Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 45-836 Opole, ul. Wrocławska 170G
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0 77 401 84 32 , fax. 0 77 457 45 23
- Data zamieszczenia: 2011-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny
ul. Wrocławska 170G 170G
45-836 Opole, woj. opolskie
tel. 0 77 401 84 32, fax. 0 77 457 45 23
REGON: 01061308300036 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna, agencja płatnicza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY MAGAZYNOWE W OPOLSKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARiMR W OPOLU PRZY UL. WROCŁAWSKIEJ 170 F - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń na potrzeby magazynowe w Opolskim Oddziale Regionalnym w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 F, obejmujące swoim zakresem: 1) wymianę drzwi wewnętrznych na drzwi płycinowe z panelem wentylacyjnym, 2) zerwanie starych wykładzin, 3) usuniecie miejscowego zawilgocenia, uzupełnienie tynku, 4) wyłożenie posadzki wykładziną obiektową Tarkett - wraz z cokolikami na wylewkach samopoziomujących, 5) demontaż umywalek z osprzętem, 6) dwukrotne malowanie ścian i sufitu farbą akrylową RAL 9010 oraz lamperii farbą olejną w kolorze zielonym, 7) zabezpieczenie okien - założenie folii antywłamaniowej, 8) wymianę opraw oświetleniowych, 9) wymianę drzwi wejściowych bez wprowadzania zmian w elewacji, z zabezpieczeniami antywłamaniowymi i dwoma zamkami w tym jeden antywłamaniowy klasy C. 10) przeniesienie mebli i innych materiałów do z garażu do magazynów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) wzór umowy - Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ), 2) książka przedmiarów - Załącznik Nr 5 do SIWZ, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3.Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną robotę budowlaną na okres 36 miesięcy od dnia protokolarnego ostatecznego odbioru. 4.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty przetargowej oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wizytacja jest możliwa po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panią Jadwigą Niklewicz (tel. 77 401 84 12, 401 84 00). Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 5.Wykonawca zrealizuje zamówienie siłami własnymi. Zamawiający dopuszcza wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym składnej oferty informacji, w jakiej części wykonanie zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 6.Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 7. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa budynku biurowo-socjalnego ze zmianą geometrii dachu z płaskiego na dach wielospadowy oraz przebudowa pomieszczeń w budynku wieży ciśnień, działka nr 1/6 z k.m. 16, obręb: 0011 Krapkowice, ul. Czecha 1
Dodano: 2016-07-07 - Modernizacja świetlicy w Mikowicach
Dodano: 2016-05-12 - Modernizacja świetlicy w Mikowicach
Dodano: 2016-03-24 - Przebudowa z rozbudową Miejskiego Ośrodka Pomocy Osobom Bezdomnym i Uzależnionym w zakresie przebudowy budynku gospodarczego
Dodano: 2015-09-30 - Przebudowa lokalu użytkowego w budynku przy ul. Plebiscytowej 18 - I p. na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.
Dodano: 2015-07-27 - Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku byłego szpitala na budynek Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodkowie
Dodano: 2015-05-20 - Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie Koźlu
Dodano: 2015-05-06 - Budowa pod klucz wraz z wyposażeniem pawilonu myśliwskiego KRYSTYNA z obiektami towarzyszącymi
Dodano: 2015-04-28 - Przebudowa pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Starych Siołkowicach przy ul. Michała 2 - Etap II
Dodano: 2015-04-15 - Remont i rozbudowa OSP w Bąkowie - dobudowa garażu wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną
Dodano: 2015-03-17