Przetargi.pl
Adaptacja poddasza w Miejskim Przedszkolu nr 17.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2013-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja poddasza w Miejskim Przedszkolu nr 17.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i zmiana użytkowania nieużytkowego poddasza na poddasze użytkowe z funkcją terapii zajęciowej. 7.2. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót: 7.2.1. Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe; - roboty murarskie; - roboty w zakresie ochrony powierzchni; - roboty ciesielskie; - instalowanie stolarki okiennej i drzwiowej; - instalowanie sufitów podwieszanych; - instalowanie ścianek działowych, roboty w zakresie okładziny tynkowej; - pokrywanie ścian i podłóg; - roboty malarskie. 7.2.2. Roboty elektryczne: - wewnętrzna linia zasilająca i montaż tablicy rozdzielczej; - instalacja gniazd wtykowych; - instalacja oświetlenia wewnętrznego; - badania odbiorcze i pomiary. 7.2.3. Roboty sanitarne: - wewnętrzna instalacja wodociągowa i p.poż.; - wewnętrzna instalacja kanalizacja; - instalacja centralnego ogrzewania; - instalacja wentylacji. 7.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ. 7.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentacje projektową i Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbiory Robót (STWiOR) zawarte w załączniku nr 11 do SIWZ; UWAGA: Zastosowane w projekcie materiały i urządzenia można zastąpić innymi, o porównywalnych (nie gorszych ) parametrach technicznych i użytkowych innych producentów. 7.5. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 7.6. Wyszczególnienie elementów robót stanowiących podstawę do rozliczenia wykonanych robót zawiera Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ, sporządzona na podstawie zakresu przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3.1. - 3.4.; 7.7. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie oferent (zalecana wizja terenowa). 7.8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ; b) kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. c) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość przedmiotu zamówienia; d) harmonogram rzeczowo - finansowy. 7.9. Na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest udzielić: - gwarancji na okres 5 lat od dnia następnego po odbiorze końcowym przedmiotu robót; - rękojmi na okres przekraczający gwarancje o 6 miesięcy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452114101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 złotych (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną