Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń magazynku do potrzeb szatni, remont szatni istniejącej

Dom Pomocy Społecznej w Bramkach ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, ul. Północna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7256127 , fax. 0-22 7256066
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bramkach
    ul. Północna 18
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7256127, fax. 0-22 7256066
    REGON: 29581100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biuletyn.abip.pl/dpsbramki/index.php?komunikat=9017&parent=9017

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń magazynku do potrzeb szatni, remont szatni istniejącej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń magazynu i modernizacja szatni zgodnie z przedmiarem i projektem budowlanym pt. „Adaptacja pomieszczeń magazynku do potrzeb szatni, remont szatni istniejącej”. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową wykonaną przez SM PROJEKT. 3. Przedmiar robót służy Wykonawcy jako materiał pomocniczy do określenia wynagrodzenia i został przez Wykonawcę zweryfikowany. Jeżeli w przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w projekcie budowlanym, dlatego zaleca Zamawiający przy dokonaniu wyceny oferty dokładną weryfikację dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: a) naprawienie wszelkich urządzeń zniszczonych w trakcie robót; b) uporządkowanie wykorzystywanej części terenu; c) inne prace związane z procesem budowy. 5. Wykonawca musi tak zorganizować roboty budowlane, aby zapewnić korzystanie z korytarza i pomieszczeń przyległych do obszaru objętego robotami. 6. Ponad roboty bezpośrednio wynikające z dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 7. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca dokona wizji terenu, na którym będą prowadzone roboty budowlane, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być mu niezbędne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4. Zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), Dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach