Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na sale lekcyjne w Publicznej Szkole Podstawowej w Klwatce

Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 26634 Gózd, ul. Radomska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 202 357 , fax. 483 202 357
  • Data zamieszczenia: 2018-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół
    ul. Radomska 7
    26634 Gózd, woj. mazowieckie
    tel. 483 202 357, fax. 483 202 357
    REGON: 67298274100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gozd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na sale lekcyjne w Publicznej Szkole Podstawowej w Klwatce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą „Adaptacja pomieszczeń na sale lekcyjne w Publicznej Szkole Podstawowej w Klwatce” 2. W ramach w/w zadania należy wykonać remont pomieszczeń dydaktycznych i sanitariatów na I piętrze wraz z klatką schodową prowadzącą do tych pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Klwatce Królewskiej, gmina Gózd. 3. Budynek szkoły jest obiektem użyteczności publicznej o funkcji – szkolnej. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Klwatka Królewska 31, 26 – 634 Gózd. W ramach w/w zadań należy wykonać następujące roboty remontowe: 1. Branża – roboty budowlane: • Roboty rozbiórkowe. • Roboty murarskie i murowe. • Kładzenie i wykładanie podłóg. • Roboty w zakresie okładziny tynkowej. • Kładzenie glazury. • Przebudowa klatki schodowej. • Demontaż balustrady schodowej. • Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów. • Roboty malarskie. • Instalowanie zabudowanych mebli. 2. Branża – sanitarna: • Instalacje wod.-kan. I c.w. – roboty demontażowe • Instalacja wodociągowa – roboty montażowe • Kanalizacja sanitarna – roboty montażowe • Instalacja C.O. – roboty demontażowe • Roboty montażowe instalacji C.O. • Instalacja wentylacji mechanicznej. 3. Branża – elektryczna: • Demontaże • Urządzenia i aparaty – rozbudowa tablicy TE • Urządzenia i aparaty tablica TS • Oprzewodowanie • Osprzęt • Zasilanie wentylatorów • Roboty uzupełniające • Pomiary elektryczne Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót będące załącznikami do niniejszej specyfikacji. Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy Pzp – wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. sygn. akt: KIO 2315/13). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewnić sprawność eksploatacyjną. Ponadto Zamawiający informuje, że wybór kolorystyki w odniesieniu do prac wykończeniowych przy adaptacji pomieszczeń na sale lekcyjne należy uzgodnić z inwestorem po podpisaniu umowy. 5. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załącznikami do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. 6. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy 2) oznakować teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3) uporządkowanie terenu po budowie 4) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 5) dokumentację powykonawczą. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i uzgodnień z dyrektorem szkoły w zakresie harmonogramu realizowanych robót ( roboty nie powinny powodować utrudnień w bieżącym funkcjonowaniu placówki poza terenem objętym pracami). 7. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz ofertą, opracowaną na podstawie przedmiaru robót i załączonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wizji lokalnej miejsca w których będą prowadzone prace budowlane kosztorysu ofertowego. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 9. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za: • Uszkodzenie instalacji naniesionych na planie uzbrojenia terenu oraz tych instalacji, których istnienie można było przewidzieć w trakcie realizacji robót, • Uszkodzenia i zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w terenie sąsiadującym z przekaza¬nym terenem budowy, • Szkody i zniszczenia spowodowane na terenie przekazanym Wykonawcy - w tych elementach te¬renu i jego urządzeniach , które będą użytkowane po zakończeniu robót, nie przewidziane do rozbiórki, • Szkody osób trzecich powstałe w wyniku realizacji robót niezgodnie z obowiązującymi przepisami, • Szkody i zniszczenia spowodowane w wykonanych robotach - obiektach na skutek zdarzeń loso¬wych i innych powstałe przed odbiorem końcowym obiektu Wykonawca naprawia na własny koszt. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga, aby osoby wykonujące niesamodzielne (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikiem robót itp.) czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określonego w przedmiarach robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę – a także przez podwykonawców, w przypadku gdy zakres prac byłby powierzony podwykonawcom – na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy ( zał. nr 9 do SIWZ). 11.Przedmiot zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) należy wnieść do dnia 05 luty 2018 r. do godz.10:00 w podanej niżej formie: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2, Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w formie przelewu bankowego na wydzielony rachunek zamawiającego: Bank PKO S.A. II Oddział w Radomiu Nr rachunku 86 1240 3259 1111 0010 1457 8662, które powinno się znaleźć na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach