Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
- Data zamieszczenia: 2019-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
ul. Mikołaja Kopernika 1
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
REGON: 37044007000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustrzyki-dolne.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Adaptacja pomieszczeń budynku użyteczności publicznej na potrzeby utworzenia Dziennego Domu „Senior +" oraz Dziennego Domu Pomocy pod nazwą „Akademia Bieszczadzkiego Seniora”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń budynku użyteczności publicznej na potrzeby utworzenia Dziennego Domu „Senior +” oraz Dziennego Domu Pomocy pod nazwą „Akademia Bieszczadzkiego Seniora”. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:Wykonanie robót remontowo budowlanych zgodnie z załączonymi przedmiarami robót dla utworzenia: 1.Dzienny Dom SENIOR + - Sala terapii zajęciowej- Sala rehabilitacji- Pomieszczenie klubowe- Stołówka- Aneks kuchenny- Szatnia uczestnika- Gabinet pielęgniarki- WC Męski- WC Damski + Niepełnosprawni- Pralnia i suszarnia- Szatnia personelu- Korytarz- Klatka schodowa 2.DZIENNY DOM POMOCY- Sala terapii zajęciowej- Gabinet lekarski + pielęgniarski- Szatnia uczestników- Szatnia personelu - Sala rehabilitacji/ fizykoterapii- Pokój dyrektora/ opiekunów- WC personelu- Aneks kuchenny- Stołówka- WC Niepełnosprawni- WC Damski- WC Męski3.ROBOTY POZOSTAŁE- Magazyn - Korytarz - Klatka schodowa- Instalacje wod - kan – przyłącza, piony i podejścia - Instalacja elektryczna wewnętrzna. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z załączonymi przedmiarami robót i pomocniczymi rysunkami z rozkładem pomieszczeń - załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: •pieniądzu; •poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; •gwarancjach bankowych; •gwarancjach ubezpieczeniowych; •poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018r. poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr 93 8621 0007 2001 0012 3347 0003 Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych tytułem: Wadium: „Adaptacja pomieszczeń budynku użyteczności publicznej na potrzeby utworzenia Dziennego Domu „Senior +" oraz Dziennego Domu Pomocy pod nazwą „Akademia Bieszczadzkiego Seniora”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginał innej formy wniesienia wadium załączony do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy załączyć do składanej oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest: 1.przedłożyć w dniu podpisania umowy dowód osobisty – w przypadku gdy Wykonawcą jest osoba fizyczna; 2.przedłożyć w dniu podpisania umowy oświadczenie, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.3.B są zatrudnione przez Wykonawcę bądź podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wraz z podaniem imion i nazwisk tych osób oraz wskazaniem podmiotu, który je zatrudnia – wg załącznika nr 7 do SWIZ, 3.w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. 5A.3 - na cały okres realizacji umowy – do odbioru końcowego zamówienia, 4.w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem:- uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,- uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, •uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych •zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dotyczące osoby skierowanej do realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli oraz krzeseł i foteli dla potrzeb Psychiatrycznego Oddziału Dziennego
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa mebli do Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o.o. – zamówienie z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa mebli gotowych i w zabudowie dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-10-20 - Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
Dodano: 2022-10-06 - „Dostawa i montaż mebli na potrzeby realizacji projektu „NISKO CORAZ WYŻEJ – PODNIESIENIE POTENCJAŁU EKONOMICZNO – GOSPODARCZEGO MIASTA I KONKURENCYJNOŚCI ŻYCIA W MIEŚCIE” .
Dodano: 2022-09-22 - Dostawa mebli
Dodano: 2021-04-30 - Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem w ramach inwestycji pn. „BUDOWA CENTRUM AKTYWNOSCI SENIORA”, w systemie „ pod klucz ”w Stalowej Woli
Dodano: 2021-03-29 - Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Seniora oraz Regionalnej Izby Pamięci w Lesku
Dodano: 2021-02-25