Przetargi.pl
„Adaptacja pomieszczeń OSP Paniówki na potrzeby przedszkola oraz usunięcie wad (usterek gwarancyjnych) w budynku przedszkola w Paniówkach”

Gmina Gierałtowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-186 Gierałtowice, ul. ks. Roboty
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3011300, 3011340 , fax. 032 3011306, 3011351
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gierałtowice
    ul. ks. Roboty 48
    44-186 Gierałtowice, woj. śląskie
    tel. 032 3011300, 3011340, fax. 032 3011306, 3011351
    REGON: 68784700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gieraltowice.pl/1560/1539/ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja pomieszczeń OSP Paniówki na potrzeby przedszkola oraz usunięcie wad (usterek gwarancyjnych) w budynku przedszkola w Paniówkach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Adaptacja pomieszczeń OSP Paniówki na potrzeby przedszkola oraz usunięcie wad (usterek gwarancyjnych) w budynku przedszkola w Paniówkach”. W ramach niniejszego zamówienia wykonać należy: 1.1. ZADANIE NR 1: Adaptacja pomieszczeń OSP Paniówki na potrzeby przedszkola obejmujące m.in.: a. adaptację części strażnicy OSP na potrzebę wydzielenia na pierwszym piętrze dwóch sal dydaktycznych wraz z odrębnymi pomieszczeniami sanitarnymi, salą terapeutyczną oraz kuchnią, b. wykonanie nadwieszenia (łącznika) pomiędzy istniejącymi segmentami budynku przedszkola wraz z przebudową wiatrołapu i wejścia technicznego (dostawy do kuchni), c. przebudowa klatki schodowej oraz wewnętrznych i zewnętrznych biegów schodowych, d. wykonanie zagospodarowania terenu między istniejącymi segmentami budynku przedszkola (w tym m.in. częściowe obniżenie patio między istniejącymi segmentami budynku przedszkola). Zakres rzeczowy niniejszego zadania obejmuje wykonanie między innymi następujących robót i dostaw: 1) roboty ziemne, przygotowawcze, demontażowe i rozbiórkowe (wewnętrzne i zewnętrzne), 2) konstrukcje żelbetowe (m.in. ławy, stopy, ściany i płyty fundamentowe, ściany oporowe, płyty stropowe, stropodach z płyt kanałowych sprężonych, belki, rdzenie, wieńce, schody, attyki), 3) konstrukcje stalowe - nadproża stalowe, 4) ściany konstrukcyjne oraz ściany działowe, 5) pokrycie dachu wraz obróbkami blacharskimi i odwodnieniem, 6) podłoża i posadzki, 7) dylatacje i obróbki blacharskie, 8) izolacje termiczne, przeciwwilgociowe oraz przeciwwodne, 9) tynki i okładziny wewnętrzne, 10) sufity podwieszane, 11) malowanie ścian i sufitów, 12) elewacje i roboty wykończeniowe zewnętrzne, 13) montaż ślusarki okiennej oraz ślusarki i stolarki drzwiowej, 14) elementy stałego wyposażenia pomieszczeń przedszkolnych (m.in. lustra, dozowniki mydła w płynie, pojemniki na papier toaletowy i ręczniki papierowe, blaty podumywalkowe, obudowy umywalek, wieszaki na ręczniki, obudowy grzejników, drabinki drewniane, szafki pod zlewozmywak itp.), 15) zagospodarowanie terenu między istniejącymi segmentami budynku przedszkola, 16) zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, 17) zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej, 18) wewnętrzne instalacje wodno-kanalizacyjne (inst. wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, inst. wodociągowa przeciwpożarowa, inst. kanalizacji sanitarnej, inst. kanalizacji deszczowej), 19) instalacja grzewcza, 20) instalacja klimatyzacji oraz instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, 21) instalacje elektryczne i niskoprądowe. 1.2. ZADANIE NR 2: Usunięcie wad (usterek gwarancyjnych) w budynku przedszkola w Paniówkach obejmujące m.in.: a. remont posadzki żywicznej tarasu i schodów prowadzących na taras przy istniejącym budynku przedszkola, b.remont płyty żelbetowej łączącej taras z istniejącymi segmentami budynku przedszkola, c. naprawa elewacji wykonanej w technologii „lekkiej-mokrej”, d. wykonanie robót malarskich w zalanych pomieszczeniach (pod tarasem na którym znajduje się posadzka żywiczna). Zamawiający informuje, że dostawa i montaż wyposażenia meblowego tj. szafy, meble, stoły biurka i krzesła nie stanowią przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone w czynnej placówce oświatowej. Zamawiający wymaga aby harmonogram prac prowadzonych w obiekcie był bezwzględnie ustalony z Zamawiającym oraz Użytkownikiem obiektu (Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Paniówkach) w celu maksymalnego zminimalizowania niedogodności związanych z prowadzeniem robót budowlanych na obiekcie oraz zapewnieniem bezpieczeństwa dzieci uczęszczających do przedszkola jak i pracownikom przedszkola. 2. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o dokumentację projektową (projekt budowlano-wykonawczy w przypadku zadania nr 1, oraz rzutu sytuacyjnego w przypadku zadania nr 2) a także przedmiarów robót (zadanie nr 1 i 2), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (zadanie nr 1 i 2) oraz niniejszą SIWZ wraz załącznikami. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: a. nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i dokładny adres Wykonawcy(ów) – jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, datę sporządzenia oferty oraz adresy kontaktowe (faks, e-mail, telefon); b. cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w rozdz. III SIWZ, zawartym w formularzu ofertowym; c. deklarowany termin gwarancji, d. imię i nazwisko osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy , e. wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, f. informację, potwierdzenie o stosowaniu przez Wykonawcę obowiązku określonego przepisami RODO w związku z pozyskiwaniem danych osobowych osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofercie. 2. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz.VI pkt 1.1 SIWZ, w zakresie wynikającym z wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3. Dokument, z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby/osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo, 4. Wykaz doświadczenia kierownika budowy wraz z dowodami potwierdzającymi pełnienie funkcji kierownika budowy (załącznik nr 6 do SIWZ), 5. Dokumenty informujące, czy i jakie dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdziałem X pkt. 10 i 11 SIWZ) 6 .Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez Wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe może wynikać z treści zobowiązania, o którym mowa wyżej w pkt. 1 lub z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 7.1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.gieraltowice.pl w zakładce: Zamówienia publiczne/ Informacja z otwarcia ofert dot. danego postępowania, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 4 pkt 14) ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, ilekroć w ustawie jest mowa o grupie kapitałowej - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. 7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców. 8. Przed dniem podpisania umowy wykonawca zobowiązany jest: 8.1. Dostarczyć do siedziby Zamawiającego wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wraz z kopiami umów potwierdzającymi faktyczne zatrudnienie. 8.2. Wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z pkt XV niniejszej specyfikacji, 8.3. Przedstawić harmonogram rzeczowo-finansowy, 8.4. Podać dane podwykonawcy (jeśli występuje) oraz wskazać zakres rzeczowo – finansowy robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawcę w oparciu o działy harmonogramu rzeczowo – finansowego, 8.5. Przedłożyć uprawnienia budowlane osób biorących udział w wykonaniu zamówienia, 8.6. Przedłożyć kosztorys ofertowy dla celów informacyjnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach