Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na Centrum Usług Wspólnych w Bytomiu

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na Centrum Usług Wspólnych w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na Centrum Usług Wspólnych, w budynku przy ul. Smolenia 35 w Bytomiu. Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia obejmują w szczególności: 1) poszerzenie otworów drzwiowych i wymianę stolarki drzwiowej; 2) wymianę stolarki okiennej; 3) rozebranie wykładzin podłogowych, poziomowanie podłóg, montaż legarów, ułożenie wykładziny PCV; 4) skucie i wykonanie nowych tynków oraz gładzi gipsowych, gruntowanie i malowanie; 5) wykonanie ścianek działowych; 6) roboty instalacyjne: elektryczne, wod.-kan., centralnego ogrzewania. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z rys. nr 1 – Rzut drugiego piętra obejmującego zakres robót, zestawienie stolarki okiennej. 3.Wykonawca zobowiązany jest: 1)udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi liczonych od dnia odbioru końcowego robót, 2)zaoferować karę umowną za każdy dzień opóźnienia w dotrzymaniu terminu wykonania zamówienia w przedziale od 300,00 zł do 700,00 zł. 3)wykonać przedmiot zamówienia z użyciem posadzki (wykładziny) o parametrze klasyfikacji użytkowej 33 lub 34/43. 4.Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę (dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak: roboty rozbiórkowe, tynkarskie, murarskie, malarskie, posadzkowe, związane ze stolarką drzwiową i okienną, roboty instalacyjne oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Istotnych postanowieniach umownych. 5.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 4 do siwz. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty (załącznik nr 1 do siwz) 2) oświadczenia, o którym mowa w cz. VI pkt 1 siwz oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) dokument/-y, o którym/-ych mowa w cz. V pkt 5 lit. a siwz, 6) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XII pkt 7 siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach