Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica w budynku Moszczenica ul. Samorządowa 1

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy ogłasza przetarg

  • Adres: 38-321 Moszczenica, Samorządowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 354 12 40, , fax. 18 354 12 40
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Moszczenicy
    Samorządowa 2
    38-321 Moszczenica, woj. małopolskie
    tel. 18 354 12 40, , fax. 18 354 12 40
    REGON: 49203441400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://moszczenica.naszops.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica w budynku Moszczenica ul. Samorządowa 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej wraz z uzyskaniem pozwolenia na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania poddasza budynku w Moszczenicy przy ul. Samorządowej 1 dla potrzeb Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica. Wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania poddasza budynku w Moszczenicy przy ul. Samorządowej 1 dla potrzeb Centrum Rodziny w Gminie Moszczenica. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1.1.Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w Postępowaniu. 1.2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w Postępowaniu, składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów. 1.3.Oświadczenia, o których mowa powyżej w pkt 1.1. i .1.2 Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale według odpowiednich wzorów stanowiących Załączniki nr 4, 5, 6, 7 do SIWZ. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda, by wraz z ofertą Wykonawca złożył 1.4. zobowiązanie (lub inne dokumenty) podmiotów trzecich, potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Wykaz oświadczeń, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć samodzielnie po otwarciu ofert: 2.1. Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w Postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty w Postępowaniu. 2.2.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. 2.3.Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2.4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach