Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 27-300 Lipsko, ul. 1-go Maja 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3780048 , fax. 048 3780048
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
ul. 1-go Maja 2 2
27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
tel. 048 3780048, fax. 048 3780048
REGON: 00052767000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsko.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń na Galerię Regionalną w Lipskim Centrum Kultury oraz wykonanie elewacji budynku LCK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja części pomieszczeń Lipskiego Centrum Kultury (o powierzchni użytkowej 164 m2) zlokalizowanych w części podpiwniczonej budynku z przeznaczeniem na Galerię Regionalną oraz remont elewacji budynku Lipskiego Centrum Kultury. Zakres robót obejmuje wykonanie: - robót budowlanych (robót rozbiórkowych i konstrukcyjnych, schodów zewnętrznych, ścianek i obudów gipsowo-kartonowych, posadzek, tynków i okładzin ścian, montaż stolarki i ślusarki drzwiowej) - instalacji elektrycznej, wod-kan, centralnego ogrzewania i wentylacji - wystroju i wyposażenia wnętrz wg załączonej dokumentacji - rozbudowy sceny wraz z jej zadaszeniem, - przebudowy zadaszenia nad wejściem głównym oraz zadaszenia schodów do projektowanej Galerii Regionalnej - częściowe ocieplenie ścian styropianem, wykonanie wyprawy elewacyjnej (1054 m2) z tynku akrylowego gr. 2 mm oraz wykonanie okładziny schodów z płytek klinkierowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123205
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysoości 8000 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) Prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, co potwierdzą złożeniem odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b) Nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, co potwierdzą złożeniem stosownych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędy skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) Dysponowali przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej należącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co zostanie potwierdzone w oparciu o wypełnienie druku Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ oraz złożone dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d) Wykazali wykonanie przynajmniej 1 roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co zostanie potwierdzone w oparciu o wypełnienie druku Doświadczenie zawodowe stanowiącym załącznik do SIWZ oraz złożone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy złożyli oświadczenie z art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez osobę wskazaną oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. wykaz (przynajmniej 1) zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipsko.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną