Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń kuchni na pokoje mieszkalne

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Kościelna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8171491 , fax. 0-33 8170188
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Kościelna 5 5
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 0-33 8171491, fax. 0-33 8170188
    REGON: 07040356800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń kuchni na pokoje mieszkalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace adaptacyjne pomieszczeń kuchni na pokoje mieszkalne dla podopiecznych obejmujące zakres robót wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wykonania instalacji sanitarnej, demontażu i montażu elementów instalacji sanitarnej, demontażu i wykonania instalacji elektrycznej, remontu pomieszczeń wraz z nową posadzką, wykonaniem tynków, malowaniem i położeniem gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, ułożeniem na nich płytek ceramicznych według uzgodnień z Inwestorem, malowanie pomieszczeń kolorami uzgodnionymi z Inwestorem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku - dostarczenie oświadczenia i dokumentu opisanego w Części VI pkt VI.II, ppkt 1 i 2 SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia i wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Ocena spełnienia warunku - dostarczenie dokumentów opisanych w Części VI pkt VI.II, ppkt 6 i 7 SIWZ. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia opisanego w Części VI pkt VI. II, ppkt 1 SIWZ. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. dysponują kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku - złożenie dokumentów wymienionych w Części VI pkt VI.II, ppkt 8 i 9 SIWZ 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia opisanego w Części VI pkt VI.II, ppkt 1, 3 i 4 SIWZ 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.22 i 24. ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Części VI SIWZ. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia na formularzu oferty Przetargowej, załącznik nr 1 do SIWZ Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady : spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć dokumenty składające się na ofertę: 1.Oryginał Oferty przetargowej sporządzony na formularzu (Oferta ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. z 2001r. Nr 80, poz. 867), w oparciu o przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk itp.) i ceną oferty. Wskazanym jest złożenie kosztorysu w formie uproszczonej, ale dopuszcza się również kosztorys w formie szczegółowej. Kosztorys uproszczony winien zawierać ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, tabelę elementów scalonych, w której będą wyszczególnione składniki ceny -rg, kp, zysk. 3. Wykaz robót - części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Załącznik nr 8 4. Pełnomocnictwo (udzielone przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja). Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 5.Wykaz materiałów i urządzeń - w przypadku zastosowania przez wykonawcę materiałów i urządzeń innych niż te zaproponowane przez zamawiającego z wyszczególnieniem danych określonych w części III. pkt 3 (Inne uwarunkowania )ppkt d. niniejszej SIWZ 6. Oświadczenie Wykonawcy (na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ): - o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty, - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń - o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm., tekst jednolity z 2008 r Dz. U. nr 171,poz.1058 ), zwanej dalej ustawa Pzp - Załącznik nr 2 do nin. SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego lub oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ( lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS ( KRUS ) lub oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek ( lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych składek ) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert. 5. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenia Wykonawcy ( albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego, administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby ) w zakresie określonym: - art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 8 ustawy Pzp, - art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp 6. Wykaz robót wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed Dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu robót oraz daty i miejsca wykonania. 7.Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z pkt. 6 - roboty zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 8.Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wykaz tych osób, a ponadto: 8.1. Kserokopia uprawnień budowlanych kierownika robót. 8.2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika robót Uwaga: Wszystkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. za zgodność z oryginałem, opatrzoną odręcznym podpisem osoby podpisującej ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach