Przetargi.pl
Adaptacja poddasza nieużytkowego na sale lekcyjne wraz z dobudową zewnętrznej klatki schodowej z pomieszczeniami szatni i magazynami podręcznymi na działce nr ew. 41 w Czerwinie przy ul. Szkolnej 5

Gmina Czerwin ogłasza przetarg

  • Adres: 07-407 Czerwin, Plac Tysiąclecia 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7614593 , fax. 29 7619217
  • Data zamieszczenia: 2014-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwin
    Plac Tysiąclecia 1 1
    07-407 Czerwin, woj. mazowieckie
    tel. 29 7614593, fax. 29 7619217
    REGON: 00053631500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja poddasza nieużytkowego na sale lekcyjne wraz z dobudową zewnętrznej klatki schodowej z pomieszczeniami szatni i magazynami podręcznymi na działce nr ew. 41 w Czerwinie przy ul. Szkolnej 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja poddasza nieużytkowego na sale lekcyjne wraz z dobudową zewnętrznej klatki schodowej z pomieszczeniami szatni i magazynami podręcznymi na działce nr ew 41 w Czerwinie przy ul. Szkolnej 5. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (przedmiary robót mają charakter pomocniczy). Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty, Zamawiający zaleca potencjalnym wykonawcom dokonanie wizji w terenie w celu szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: 1. Udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót; 2. Przedstawienie Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót (bez uwag) karty gwarancyjne do akceptacji, które będą zawierać warunki oraz zakres gwarancji zgodne z warunkami umownymi (urządzenia, wykonanie); 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 4. Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji projektanta, który wykonał dokumentację oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę; 5. Na dzień podpisania umowy przedstawić kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie oszacowania wartości zamówienia. Stanowić on będzie podstawę do rozliczeń robót pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w przypadku odstąpienia którejś ze stron od umowy. Wykonawcę obowiązuje cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedstawiona w formularzu ofertowym; 6. Wykonania na własny koszt prac pomiarowych oraz obsługi geodezyjnej; 7. Przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; 8. Dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; 9. Odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; 10. Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji. Koszty transportu i utylizacji pokrywa Wykonawca; 11. Wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity DzU z 2013 r., poz. 1409) i odrębnym przepisom. Okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu. 12. Zapewnienia i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; 13. Użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia symbole firm, ich znaki towarowe, zdjęcia i wizualizacje należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów oraz propozycje projektanta. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych dokumentacją projektową parametrów. Dopuszcza się rozwiązania równoważne z opisywanymi w dokumentacji technicznej przy zachowaniu nie gorszych niż opisane w dokumentacji parametrów technicznych materiałów i technologii wykonania robót. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DzU z 2013 r., poz. 907, z póżn. zm.), że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa. 14. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; 15. Prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 16. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 17. Wykonawca w trakcie prowadzonych robót budowlanych nie może zakłócić prawidłowego funkcjonowania szkoły. Ponadto wykonawca obowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo uczniom i pracownikom wokół szkoły, w budynku szkoły i na terenie objętym przedmiotowymi robotami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium nie później niż do terminu składania ofert w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. W pieniądzu; 2. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3. Gwarancjach bankowych; 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 29 8922 0009 0000 0101 2000 0020 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach