Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargi_w_2019_r/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje adaptację pomieszczeń na V i VI piętrze budynku przy ulicy Noniewicza 83 na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w ramach zamówienia Wykonawca ma zaprojektować i wykonać instalację klimatyzacji. 2.Zakres robót obejmuje: 1)Zaprojektowanie i Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń na VI piętrze, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, 2)Roboty budowlane pomieszczeń biurowych oraz korytarza VI piętra, w tym: a) zabezpieczenie pomieszczeń przed robotami b) roboty rozbiórkowe, w tym: skucie posadzki z gresu oraz glazury na ścianie w aneksie kuchennym w pom. 604; c) wywiezienie i utylizacja gruzu, d) uzupełnienie tynków i szpachlowania ściany pom. 604 e) uzupełnienie podłogi z paneli, f) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów wraz z gruntowaniem, łącznie z przygotowaniem podłoża, g) dostawa i montaż ścianek aluminiowych działowych 3)Roboty elektryczne (uzupełnienie), w tym: a) instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych b) korytka i trasy kablowe c) rozdzielnice d) sieć strukturalna e) pomiary. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy, dokumentacja, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych ww. dokumentach. 5.Wszystkie nazwy urządzeń i materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 7.Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 8.Roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający funkcjonowanie obiektu w roku szkolnym. Budynek od parteru po częściowo V piętro, jest użytkowany przez Zespół Szkół nr 1 w Suwałkach. 9.Do oferty należy dołączyć karty katalogowe (w języku polskim) proponowanych urządzeń klimatyzacyjnych z zaznaczeniem wymaganych parametrów. 10.Minimalny okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 3 lata, z zastrzeżeniem, że klimatyzatory muszą posiadać gwarancję producenta na okres co najmniej 5 lat. 11.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie wykonania robót budowlanych wykończeniowych, robót instalacyjnych elektrycznych, instalowania klimatyzacji w pomieszczeniach Centrum Usług Wspólnych. 12.Wyjątkiem od powyższej wskazanej zasady będzie osobiste wykonywanie zamówienia przez osobę fizyczną, w tym również przedsiębiorcę prowadzącego indywidulaną działalność gospodarczą, w przypadku którego nie będzie miał zastosowanie wymóg określony w art. 29 ust 3a Ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych) na całość zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 03.10.2019 r. do godz. 10:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek zamawiającego). Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Budżetu i Finansów, w pokoju nr 147, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona oferta powinna zawierać: 1)Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - Formularz ofertowy na załączniku nr 1. 2)Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - Formularz cenowy na załączniku nr 2. Jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty wypełnionego formularza cenowego, Zamawiający odrzuci jego ofertę jako niezgodną z SIWZ. 3)Karty katalogowe (w języku polskim) proponowanych urządzeń klimatyzacyjnych z zaznaczeniem wymaganych parametrów. Jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty kart katalogowych, Zamawiający odrzuci jego ofertę jako niezgodną z SIWZ. 4)Pełnomocnictwo: a)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b)jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę lub Notariusza winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza. c)w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres umocowania. 5)Wykonawca składa oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 6)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach