Gmina Szemud ogłasza przetarg
- Adres: 84217 Szemud, ul. Kartuska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 764 428 , fax. 586 764 428
- Data zamieszczenia: 2018-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szemud
ul. Kartuska 13
84217 Szemud, woj. pomorskie
tel. 586 764 428, fax. 586 764 428
REGON: 19167542200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szemud.pl/zamowienia-publiczne-i-inwestycje/zamowienia-publiczne/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja poddasza budynku szkoły w Koleczkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem ust. 4: a) roboty budowlane - rozbiórki, demontaże, zmiana układu konstrukcyjnego - roboty murowe i konstrukcyjne - wykończenie ścian i sufitów - posadzki - stolarka, ślusarka - pozostałe b) roboty elektryczne - instalacje elektryczne - roboty budowlane c) roboty sanitarne - wentylacja - kanalizacja - instalacja z.w.u i c.w.u - Instalacja c.o. d) wyposażenie - biblioteka - izba lekcyjna 1 – pracownia plastyczna - izba lekcyjna 2 – sala geograficzna - izba lekcyjna 3 – sala komputerowa + składzik - izba lekcyjna 4 – pracownia fizyczna+ składzik - komunikacja ogólna - pomieszczenie gospodarcze - toaleta damska - toaleta męska e) Parametry techniczne projektowanego budynku PRZYZIEMIE PODDASZE razem: (PRZYZIEMIE+PODDASZE) Powierzchnia całkowita /Pc/ 596,39 374,95 971,34 Powierzchnia wewnętrzna /Pw/ 558,9 346,75 905,65 Powierzchnia użytkowa /Pu/, w tym: 414,21 234,71 648,92 Powierzchnia podstawowa /Pp/ 282,24 192,95 475,19 Powierzchnia pomocnicza /Pd/ 131,97 41,76 173,73 Powierzchnia usługowa /Pg/ 0 0 0 Powierzchnia ruchu /Pr/ 130,36 32,56 162,92 Powierzchnia netto /Pn/ 521,93 267,27 789,2 f) Wykonawca jest zobowiązany do: - wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, - wyposażenia obiektu w sprzęt p. poż wraz z oznakowaniem (zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego), - przedłożenie ostatecznej decyzji o pozwolenie na użytkowanie w terminie do 24.08.2018 (wykonawca występuje z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie) - wykonanie instrukcji użytkowania obiektu. - wydzielenie i zabezpieczenie dojścia do przebudowywanej części budynku. - zapewnienie zaplecza budowy - min 10 m2 + węzeł sanitarny i socjalny. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego dla inwestycji; Dokumentację należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny ,,MMP lub DXF"). 3. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych (równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych, a jego oświadczenie o równoważności lub /i zastosowaniu materiałów (urządzeń) podanych przykładowo w SIWZ zawarte będzie w kosztorysie ofertowym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. Dokumenty te stanowią zał. Nr 9 do SIWZ. WAŻNE! Przedmiary robót dołączone przez Zamawiającego do SIWZ stanowią przykładowe wyliczenie zakresu i nie mogą być jedyną podstawą wyliczenia ceny kosztorysu ofertowego przedstawionego przez Wykonawcę! 5. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont hali sportowej SP Mosty – wymiana okien i drzwi
Dodano: 2024-02-15 - Remont świetlicy w Wiślinach
Dodano: 2023-09-01 - Roboty remontowe ogólnobudowlane i elektryczne w budynku nr 56 w kompleksie wojskowym m. Czarne.
Dodano: 2020-01-28 - Roboty remontowe ogólnobudowlane, elektryczne, sanitarne i teletechniczne w budynku nr 12 w kompleksie wojskowym m. Czarne.
Dodano: 2019-04-29 - Wykonywanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, będących w zarządzie PGM Sp. z o.o. w Słupsku
Dodano: 2018-01-25 - Poprawa jakości życia mieszkańców terenów wiejskich poprzez modernizację świetlicy wiejskiej w Postolinie
Dodano: 2017-07-24