Gmina Sadlinki ogłasza przetarg
- Adres: 82-522 Sadlinki, ul. Kwidzyńska 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2757510 , fax. 055 2757580
- Data zamieszczenia: 2014-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadlinki
ul. Kwidzyńska 12 12
82-522 Sadlinki, woj. pomorskie
tel. 055 2757510, fax. 055 2757580
REGON: 17074804000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sadlinki.biuletyn.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń na powiększenie Przedszkola Publicznego w Sadlinkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na powiększenie Przedszkola Publicznego w Sadlinkach przy ul. Kwidzyńskiej 9, polegająca przebudowie istniejących pomieszczeń po środowiskowym domu samopomocy na pomieszczenia przedszkolne zlokalizowane w tym samym budynku. W ramach wyżej wymienionej zmiany sposobu użytkowania należy wykonać następujący zakres prac: 1. przebudowa ścian w celu dostosowania do nowych potrzeb funkcjonalnych w tym montaż ścianek oddzielenia pożarowego dla wydzielenia klatki schodowej, częściowa przebudowa schodów wewnętrznych wraz z wymianą balustrad, 2. wymiana stolarki drzwiowej i części stolarki okiennej w tym montaż nowych drzwi przeciwpożarowych, 3. montaż systemowych okładzin przeciwpożarowych na sufitach i elementach więźby dachowej, 4. wymiana okładzin ściennych, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, malowanie pomieszczeń, 5. wymiana posadzek, 6. wymiana instalacji hydrantowej z dostosowaniem do obowiązujących wymogów, 7. wymiana instalacji wodnej wraz z osprzętem z dostosowaniem do nowego układu funkcjonalnego i obowiązujących wymogów, 8. wymiana instalacji kanalizacyjnej wraz z osprzętem z dostosowaniem do nowego układu funkcjonalnego i obowiązujących wymogów, 9. wymiana instalacji c.o. z dostosowanie do nowego układu funkcjonalnego wraz z wykonanie drewnianych zabudów grzejników, 10. wymiana instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem oświetlenia ewakuacyjnego, 11. wykonanie instalacji komputerowej dla 8 stanowisk komputerowych, 12. wykonanie instalacji zasilającej dla rzutnika, 13. modernizacja instalacji wentylacji, 14. montaż systemu oddymiania klatki schodowej, 15. remont schodów wejściowych do budynku, 16. wymiana istniejącego chodnika przed budynkiem na nowy z betonowej kostki brukowej, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00zł 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,- zł. 2. Wadium może być wniesione: 2.1. w pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego nr 32 8300 0009 0056 1758 2000 0020, z oznaczeniem w tytule przelewu Wadium - przetarg na Adaptacja pomieszczeń na powiększenie Przedszkola Publicznego w Sadlinkach 2.2. w innych formach: 2.2.1. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.2.2. gwarancjach bankowych, 2.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.) - poprzez dołączenie do oferty oryginału dokumentu stanowiącego wadium. 3. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. Wnoszone jako wadium poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: 8.1. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 8.2. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 9. Wycofanie oferty przed upływem terminu do składania ofert nie powoduje utraty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sadlinki.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja budynku przy ul. Warszawskiej 18 w Kwidzynie na potrzeby Dziennego Domu Senior-Wigor
Dodano: 2016-07-26 - Częściowa wymiana instalacji elektrycznej, roboty sanitarne, roboty posadzkarskie, tynkarskie, malarskie w budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego Gdynia OSzŻMW.
Dodano: 2016-04-28 - Remont pomieszczeń, remont sanitariatu, klatki schodowej, roboty tynkarskie, malarskie, sanitarne i elektryczne, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 142 na terenie kompleksu wojskowego w Gdyni.
Dodano: 2016-04-28 - Przebudowa i modernizacja sieci energetycznych, sanitarnych i hydrantowych oraz wykonanie instalacji i systemów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego w budynkach dydaktyczno-szkoleniowych nr 7, 9, 10 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
Dodano: 2016-04-08 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5.186.000 euro na wymianę instalacji wody zimnej, instalacji hydrantowej i kanalizacji sanitarnej w budynku biurowym PPNT Gdynia przy al. Zwycięstwa 96/98
Dodano: 2015-07-22 - Roboty remontowe w budynku nr 104 w kompleksie wojskowym m. Słupsk
Dodano: 2015-06-25 - Roboty remontowe w budynku nr 104 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.
Dodano: 2015-05-20 - Przebudowa budynku przy ul. Kołłątaja 4 na potrzeby Ośrodka Terapii i Rehabilitacji dla Dzieci
Dodano: 2015-05-20 - Przebudowa wnętrza budynku biurowego mieszczącego się w Gdyni przy ulicy Opata Hackiego 14
Dodano: 2015-02-24 - Termomodernizacja budynku warsztatów mechanicznych i grupy VI wraz z częściową wymianą okien Schroniska dla Nieletnich w Chojnicach, ul. Igielska 8.
Dodano: 2014-06-24