Przetargi.pl
„Adaptacja pomieszczeń OSP Paniówki na potrzeby przedszkola oraz usunięcie wad (usterek gwarancyjnych) w budynku przedszkola w Paniówkach”

Gmina Gierałtowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-186 Gierałtowice, ul. ks. Roboty
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3011300, 3011340 , fax. 032 3011306, 3011351
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gierałtowice
    ul. ks. Roboty 48
    44-186 Gierałtowice, woj. śląskie
    tel. 032 3011300, 3011340, fax. 032 3011306, 3011351
    REGON: 68784700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gieraltowice.pl/1560/1539/ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja pomieszczeń OSP Paniówki na potrzeby przedszkola oraz usunięcie wad (usterek gwarancyjnych) w budynku przedszkola w Paniówkach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Adaptacja pomieszczeń OSP Paniówki na potrzeby przedszkola oraz usunięcie wad (usterek gwarancyjnych) w budynku przedszkola w Paniówkach”. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 1228/128 stanowiącej własność Gminy Gierałtowice. W ramach niniejszego zamówienia wykonać należy: 1.1. ZADANIE NR 1: Adaptacja pomieszczeń OSP Paniówki na potrzeby przedszkola obejmujące m.in.: a. adaptację części strażnicy OSP na potrzebę wydzielenia na pierwszym piętrze dwóch sal dydaktycznych wraz z odrębnymi pomieszczeniami sanitarnymi, salą terapeutyczną oraz kuchnią, b. wykonanie nadwieszenia (łącznika) pomiędzy istniejącymi segmentami budynku przedszkola wraz z przebudową wiatrołapu i wejścia technicznego (dostawy do kuchni), c. przebudowa klatki schodowej oraz wewnętrznych i zewnętrznych biegów schodowych, d. wykonanie zagospodarowania terenu między istniejącymi segmentami budynku przedszkola (w tym m.in. częściowe obniżenie patio między istniejącymi segmentami budynku przedszkola). Zakres rzeczowy niniejszego zadania obejmuje wykonanie między innymi następujących robót i dostaw: 1) roboty ziemne, przygotowawcze, demontażowe i rozbiórkowe (wewnętrzne i zewnętrzne), 2) konstrukcje żelbetowe (m.in. ławy, stopy, ściany i płyty fundamentowe, ściany oporowe, płyty stropowe, stropodach z płyt kanałowych sprężonych, belki, rdzenie, wieńce, schody, attyki), 3) konstrukcje stalowe - nadproża stalowe, 4) ściany konstrukcyjne oraz ściany działowe, 5) pokrycie dachu wraz obróbkami blacharskimi i odwodnieniem, 6) podłoża i posadzki, 7) dylatacje i obróbki blacharskie, 8) izolacje termiczne, przeciwwilgociowe oraz przeciwwodne, 9) tynki i okładziny wewnętrzne, 10) sufity podwieszane, 11) malowanie ścian i sufitów, 12) elewacje i roboty wykończeniowe zewnętrzne, 13) montaż ślusarki okiennej oraz ślusarki i stolarki drzwiowej, 14) elementy stałego wyposażenia pomieszczeń przedszkolnych (m.in. lustra, dozowniki mydła w płynie, pojemniki na papier toaletowy i ręczniki papierowe, blaty podumywalkowe, obudowy umywalek, wieszaki na ręczniki, obudowy grzejników, drabinki drewniane, szafki pod zlewozmywak itp.), 15) zagospodarowanie terenu między istniejącymi segmentami budynku przedszkola, 16) zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, 17) zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej, 18) wewnętrzne instalacje wodno-kanalizacyjne (inst. wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, inst. wodociągowa przeciwpożarowa, inst. kanalizacji sanitarnej, inst. kanalizacji deszczowej), 19) instalacja grzewcza, 20) instalacja klimatyzacji oraz instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, 21) instalacje elektryczne i niskoprądowe. 1.2. ZADANIE NR 2: Usunięcie wad (usterek gwarancyjnych) w budynku przedszkola w Paniówkach obejmujące m.in.: a. remont posadzki żywicznej tarasu i schodów prowadzących na taras przy istniejącym budynku przedszkola, b. remont płyty żelbetowej łączącej taras z istniejącymi segmentami budynku przedszkola, c. naprawa elewacji wykonanej w technologii „lekkiej-mokrej”, d. wykonanie robót malarskich w zalanych pomieszczeniach (pod tarasem na którym znajduje się posadzka żywiczna). Zamawiający informuje, że dostawa i montaż wyposażenia meblowego tj. szafy, meble, stoły biurka i krzesła nie stanowią przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone w czynnej placówce oświatowej. Zamawiający wymaga aby harmonogram prac prowadzonych w obiekcie był bezwzględnie ustalony z Zamawiającym oraz Użytkownikiem obiektu (Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Paniówkach) w celu maksymalnego zminimalizowania niedogodności związanych z prowadzeniem robót budowlanych na obiekcie oraz zapewnieniem bezpieczeństwa dzieci uczęszczających do przedszkola jak i pracownikom przedszkola. 2. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o: a. dokumentację projektową (projekt budowlano-wykonawczy), przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w przypadku zadania nr 1, b. opis techniczny - zakres rzeczowy robót, rzut sytuacyjny, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w przypadku zadania nr 2, oraz niniejszą SIWZ wraz załącznikami. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. 4. Kod przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV (nomenklatura): 45000000-7 Roboty budowlane, 45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych, 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45331210-1 Instalowanie wentylacji, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45312310-3 Ochrona odgromowa. 5. Zamawiający oświadcza, że nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 6. Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający oświadcza, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części prac, wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym zamawiającego poprzez dokonanie stosownego zapisu w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione, na podstawie umowy o pracę o której mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. 10. Zamawiający określi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, szczegółowe zapisy dotyczące: a. sposobu dokumentowania zatrudnienia w/wym. osób, b. uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, c.rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 11. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 12. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, przewidzianych wprost w ustawie Prawo zamówień publicznych. 13. Warunki finasowania przedmiotu umowy Zamawiający określa w sposób następujący: 13.1. Zgodnie z uchwałą w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gierałtowice na lata 2020-2024 Zamawiający sfinansuje w 2020 r. zadanie nr 1 do wysokości: 1 360 000,00 zł brutto. 13.2. Zgodnie z uchwałą w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gierałtowice na lata 2020-2024 Zamawiający sfinansuje pozostałą cześć zadania nr 1 w 2021 r. 13.3. Zadanie nr 2 Zamawiający sfinansuje w całości w 2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: a. nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i dokładny adres Wykonawcy(ów) – jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, datę sporządzenia oferty oraz adresy kontaktowe (faks, e-mail, telefon); b. cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w rozdz. III SIWZ, zawartym w formularzu ofertowym; c. deklarowany termin gwarancji, d. imię i nazwisko osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, e. wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, f. informację, potwierdzenie o stosowaniu przez Wykonawcę obowiązku określonego przepisami RODO w związku z pozyskiwaniem danych osobowych osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofercie. 2. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz.VI pkt 1.1 SIWZ, w zakresie wynikającym z wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3. Zbiorcze zestawienie kosztów zadania (załącznik nr 1 do formularza oferty / załącznik nr 8 do SIWZ) 4. Dokument, z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby/osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo, 5. Wykaz doświadczenia kierownika budowy wraz z dowodami potwierdzającymi pełnienie funkcji kierownika budowy (załącznik nr 6 do SIWZ), 6. Zobowiązania podmiot(ów)u, o którym mowa w rozdziale VI pkt 8 SIWZ, na którego zdolnościach Wykonawca polega w celu potwierdzenia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia , w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 7. Dokumenty informujące, czy i jakie dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdziałem X pkt. 10 i 11 SIWZ) 8 .Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez Wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe może wynikać z treści zobowiązania, o którym mowa wyżej w pkt. 1 lub z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 8.1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.gieraltowice.pl w zakładce: Zamówienia publiczne/ Informacja z otwarcia ofert dot. danego postępowania, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 4 pkt 14) ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, ilekroć w ustawie jest mowa o grupie kapitałowej - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. 8.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców. 9. Przed dniem podpisania umowy wykonawca zobowiązany jest: 9.1. Dostarczyć do siedziby Zamawiającego wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wraz z kopiami umów potwierdzającymi faktyczne zatrudnienie. 9.2. Wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z pkt XV niniejszej specyfikacji, 9.3. Przedstawić harmonogram rzeczowo-finansowy, 9.4. Podać dane podwykonawcy (jeśli występuje) oraz wskazać zakres rzeczowo – finansowy robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawcę w oparciu o działy harmonogramu rzeczowo – finansowego, 9.5. Przedłożyć uprawnienia budowlane osób biorących udział w wykonaniu zamówienia, 9.6. Przedłożyć kosztorys ofertowy dla celów informacyjnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach