Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń Planowej Izby Przyjęć wraz z zakupem wyposażenia w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznm w Warszawie

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 735 145 , fax. 226 131 992
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 735 145, fax. 226 131 992
    REGON: 10669853000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń Planowej Izby Przyjęć wraz z zakupem wyposażenia w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznm w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - adaptacyjne wraz z zakupem wyposażenia dla Planowej Izby Przyjęć które zostaną zrealizowane na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. Uwaga: Zamawiający załącza także przedmiar robót, który jest jedynie materiałem pomocniczym i nie może stanowić podstawy obliczenia ceny oferty. 2. Zakres robót remontowo-adaptacyjnych Wymagania ogólne 2.1. Przedmiot specyfikacji Przedmiotem niniejszej Specyfikacji Technicznej (ST) są wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z robotami remontowo – budowlanymi polegającymi na remoncie pomieszczeń po Ostrej Izbie Przyjęć dla potrzeb Planowej Izbie Przyjęć w budynku Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie. Prace remontowo – budowlane obejmują: a) Roboty rozbiórkowe - rozbiórka ścianek z g - k b) Roboty posadzkarskie - uzupełnienie oraz wykonanie nowych wylewek i warstw posadzkowych (suchych jastrychów, szlicht cementowych) - przygotowanie podłoży pod wykładziny oraz inne warstwy wykończeniowe posadzek, poprzez wylanie mas samopoziomujących - układanie wykładzin spawanych np. typu Tarkett) wraz z wyłożeniem cokołów c) Roboty malarskie ścian i sufitów: - usuwanie strych powłok malarskich, przygotowanie podłoży - malowanie farbami emulsyjnymi itp. oraz farbami przeznaczonymi do pomieszczeń szpitalnych - malowanie oraz lakierowanie lamperii - malowanie stolarki oraz ślusarki drzwiowej i okiennej d) Uzupełnienie oraz wykonanie nowych tynków cementowo – wapiennych oraz gipsowych e) Montaż ścianek g-k f) Wykonanie gładzi gipsowych g) Uzupełnianie sufitów podwieszanych systemowych h) Montaż/wymiana stolarki i ślusarki drzwiowej i) Czyszczenie oraz impregnacja posadzek z wykładzin zmywalnych j) Montaż odboi do drzwi k) Montaż rolet okiennych l) Doprowadzenie wentylacji do dwóch pomieszczeń wydzielonych nowymi ściankami G-K 2.2. Zakres stosowania specyfikacji technicznej. Specyfikacja jest stosowana jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji robót wymienionych w punkcie 2.4 2.3 Nazwa zadania objętego specyfikacją: Roboty remontowo - budowlane w budynku MSSW . Adres: 04 – 749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2 Inwestor: MSSW Adres: 04 – 749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2 2.4. Przedmiot i zakres robót objętych specyfikacjami. Roboty budowlane obejmują swym zakresem: Roboty remontowe – w budynku MSSW ul. Bursztynowa 2. Nazwy i kody robót według Wspólnego Słownika Zamówień. Roboty objęte specyfikacjami sklasyfikowano w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień następująco: 45 45 30 00-7 – roboty remontowe i renowacyjne 2.5. Informacje o terenie budowy. a) Lokalizacja. Budynek położony jest przy ul. Bursztynowej 2 w Warszawie. Do budynku prowadzi droga dojazdowa umożliwiająca bezpośredni dojazd oraz dowóz i wywóz materiałów. b) Organizacja robót, przekazanie placu budowy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaplanowania i zorganizowania robót w sposób: • nie powodujący utrudnień w komunikacji i ruchu pieszych na terenie i drogach przyległych do placu budowy oraz pracy oddziałów szpitala. • nie powodujący zanieczyszczenia terenu przyległego do placu budowy oraz pomieszczeń szpitala. Termin i sposób przekazania placu budowy zostaną określone przy realizacji poszczególnych zadań opisanych w umowie dotyczącej wykonania zamówienia publicznego (robót remontowo-budowlanych). • Wykonawca musi być przygotowany na utrudnienia związane z pracą szpitala. • Wykonawca musi przewidzieć konieczność wykonywania prac w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy. • Wykonawca musi wykazać się praktyką w wykonawstwie robót na terenie jednostek służby zdrowia. c) Zabezpieczenie interesów zamawiającego i osób trzecich. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone swoimi działaniami na obiektach publicznych, na obiektach należących do Zamawiającego oraz osób prywatnych. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i prowadzić prace w sposób zapewniający ochronę własności publicznej i prywatnej. d) Ochrona środowiska. W zakresie robót nie przewiduje się prac uciążliwych oraz szkodliwych dla środowiska. Warunki bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej na budowie. Wykonawca powinien prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP oraz ochrony przeciwpożarowej. e) Zaplecze dla potrzeb Wykonawcy. Na zapleczu przyległym do budynków oraz na terenie budynku istnieją warunki na zorganizowanie i przygotowanie składu materiałów budowlanych oraz zaplecza dla potrzeb Wykonawcy. Nie występują trudności z dostępem do sieci wodnej i elektrycznej. 3. Wymagania ogólne dotyczące właściwości materiałów i wyrobów budowlanych oraz niezbędne wymagania związane z kontrolą jakości. 3.1. Wymagania ogólne dotyczące właściwości materiałów wyrobów budowlanych. Materiały i wyroby wykorzystane przy wykonaniu robót objętych niniejszą specyfikacją muszą spełniać wymogi odnośnych przepisów, być dopuszczone do stosowania w budownictwie oraz spełniać wymogi określone w szczegółowych specyfikacjach technicznych. 3.2. Wymagania ogólne dotyczące przechowywania, transportu, składowania materiałów i wyrobów. Wykonawca zapewni właściwe: przechowywanie, transport i składowanie materiałów i wyrobów w każdej fazie wykonywania robót, a na każde żądanie Zamawiającego/ Inspektora nadzoru inwestorskiego umożliwi ich sprawdzenie. Wszystkie materiały powinny być przechowywane w oryginalnych opakowaniach i przechowywane zgodnie z instrukcją producenta oraz odpowiednią Aprobatą. 3.3. Kontrola jakości. 3.3.1. Materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym/ Inspektorem nadzoru inwestorskiego sposób i termin przekazania informacji o przewidywanym użyciu podstawowych materiałów oraz wyrobów budowlanych, a także o sposobie i terminie przekazania dokumentów potwierdzających właściwości i jakość stosowanych materiałów i wyrobów: certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności z Polskimi Normami. Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego/Inspektora nadzoru umożliwić sprawdzenie: jakości, stanu technicznego oraz dokumentów określających właściwości i jakość dostarczonych materiałów i wyrobów. 3.3.2.Materiały i wyroby nie odpowiadające wymaganiom. Materiały i wyroby dostarczone na budowę przez Wykonawcę, które nie uzyskają akceptacji Zamawiającego/Inspektora nadzoru inwestorskiego, powinny być niezwłocznie usunięte z placu budowy. 3.4. Wariantowe stosowanie materiałów. Nie przewiduje wariantowego stosowania materiałów i wyrobów. Ewentualne wariantowe zastosowanie materiałów i wyrobów może nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach po dokonaniu przez strony biorące udział w procesie inwestycyjnym (Zamawiający/ Inspektor nadzoru, Wykonawca) odpowiednich uzgodnień. 4. Wymagania ogólne dotyczące sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany do używania takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót, środowisko oraz który spełniać będzie wymogi dotyczące zachowania bezpieczeństwa na budowie. Sprzęt używany do wykonywania robót powinien być zgodny z ofertą wykonawcy. W wypadku zdyskwalifikowania przez Zamawiającego/Inspektora nadzoru inwestorskiego sprzętu nie gwarantującego zachowania warunków umowy, mającego negatywny wpływ na jakość i bezpieczeństwo wykonywanych robót i konstrukcji, sprzęt ten nie zostanie dopuszczony do robót. Wykonawca złoży oświadczenie, że użytkowane narzędzia posiadają pomiary dozorowe. 5. Wymagania ogólne dotyczące środków transportu. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania tylko takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na stan i jakość transportowanych materiałów i wyrobów. Wykonawca będzie na bieżąco usuwać, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do budynku szpitala. 6. Wymagania dotyczące wykonania robót. 6.1. Wymagania ogólne dotyczące wykonania robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za ich zgodność z wymaganiami specyfikacji technicznej a także za prowadzenie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z wytycznymi i instrukcjami producentów materiałów i wyrobów, a także zgodnie z poleceniami Zamawiającego/Inspektora nadzoru inwestorskiego. 7. Kontrola, badania robót budowlanych. 7.1. Zasady kontroli jakości robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót, jakość materiałów i wyrobów budowlanych. Wykonawca będzie prowadził pomiary, kontrolę i konieczne badania materiałów, wyrobów oraz robót budowlanych z częstotliwością gwarantującą, że roboty wykonano zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacjach technicznych. Wykonawca jest zobowiązany do informowania o wynikach przeprowadzonych pomiarów, kontroli i badań Zamawiającego/Inspektora nadzoru budowlanego. 7.2. Pomiary i badania. Wszystkie pomiary i badania będą prowadzone zgodnie z wymaganiami norm. W przypadku gdy normy nie obejmują jakiegokolwiek pomiaru lub badania wymaganego w szczegółowych specyfikacjach technicznych, można stosować wytyczne krajowe albo inne procedury zaakceptowane przez Zamawiającego/Inspektora nadzoru inwestorskiego. Zamawiający - Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony do uczestniczenia i kontroli w przeprowadzanych przez wykonawcę pomiarach i badaniach. 7.3. Pomiary i badania prowadzone przez Zamawiającego/Inspektora nadzoru inwestorskiego. Zamawiający/Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony do prowadzenia pomiarów i badań materiałów, wyrobów oraz robót budowlanych a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej pomocy umożliwiającej ich przeprowadzenie. 8. Wymagania dotyczące przedmiaru i obmiaru robót. 8.1. Ogólne zasady obmiaru robót. Obmiar robót będzie określać faktyczny zakres robót wykonywanych zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną w ustalonych jednostkach w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym zgodnie z obowiązującymi normami. 8.2. Obmiar robót dokonuje Wykonawca po uzgodnieniu zakresu i terminu jego przeprowadzenia z Zamawiającym/Inspektorem nadzoru inwestorskiego. 8.3. Urządzenia i sprzęt pomiarowy. Urządzenia i sprzęt pomiarowy zostaną dostarczone przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego/Inspektora nadzoru inwestorskiego. 8.4. Czas przeprowadzania pomiarów. Obmiar należy przeprowadzać przed częściowym, ostatecznym odbiorem robót. Obmiar robót zanikających należy przeprowadzać w czasie ich wykonywania. Obmiar robót ulegających zakryciu przeprowadza się przed ich zakryciem. 8.5. Zasady określania ilości robót, materiałów i wyrobów budowlanych. Długości pomiędzy wyszczególnionymi punktami będą mierzone wzdłuż linii osiowej i podawane w [ m]. Jeżeli szczegółowe specyfikacje techniczne nie wymagają inaczej, objętości będą wyliczane w [m3], powierzchnie w [m2]. Ilości, które mają być obmierzone wagowo, będą określane w kilogramach lub tonach. 9. Przygotowanie wyceny przez wykonawcę. 9.1. Podstawowe roboty Wykonawca wyceni na podstawie średnich cen Sekocenbudu w oparciu o obowiązujące normy kosztorysowe i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu. Roboty nietypowe Wykonawca wyceni indywidualnie i wycenę przedstawi do akceptacji Zamawiającemu. 10. Odbiór robót budowlanych. 10.1. Rodzaje odbiorów. Wykonywane lub wykonane roboty będą podlegać następującym etapom odbioru, dokonywanych przez zamawiającego/inspektora nadzoru inwestorskiego, komisję powołaną przez zamawiającego w obecności i przy udziale wykonawcy: a) Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zgłaszanie zamawiającemu do odbioru roboty ulegające zakryciu lub roboty zanikające. Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonany przez Zamawiającego - Inspektora nadzoru inwestorskiego w obecności wykonawcy w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych korekt i poprawek bez hamowania ogólnego postępu robót. Gotowość danej części robót zgłasza Wykonawca przez powiadomienie Inspektora nadzoru. Odbiór będzie przeprowadzony niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu trzech dni roboczych od daty zgłoszenia. b) Odbiór częściowy robót. Potrzeba, zakres i tryb przeprowadzenia częściowych odbiorów zostaną ustalone warunkami określonymi w umowie na wykonanie zamówienia publicznego (robót budowlanych). Odbiór częściowy dokonuje się według zasad jak przy odbiorze końcowym. c) Odbiór końcowy robót. Odbiór końcowy robót zostanie przeprowadzony na warunkach ustalonych w umowie na wykonanie zamówienia publicznego (robót budowlanych). W niniejszej specyfikacji podaje się główne czynności, które w związku z odbiorem końcowym należą do Wykonawcy: a) Zawiadomienie na piśmie dostarczonym Zamawiającemu o zakończeniu robót i gotowości robót do odbioru. b) Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji budowy: - dokumentów potwierdzających właściwości i jakość wbudowanych materiałów, - dokumentów z wynikami pomiarów, badań i sprawdzeń. c) Uczestniczenie w pracach komisji odbierającej roboty w trybie określonym umową. 11. Dokumenty odniesienia. Akty prawne. 1. Ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - (Dz. U. Nr 19, poz. 177) 2. Ustawa z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane - (jednolity tekst Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). 3. Ustawa z dnia 16.04.2004 r. O wyrobach budowlanych - (Dz. U. Nr 92, poz. 881) 3. Wymagania realizacyjne: 3.1. Wykonawca w swojej ofercie musi uwzględnić: 1) wszystkie prace towarzyszące (zgodnie z certyfikowanym systemem producenta materiałów), niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tzn. prace zawarte w wytycznych systemu producenta, 2) prace polegające na: a) rozbiórkach/demontażach b) zabezpieczeniu folią na czas wykonania robót: okien, parapetów, posadzek, przejść, itp. w rejonie remontowanego pomieszczenia na czas prowadzenia robót, c) uzupełnieniu wszystkich szczelin i szpar, d) uszczelnieniu wszelkich przejść instalacyjnych, e) systematycznym wywożeniu odpadów budowlanych i śmieci, f) sprzątaniu po pracy, g) zabezpieczeniu na czas prowadzonych prac elementów wykończenia pomieszczeń oraz urządzeń . 4. Zamawiający wymaga: 1) wysokiej jakości wykonania oraz montażu wszelkich elementów, 2) zapewnienia stałego nadzoru nad prowadzonymi robotami, 3) wyeliminowanie wszelkich ostrych krawędzi. 4) zawiadomienia Zamawiającego o zamiarze wykonania wszelkich robót zanikowych lub ulegających zakryciu. 5. Warunki realizacji; Warunki organizacyjne obowiązujące na terenie szpitala: prace będą prowadzone w czynnym obiekcie, tym samym Wykonawca musi się liczyć z utrudnieniami w prowadzeniu robót, utrudnienia wynikające z prowadzenia robót w czynnym obiekcie nie mogą mieć wpływu na jakość i termin ich zakończenia, w przypadku konieczności wykonania w terminie realizowanego zamówienia, Wykonawca może wykonywać roboty budowlane codziennie w godzinach między 7:00 a 21:00 oraz w dni wolne od pracy, bez dodatkowego wynagrodzenia, po wcześniejszym uzgodnieniu takich prac z Zamawiającym, na trzy dni przed planowanym wprowadzeniem na teren budowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: a) plan BIOZ (bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i i ochrony zdrowia (DZ. U. Nr 120, poz.1126), b) protokół, o którym mowa w §83 ust. 1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r., Nr 169, poz 1650 z późn. Zm.) c) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające skierowania do realizacji zadania osób posiadających wymagane szkolenia bhp(wstępne/okresowe/stanowiskowe), aktualne badania lekarskie, a w szczególności badania zezwalające wykonywać pracę na wysokości pow. 3 m, itp., d) harmonogram rzeczowo finansowy uzgodniony z Zamawiającym. 6. Warunki realizacyjne ogólno – porządkowe: wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót, wykonawca na własny koszt zorganizuje zaplecze budowy, przez cały czas trwania realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga stałej obecności Kierownika Budowy, a w trakcie prowadzenia prac instalacyjnych kierownika robót z uprawnieniami branżowymi, Zamawiający umożliwia Oferentom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia, Zamawiający wskaże miejsce poboru wody oraz energii elektrycznej, Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego usuwania z terenu szpitala odpadów budowlanych powstałych podczas realizacji zadania do kontenera zamówionego i wywiezionego na koszt własny, Wykonawca będzie składował urządzenia i materiały zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami producenta oraz zgodnie z przepisami p. poż., bhp w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, Wykonawca będzie prowadził roboty dbając o porządek, przestrzegając przepisów p. poż. i bhp, Wykonawca użyje materiałów, które posiadają odpowiednie atesty i dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim. 7. Warunki techniczne w zakresie prowadzonych robót: 1) Wykonawca ma obowiązek przed przystąpieniem do prac, uzyskania zgody Inspektora Nadzoru robót dotyczącej akceptacji materiałów równoważnych przeznaczonych do użycia w realizacji zadania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach technicznych i wizualnych. Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje dostosowania dokumentacji projektowej do zaproponowanych materiałów. 2) Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o zamiarze wykonania robót zanikowych lub ulegających zakryciu. W przypadku zakrycia robót zanikowych bez powiadomienia branżowego Inspektora Nadzoru, Wykonawca będzie zobowiązany na żądanie Zamawiającego do odkrycia robót na potrzeby odbioru tego zakresu robót na własny koszt. 3) Wykonawca natychmiast usunie wszelkie awarie oraz usterki powstałe w wyniku prowadzonych prac na koszt własny, 4) Wykonawca ma obowiązek do naprawy wszelkich wykutych bruzd i ubytki w ścianach powstałe w wyniku prowadzonych prac. Lokalne naprawy musza być wykonane tak aby faktura oraz kolorystyka nie odbiegała wyglądem od obszaru sąsiadującego z miejscem naprawy, 5) Zamawiający wymaga wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. Przed terminem złożenia oferty do niniejszego postępowania zostanie zorganizowane zebranie (w tym wizji lokalnej) celem uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający proponuje Wykonawcom wzięcie udziału w wizji, gdyż uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Termin zebrania ustala się na dzień 12.07.2019r. godz. 10:00 Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w Budynku A, pokój Dział Techniczny. 7) Terminy wykonania zadania nie wcześniej niż do dnia 05.09.2019r. 8) Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do siwz jest integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 9) Podwykonawstwo 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2a. W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 2b. Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w ust. 2a, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6. Przepisy ust. 1 i 2 stosuje się wobec dalszych podwykonawców, jeżeli zamawiający przewidział to w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy Załącznik Nr 2 wraz z kosztorysem stanowiący do niniejszej specyfikacji 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dotyczy pkt. 1.2 i 1.3: a) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych oświadczeniach, b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, zamieszcza informacje o podwykonawcach w składanych oświadczeniach, b) w przypadku konsorcjum, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdzają one spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz barak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.4 Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach