Przetargi.pl
Adaptacja poddasza budynku remizy na pomieszczenia biurowe dla potrzeb OSP w Dworach Drugich

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 849500 , fax. 033 8449510
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    ul. Zamkowa 12 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 849500, fax. 033 8449510
    REGON: 00054046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja poddasza budynku remizy na pomieszczenia biurowe dla potrzeb OSP w Dworach Drugich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.1Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową części poddasza budynku OSP w Dworach Drugich gmina Oświęcim tj.: 3.1.1.1. Adaptacja części poddasza na pomieszczenia przeznaczone na potrzeby OSP : sala konferencyjna wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym 3.1.1.2.Wzmocnienie stropu - rozbiórka istniejących wylewek na poddaszu , wymiana legarów oraz ułożenie płyt OSB, wykonanie podłogi oraz ścianek działowych z płyt g-k. 3.1.1.3.Zmiana konstrukcji dachu, wymianę istniejących jętek na niekolidujące z nową funkcja pomieszczeń, dodatkowe zastrzały, docieplenie oraz okna połaciowe. 3.1.1.4.Instalacja wodno-kanalizacyjna oraz c.w.u. - rozbudowa istniejących sieci w celu doprowadzenia wody do nowych pomieszczeń 3.1.1.5.Instalacja elektryczna - oświetlenie oraz gniazda wtyczkowe nowych pomieszczeń 3.1.1.6.Instalacja c.o. - wykonanie pionu oraz systemu grzejników w nowych pomieszczeniach. 3.1.2. Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja budowlano-wykonawcza, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót które mają charakter pomocniczy. Nadrzędnym dokumentem jest projekt budowlano-wykonawczy, następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.1.3. Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 3.1.4. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ. 3.1.5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3.1.6 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 3.1.7. Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 3.1.8. Za wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się kompleksowe wykonanie obiektu wraz z instalacjami, uruchomienie wszystkich zainstalowanych urządzeń. 3.1.9. Zamawiający żąda udzielenia minimum 60 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczony od odbioru końcowego zakończenia zadania. 3.1.10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.1.11. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego robót. Dokument ten wymaga akceptacji Zamawiającego. 3.1.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót (umowne prawo odstąpienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach