Przetargi.pl
ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU INTERNATU SZKOLNEGO NA DZIENNY DOM SENIOR+ W SIERAKOWIE

Gmina Sieraków ogłasza przetarg

  • Adres: 64410 Sieraków, ul. 8 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 953 011 , fax. 612 955 898
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieraków
    ul. 8 Stycznia 38
    64410 Sieraków, woj. wielkopolskie
    tel. 612 953 011, fax. 612 955 898
    REGON: 63125892200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakow.pl ; bip.wokiss.pl/sierakow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU INTERNATU SZKOLNEGO NA DZIENNY DOM SENIOR+ W SIERAKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania polegającego na uruchomieniu placówki służącej wsparciu osób starszych, zwiększeniu ich aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym oraz zaoferowaniu im usług prozdrowotnych, edukacyjnych, kulturalnych, rekreacyjnych i opiekuńczych. Planowana do uruchomienia placówka ma spełniać założenia Dziennego Domu Senior+ zgodnie z wytycznymi Programu wieloletniego SENIOR+ na lata 2015-2020. Zakłada się adaptację i remont obiektów w internacie Zespołu Szkół w Sierakowie, w którym przystosowane zostaną następujące pomieszczenia wymagane dla Dziennego Domu Senior+: a) pomieszczenie ogólnodostępne pełniące funkcję sali spotkań i jadalni; b) pomieszczenie kuchenne wyposażone w sprzęt i urządzenia do przygotowania posiłków; c) pomieszczenie do utrzymywania aktywności ruchowej wyposażone w niezbędny sprzęt wraz z magazynem; d) pomieszczenie pełniące funkcję szatni; e) 1 łazienki i 1 toaleta; f) pomieszczenie zabiegowo-pielęgniarskie; g) wyodrębnione miejsce z biblioteczką i prasą, komputerem i TV; h) pomieszczenie do odpoczynku z miejscami do leżenia wraz z łazienką; i) pomieszczenie do terapii indywidualnej i poradnictwa; j) pomieszczenie techniczne z wydzielonym miejscem na pralkę i miejsce do prasowania; h) dostawa i montaż platformy zewnętrznej. Zamówienie nie obejmuje dostawy wyposażenia w sprzęt. Powyższe rozwiązania przedstawiono szczegółowo w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołacza: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2; Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Najpóźniej w dniu podpisania Umowy Wykonawca dostarczy: 3. kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary (kosztorys ofertowy) Zamawiającego, stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną lub szczegółową. W kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu ofertowego załączonego do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanych kosztorysach ofertowych (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach