Przetargi.pl
„Adaptacja Pomieszczeń Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej w Szpitalu Miejskim w Rzeszowie”

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-051 Rzeszów, ul. Czackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 532 360 , fax. 178 629 020
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1
    ul. Czackiego 2
    35-051 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 532 360, fax. 178 629 020
    REGON: 31419300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz1.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja Pomieszczeń Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej w Szpitalu Miejskim w Rzeszowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Oznaczenia kodu CPV – Wspólnego Słownika Zamówień (kod i opis): 1) Kody CPV główne: 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. 45000000-7 Roboty budowlane 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 2. Przedmiotem zamówienia jest: „Adaptacja Pomieszczeń Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej w Szpitalu Miejskim w Rzeszowie” 1) Etap I – faza projektowa: a) wykonanie projektu budowlanego w zakresie zgodnym z art. 34 Prawo budowlane, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ oraz programie funkcjonalno-użytkowym z wyłączeniem wyposażenia ruchomego; b) opracowanie projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiaru robót, szczegółowego kosztorysu inwestorskiego opracowanego metodą szczegółową, informacji BIOZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; c) przedłożenie opracowanego projektu budowlanego, projektu wykonawczego wymaganej branży, przedmiaru robót, szczegółowego kosztorysu inwestorskiego opracowanego metodą szczegółową, informacji BIOZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót do akceptacji ostatecznej – po 3 egz. + wersja elektroniczna; 2) Etap II – wykonanie robót budowlanych: a) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zaakceptowanej dokumentacji projektowej, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i SIWZ; b) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganej branży oraz nadzoru autorskiego projektanów w cenie ofery; c) wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości: 2 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ tj. w programie funkcjonalno-użytkowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł płatne do dnia 06.07.2020r. do godziny 900 na konto Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Rzeszowie BGK/O Rzeszów 53 1130 1105 0005 2037 9620 0005 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium można wnieść w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego : BOŚ 73 1540 1131 2001 6219 2109 0001 – potwierdzenie wpłaty należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 4. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania z ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach