Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń Domu Ludowego w Jastkowicach i zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej

Dom Kultury w Pysznicy ogłasza przetarg

  • Adres: 37-403 Pysznica, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 410 048, , fax. 158 410 048
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Kultury w Pysznicy
    ul. Wolności 322
    37-403 Pysznica, woj. podkarpackie
    tel. 158 410 048, , fax. 158 410 048
    REGON: 62996200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dkpysznica.bip2010.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń Domu Ludowego w Jastkowicach i zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: "Adaptacja pomieszczeń Domu Ludowego w Jastkowicach i zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej." 2. Główne elementy zakresu zamówienia: a) Adaptacja pomieszczeń na piętrze budynku obejmująca: - wybudowanie ścian działowych, - wykonanie wylewek podłogowych oraz tynków ściennych, - pokrycie podłóg i ścian, - poprawa instalacji CO, - poprawa instalacji wodno - kanalizacyjnej, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej, - przebudowa istniejących schodów, - modernizacja toalet , w tym stworzenie toalety dla osób z niepełnosprawnościami, - docieplenie ścian i sufitów, - roboty malarskie i ogólno wykończeniowe, - montaż oświetlenia, - wykonanie stolarki aluminiowej b) Adaptacja sali mieszczącej się na parterze budynku z przeznaczeniem na działalność teatralno-wystawienniczą, obejmująca: - przebudowę sceny, - malowanie sali, - wykonanie sufitów podwieszanych, - wykonanie instalacji oświetleniowej sufitu, - zakup systemu okotarowania i kurtyn, - zakup systemu oświetleniowego, - zakup i montaż klimatyzacji, - zakup rolet/żaluzji dostosowanych do sal widowiskowych, - wymianę stolarki aluminiowej. c) budowa hydrantu przeciwpożarowego zewnętrznego d) dostawa wyposażenia Dokładny zakres i ilość robót określają projekty techniczne. 3. Lokalizacja robót: Jastkowice, ul. Armii Krajowej 18, dz. nr ew. 2050/1 i 2048
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 2 do SIWZ )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) kosztorysy ofertowe uproszczone na podstawie przedmiarów robót załączonych do SIWZ (załącznik nr 10), 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ, 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ, 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 7 do SIWZ, 6) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 7) dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do w/w rejestrów w formularzu ofertowym należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument lub dołączyć do oferty dokumenty wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenia niniejszych dokumentów w na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach