Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Stefana Banacha 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8432872 , fax. 059 8433129
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku
ul. Stefana Banacha 12 12
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8432872, fax. 059 8433129
REGON: 77161404400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inwestor Zastępczy Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Słupsku
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja poddasza w budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Słupsku, przy ul. Jaracza 18a na cele biurowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji poddasza na cele biurowe w budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Słupsku, przy ul. Jaracza 18a, w zakresie: 1) roboty budowane: - wykonanie posadzek z warstwami wykończeniowymi, - wykonanie ścianek działowych g-k na ruszcie systemowym, - wykonanie ocieplenia dachu z montażem płyt g-k, - wykonanie sufitów podwieszonych, - montaż okien połaciowych, - montaż wywietrzaków dachowych i kanałów wentylacyjnych, - ułożenie glazury i terakoty w sanitariatach, - montaż stolarki drzwiowej, - wykonanie żelbetowych schodów zewnętrznych, - wykonanie w istniejącej ścianie nowego otworu drzwiowego z nadprożem. 2) roboty sanitarne: - podłączenie do istniejącej instalacji wod.-kan., - wykonanie nowej instalacji wod.-kan., - montaż podgrzewaczy ciepłej wody przy urządzeniach czerpalnych, - montaż przyborów sanitarnych, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z włączeniem do istniejącej instalacji i montaż grzejników. 3) roboty elektryczne: - instalacje elektryczne należy wykonać wg. projektów i przedmiaru robót. W ofercie dodatkowo należy ująć montaż 2 szt. wentylatorów kanałowych w WC. Wszystkie wentylatory załączane są z oświetleniem toalet, a wyłączenie ze zwłoką czasową do 15min. Szczegółowy zakres prac należy wykonać wg projektu budowlanego stanowiącego załącznik do siwz. Wycenę ofertową przedmiotu zamówienia należy wykonać na podstawie projektu i wizji lokalnej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123308
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj. - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót remontowych, każda o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - dysponują kierownikiem budowy branży budowlanej, posiadającym odpowiednie uprawnienia, kierownikiem robót sanitarnych oraz kierownikiem robót branży elektrycznej posiadającym odpowiednie uprawnienia lub elektrykiem posiadającym uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. -spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 . b)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3 c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót remontowych, każda o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej - załącznik nr 4. b)Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4. c)Wykaz osób - kierownik budowy branży budowlanej, kierownik robót sanitarnych oraz kierownik robót elektrycznych lub uprawniony elektryk, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 6; d)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. e)Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanej (w przypadku elektryka - uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV) - osób wskazanych w pkt c). 3)W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia: a)Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa SP w Brzeźnie Lęborskim o bibliotekę gminną z czytelnią.
Dodano: 2015-08-20 - Przetarg nieograniczony ZP/PN/4/2012 Roboty budowlane - remont pomieszczeń filii nr 9 Gdańsk-Przymorze ul. Jagiellońska 8
Dodano: 2012-10-17 - Przebudowa budynku mieszkalno-usługowego przy ulicy Św. Rozalii 16 w miejscowości Wierzchucino w zakresie części usługowej zlokalizowanej na parterze - filia Gminnej Biblioteki Publicznej
Dodano: 2012-09-20 - Przetarg nieograniczony ZP/PN/9/2011 Roboty budowlane - Adaptacja powierzchni handlowej CH Manhattan na potrzeby biblioteki publicznej.
Dodano: 2011-10-27 - Przebudowa budynku komunalnego na Gminną Bibliotekę Publiczną w Pszczółkach.
Dodano: 2011-06-06