Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na lokale socjalne wraz z zagospodarowaniem terenu ul. Pszczyńska 292

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2010-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.sjz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na lokale socjalne wraz z zagospodarowaniem terenu ul. Pszczyńska 292
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie placu zabaw przy budynku mieszkalnym ul. Pszczyńska 292 zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Brzeskie Przedsiębiorstwo Zieleni Piotr Siwik, ul. Jana Pawła II 17/4, 49-300 Brzeg, w tym: - geodezyjne wytyczenie placu zabaw na działce nr 550/40, wykonanie systemowego ogrodzenia panelowego odgradzającego teren placu zabaw, wykonanie odprowadzenia wody deszczowej z placu zabaw, wykonanie nawierzchni, rozmieszczenie zgodnie z dokumentacją wszystkich urządzeń zabawowych oraz urządzeń małej architektury. W ramach przedmiotu zamówienia: -wykonanie robót przygotowawczych (wykoszenie terenu o pow. 728 m2, wykarczowanie 7 pniaków po wyciętych drzewach, zabezpieczenie istniejących drzew i krzewów oraz innych urządzeń znajdujących się na terenie placu zabaw przed zniszczeniem itp.); geodezyjne wytyczenie terenu pod plac zabaw; ułożenie nawierzchni chodnikowych z płyt betonowych 35x35 cm; wykonanie nawierzchni placu zabaw zgodnie z PN-EN 1177; wykonanie systemowego ogrodzenia panelowego wraz z bramą stalową dwuskrzydłową szer. 3,5 m, odgradzającego plac zabaw z dwóch stron od pozostałej części terenu; wykonanie drenażu, odprowadzenia wody deszczowej placu zabaw wraz z jego włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej; utworzenie trawnika; nasadzenie drzew i krzewów z uprzednim przygotowaniem gleby i ściółkowaniem wokół roślin po posadzeniu (Cyprysik nutkajski, Pięciornik krzewiasty. Tawuła japońska); instalacja urządzeń placu zabaw i małej architektury z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa, tj: a) urządzenia placu zabaw: - klasyczna huśtawka wahadłowa pojedyncza z siedziskiem prostym na stelażu aluminiowym (dla dzieci starszych), - klasyczna huśtawka wahadłowa pojedyncza z siedziskiem kubełkowym, na stelażu aluminiowym typu - pampers- (dla dzieci młodszych), - zestaw rekreacyjny wielofunkcyjny z dwiema zadaszonymi wieżami, zjeżdżalnią, przejściem rurowym, rurą wspinaczkową giętą, trapem wejściowym i wejściem schodkowym, - karuzela tarczowa trójramienna, - przeplotnia przestrzenna metalowa o konstrukcji rurowej w kształcie rakiety, - bujak (kiwak) metalowy, jednoosobowy, bezsprężynowy, - przeplotnia ramowa - łańcuchowa (metalowa ścianka wspinaczkowa - łańcuchowa), - piaskownica o wym. 3,0 x 3,0 m, b) urządzenia małej architektury: - tablice z regulaminem placu zabaw, - metalowo-drewniane kosze na śmieci, - ławki parkowe żeliwne z siedziskiem z desek, (urządzenia placu zabaw winny spełniać wymogi normy PN-EN 1176, urządzenia towarzyszące tj. ławki, kosze na śmieci, tablice z regulaminem placu zabaw nie muszą spełniać wymogów stawianych przez normy PN-EN 1176), urządzenia muszą posiadać certyfikaty, wydane przez akredytowane jednostki badawcze, potwierdzające spełnienie tych wymogów). Urządzenia placu zabaw zostaną posadowione w podłożu za pośrednictwem prefabrykowanych stóp fundamentowych. Urządzenia placu zabaw będą wykonane ze stali konstrukcyjnej i nierdzewnej w połączeniu z drewnem, sklejką i elementami gumowymi. Wszystkie elementy metalowe konstrukcji (oprócz nierdzewnych) malowane proszkowo lub natryskowo wysokiej jakości farbami epoksydowymi oraz nawierzchniowymi poliuretanowymi. Wszystkie użyte łańcuchy - nierdzewne, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza obejmująca obszar placu zabaw wraz z nawierzchniami chodnikowymi (1.047,3 m2); prace towarzyszące: wywóz i utylizacja oraz dokonanie opłat na składowisku gruzu/odpadów ziemi zgodnie z zaleceniami Inspektora i Dokumentacją Projektową, sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w niezbędnym zakresie), wykonanie wszystkich niezbędnych prac zabezpieczających wskazanych w uzgodnieniach branżowych zgodnie z zapisami w załącznikach formalno-prawnej Dokumentacji Projektowej; roboty tymczasowe: organizacja, utrzymanie i likwidacja terenu budowy wraz z jego prawidłowym zabezpieczeniem i oznakowaniem, inne roboty tymczasowe, które są projektowane i wykonane jako potrzebne do wykonania robót podstawowych, ale nie są przekazywane Zamawiającemu i są usuwane po wykonywaniu robót podstawowych. Wszystkie roboty tymczasowe Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami BHP na własny koszt. 2.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ, Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót opracowaną przez Brzeskie Przedsiębiorstwo Zieleni Piotr Siwik, ul. Jana Pawła II 17/4, 49-300 Brzeg, wiedzą techniczną, dodatkowymi dokumentami przekazanymi przez Zamawiającego, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. Dokumentacja Projektowa zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora projektu, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. 3. Warunki techniczne: 1. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z projektem i warunkami wykonania i odbioru, wiedzą techniczną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2. Prace należy prowadzić przy zachowaniu ciągłości pracy i bezpiecznego dojścia oraz dojazdu do budynku mieszkalnego mieszkańcom i innym użytkownikom. 3. Teren budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Teren budowy ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. 4. Prace niebezpieczne /prace przy wykopach i rozbiórkach itp./ należy właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 5. Do wykonania zadania będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nie posiadające uszkodzeń. 6. Za wypadki i szkody powstałe na terenie budowy odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca. 7. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. 8. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 9. Nadzór oraz odbiór wykonanych robót odwodnieniowych wykonawca zleci na własny koszt do JZWiK S.A. Jastrzębie-Zdrój, ul. Podhalańska 7. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. Zadanie jest finansowane z budżetu Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Jastrzębiu - Zdroju w roku 2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.sjz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach