Gmina Bochnia ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 6123361 w. 26 , fax. 146 119 922
- Data zamieszczenia: 2020-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bochnia
ul. Kazimierza Wielkiego 26
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 14 6123361 w. 26, fax. 146 119 922
REGON: 53217400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń budynku świetlicy wiejskiej w Nieprześni na Klub Seniora - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń budynku świetlicy w Nieprześni zlokalizowanej na działce nr 138 na potrzeby klubu seniora. W zakres prac wchodzą: 1) ADAPTACJA BUDYNKU: Remont podłóg w pom. 1/02, 1/03; wykonanie sufitów podwieszanych w pom. 1/01, 1/02, 1/04, 1/05, 1/06, 1/07, 1/08; Zamurowanie fragmentu ściany w pom. 1/02; Skucie płytek ze ścian w pom. 1/08, Remont powierzchni ścian w pom. 1/01, 1/02, 1/04, 1/05, 1/06, 1/07, 1/08; Modernizacja i wykonanie łazienek; wymiana gazowego kotła c.o.; wykonanie instalacji elektrycznej, wod-kan; demontaż stolarki drzwiowej, ułożenie prefabrykowanych nadproży; montaż nowej stolarki drzwiowej; demontaż zlewu kuchennego; montaż dwukomorowego blaszanego zlewozmywaka; wywóz materiałów z rozbiórek; 2) OTOCZENIE BUDYNKU: Modernizacja schodów zewnętrznych; Opaska wokół budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze oraz dokumentacji technicznej będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji i zamieszczonymi na stronie internetowej. Zadanie jest współfinansowane ze środków budżetu Państwa w ramach programu SENIOR+. Obowiązek wynikający z art. 8a ustawy Pzp, dotyczący informacji RODO został opisany w rozdziale III SIWZ pkt. 3.5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – zał. Nr 1 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów lub inny dokument na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Kosztorys ofertowy uproszczony złożony w oryginale na podstawie załączonego przedmiaru. 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). Dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace remontowe i wykończeniowe w lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego przy ul. Wielickiej 72
Dodano: 2024-04-24 - Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb zespołu „Skalni”
Dodano: 2024-04-17 - Wykonanie prac remontowych budowlanych w pomieszczeniach budynku głównego Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie
Dodano: 2024-04-17 - Remont konserwatorski budynku stacji kolejowej w Słomnikach ul. Kolejowa 117 – I etap.
Dodano: 2024-04-12 - Remont konserwatorski zabytków na terenie Gminy Dębno
Dodano: 2024-04-04 - Utworzenie Klubu Seniora w budynku przy ul. Metalowców 10 w Andrychowie
Dodano: 2024-03-27 - Remont zabytkowego budynku Liceum Katolickiego w Brzesku stanowiącego własność Powiatu Brzeskiego – etap 1
Dodano: 2024-02-22 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania zabytkowego budynku pałacu w Porębie Wielkiej na potrzeby dziennego domu pobytu dla osób starszych - etap I
Dodano: 2024-02-21 - Remont korytarza i klatki schodowej w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Harbutowicach – II etap
Dodano: 2023-12-27