawiającego - lista referencyjna oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje (zgodnie z dodatkiem nr 9). - Wykonawca dysponuje osobami, które będą kierować robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania tymi robotami i są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego - należy załączyć odpowiednie zaświadczenie - Zaświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami, które będą kierować robotami elektrycznymi posiadającymi uprawnienia elektryczne i są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego - należy załączyć odpowiednie zaświadczenie 5)W celu potwierdzenia, iż firma spełnia wszystkie wymogi obowiązującego prawa dotyczącego działalności przedsiębiorstwa należy załączyć do oferty Certyfikat ISO 9001 lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji (termin wykonania)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administracja.ump.edu.pl/dzp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i remont Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego UAM w Kaliszu, Etap 1A - winda K3 w części dydaktycznej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowę dróg wraz z chodnikami i parkingami na terenie nieruchomości w Poznaniu, ul. A. Szamarzewskiego 89/91, dz. nr 9/60 i 87 ark. 18 obręb Jeżyce - parking za budynkiem E
Dodano: 2016-07-04 - Przebudowa i remont Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego UAM w Kaliszu, Etap 1A - winda K3 w części dydaktycznej
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa wejścia do budynku akademika UAM w Kaliszu z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Nowy Świat 28 w Kaliszu
Dodano: 2016-04-27 - Dom Studencki nr 4 Politechniki Poznańskiej. Remont instalacji wentylacji wraz ze zintegrowanym systemem sterowania kształtującym komfort klimatyczny.
Dodano: 2016-04-15 - Adaptacja pomieszczeń poddasza na potrzeby dydaktyczne w istniejącym budynku Collegium Medicum w Kaliszu przy ul. Kaszubskiej 13
Dodano: 2015-11-25 - Prace remontowe budynków Domów Studenta PWSZ w Koninie
Dodano: 2015-10-20 - Dom Studencki nr 2 i nr 3 Politechniki Poznańskiej. Remont węzłów sanitarnych.
Dodano: 2015-07-15 - Przebudowa i rozbudowa części budynku PWSZ w Koninie przy ul. Przyjaźni 1
Dodano: 2015-06-15 - Zmiana lokalizacji wjazdu od ul. Paszty oraz budowa parkingu i portierni dla Kampusu Ogrody UAM, Poznań,ul. Szamarzewskiego 89/91: - etap I: droga wewnętrzna, portiernia, sieci podziemne, opłotowanie; - etap II: parking wewnętrzny.
Dodano: 2015-06-11