Przetargi.pl
Adaptacją pomieszczeń na pokoje mieszkalne oraz dostosowaniem budynków dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Dom Pomocy Społecznej w Jarogniewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-020 Czempiń, Poznańska 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Jarogniewicach
    Poznańska 25
    64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
    REGON: 000296779
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.jarogniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacją pomieszczeń na pokoje mieszkalne oraz dostosowaniem budynków dla potrzeb osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac: budowlanych, elektrycznych silno i słaboprądowych, montażu stolarki PPOŻ., instalatorskich wodnokanalizacyjnych i C.O. związanych adaptacją pomieszczeń na pokoje mieszkalne oraz dostosowaniem budynków dla osób niepełnosprawnych i podniesieniem bezpieczeństwa przeciwpożarowego budynków w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - Centrum wsparcia osób starszych z niepełnosprawnością metodą Montesorii - poszerzenie oferty rehabilitacji dla niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach poprzez adaptację pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości12 000,00 złWadium należy wpłacić przelewem na konto Domu Pomocy Społecznejw Jarogniewicach nr konta 27 8666 0004 0108 2758 2000 0003 Spółdzielcza Grupa Bankowa Bank Spółdzielczy w Kościanie z dopiskiem „Adaptacja pomieszczeń”.Wykonawca może wnieść wadium również w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. 2019 r., poz.310).2. W treści poręczenia lub gwarancji Wykonawca winien umieścić nazwę i numer poste-powania, którego dotyczy wadium.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4. Zamawiający uznaje za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginałgwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższewymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratęwadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłatycałej kwoty wadium;c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numerprzedmiotowego postępowania;f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art.58 ustawy PZP), zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancjaobejmowała swoją treścią wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertęWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposóbnieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminuzwiązania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowaw art.98 ust.2 pkt.3 ustawy PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:• art. 108 ust. 1 (obligatoryjne podstawy wykluczenia) ustawy Pzp• art. 109 ust. 1 pkt. 4 i 5 ustawy Pzp tj.:- z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcęw stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, któregoaktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami,którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się onw innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.- który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, copodważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wynikuzamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lubnienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazaćza pomocą stosownych dowodów.Wykluczenie wykonawcy następuje zgodnie z art.111 ustawy Pzp.• Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, ustawy Pzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki określone w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.• Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wykluczy Wykonawcę.• Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt V ppkt.22. Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp ustala warunki udziałuw postępowaniu które dotyczą:1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN.2) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca winien wykazać, że:a. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającą np. na:• wykonaniu robót budowlanych dotyczących remontu lub adaptacji pomieszczeń,• wykonaniu prac instalacyjnych elektrycznych wysoko lub słaboprądowych,• wykonanie prac instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych,• wykonaniu innych robót budowlanych wskazanych w przedmiarze,o wartości minimum 80.000,00 zł brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania.b. dysponuje minimum jedną osobą do wykonania zamówienia, która posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej (Kierownik budowy) zgodnie z przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która będzie kierowała robotami. Wymaga się aby w/w osoby z uprawnieniami uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadały min. 2 letnie doświadczenie w w/w specjalności.c. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej, dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.d. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, np. w przypadku wykazania przez Zamawiającego, że zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach