Przetargi.pl
Adaptacja parteru budynku na pomieszczenia ruchu chorych w budynku Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich ul. Świerczewskiego 12

Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Karola Świerczewskiego 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7547500 , fax. 0-75 7547503
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ
    ul. Karola Świerczewskiego 12 12
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7547500, fax. 0-75 7547503
    REGON: 01065062900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja parteru budynku na pomieszczenia ruchu chorych w budynku Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich ul. Świerczewskiego 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja parteru budynku na pomieszczenia ruchu chorych. Budynek, w którym mieści się Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji, zlokalizowany na dz.1/9 w Janowicach Wielkich przy ul. Świerczewskiego12, posiada cztery kondygnacje nadziemne (parter, I, II piętro i poddasze użytkowe) z dachem wielospadowym, krytym dachówką. Na ruch chorych przeznaczone są pomieszczenia na parterze budynku. Budynek wyposażony jest w instalację wod.-kan., elektryczna, telefoniczną, wentylacji grawitacyjnej, przyzywową, c.o. i c.w.uż. . Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: (a) poszerzenie istniejących otworów drzwiowych do istniejących i projektowanych pomieszczeń wraz z osadzeniem nadproży prefabrykowanych; (b) wydzielenie węzłów sanitarnych; (c) dostosowanie dwóch pomieszczeń na łazienki, z których jedna z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych z zamontowanymi poręczami i uchwytami ze stali nierdzewnej- ok.3 szt Instalacja wodna: montaż rurociągów z rur wielowarstwowych -ok.111mb;zawory przelotowe- ok. 10szt.; montaż: baterii umywalkowych -ok.6szt+ 1szt dla niepełnosprawnych; baterii zlewozmywakowych-ok.3szt; baterii natryskowych- ok.1 szt. Baterie stanowią materiał Zamawiającego. Instalacja kanalizacyjna: montaż rurociągów z PCW- ok. 58mb; montaż umywalek-ok.6szt, + 1umywalka dla niepełnosprawnych; montaż zlewozmywaków- ok.3szt, montaż brodzika natryskowego- ok.1 szt., montaż ustępu-ok.2 szt.+ 1 szt. dla niepełnosprawnych, montaż pisuaru- ok. 1 szt. Umywalki, zlewozmywaki, brodzik, miski ustępowe, pisuar- stanowią materiał Zamawiającego. Ściany - płytki ceramiczne do wysokości 2 m - ok. 86m2 (d) montaż nowej stolarki drzwiowej-ok.27,6m2, wewnętrznej, jednoskrzydłowej, drewnianej sosnowej, wielopłycinowej, pełnej. Ościeżnice stalowe. Całość malowana. (e) montaż drzwi aluminiowe przeszklona szkłem bezpiecznym z drzwiami (ok. 50% drzwi), zgodna z przepisami p.poż. EI30 (jak w pkt 2. b), ok. 2,9m2 (f) stolarka okienna istniejąca do pozostawienia (nowa), (g) wykonanie nowych tynków na zamurowaniach i ubytkach-126,1m2 (h) tynków-gładzi jednowarstwowych,gr.3mm - 943,8m2 (i) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych 12,5 mm na ruszcie metalowym systemowym podwieszanym- ruszt podwójny na wieszakach, ok. 42m2 , (j) wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych, na ruszcie stalowym- ok.8,4m2 (k) wykonanie podłoża pod nowe wykładziny obiektowe i płytki ceramiczne: - zerwanie starych, zniszczonych posadzek, wykładzin podłogowych i pytek terakotowych, oczyszczenie z warstw klejowych, wylanie warstw samopoziomujących na uprzednim sfrezowanym istniejącym podkładzie + grunt szczepny + grunt pod wykładzinę, (l) wykonanie posadzek z płytek ceramicznych - ok. 111,8m2 (pom. sanitarne - wg opisu na rysunkach). Przed ułożeniem płytek należy przygotować podłoże i wykonać izolację poziomą przeciwwilgociową w pom. sanitarnych - łazienkach. Na istniejące podłoże wykonać wylewkę samopoziomującą. Zagruntować i wykonać izolację przeciwwilgociową elastyczną szlamową gr. min. 2mm. Na styku ze ścianą stosować elastyczne taśmy dylatacyjne systemowe. Izolację wywinąć na ścianę ok. 10 cm. Płytki kleić na kleju elastycznym bezpośrednio na izolacji szlamowej. Stosować wyroby w systemie jednego producenta. Powierzchnia płytek powinna być antypoślizgowa, nienasiąkliwa, odporna na działanie środków dezynfekcyjnych. Zastosować spoiny antyabsorpcyjne. (m) ułożenie nowych wykładzin podłogowych - wykładzina homogeniczna , antypoślizgowa, zmywalna, nienasiąkliwa , odporna na działanie środków dezynfekcyjnych, gr. 2,00 mm Na połączeniach ze ściana listwy kątowe o promieniu 15 mm z polichlorku winylu z wywinięciem wykładziny na ścianę na wysokość 10 - 15 cm , Wywiniecie wykonać jako bezspoinowe. Pokoje w których znajduje się medyczna aparatura komputerowa, powinny być wyposażone w antystatyczne wykładziny podłogowe lub wykładziny z instalacją do odprowadzania ładunków elektrycznych, ok. 72,7m2 (n) malowanie ścian - grunt + powłoki malarskie 2x farba lateksowa odporna na szorowanie na mokro w klasie 2 określonej wg EN 13 3000 oraz odpornymi na działanie środków dezynfekcyjnych,ok.788m2 (o) okładzina ścian w pomieszczeniach sanitarnych - łazienkach płytkami ceramicznymi na wysokość do 2 m pomieszczenia ze spoiną antyabsorpcyjną- ok. 86,1m2 Powierzchnia płytek powinna być gładka, nienasiąkliwa, odporna na działanie środków dezynfekcyjnych. (p) wentylacja grawitacyjna istniejąca (na etapie robót budowlanych wykonać opinię kominiarską o przydatności poszczególnych kanałów wentylacyjnych), w sanitariatach zastosować wentylatorki (nr pom. 2/35,2/38) wykonać nowy przewód wentylacyjny. Kanał wykonać z elementu dwuściennego ocieplonego z blachy stalowej ocynkowanej 150/250 mm, (r) remont - wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą tablicy rozdzielczej, oprawy oświetleniowe -ok. 62szt. (s) montaż instalacji komputerowej i telefonicznej , ok. 846mb przewodów kabelkowych, (t) wykonanie pomiarów, (u) wywóz, składowanie, utylizacja gruzu, ok. 24m3. Pomieszczenia posiadają wentylację grawitacyjną i maja wysokość ok. 305 cm do sufitu. Wentylacja zapewnia 1.5 krotną wymianę powietrza. Pomieszczenia są doświetlone światłem naturalnym. 4. Wszystkie elementy wyposażenia muszą posiadać atesty i dopuszczenia. 5. Ww. zakres robót ma jedynie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: (a) pieniądzu, (b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, (c) gwarancjach bankowych, (d) gwarancjach ubezpieczeniowych, (e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji - gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: (a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib, (b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, (c) kwotę gwarancji, (d) termin ważności gwarancji, (e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : - że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 upzp. lub pełnomocnictw , a nie udowodnił , że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie lub że wykonawca , którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Postanowienia pkt 3. stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 2.b) i 2.e). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem - na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN: Kredyt Bank S.A. Oddział Jelenia Góra , numer 63 1500 1429 1214 2002 9595 0000 z adnotacją w tytule wpłaty: Wadium- adaptacja parteru 5. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdepono- -wania u Głównej Księgowej (segment: administracja, parter, naprzeciwko sekretariatu Dyrektora ZP i R). 6. Wadium w innej formie (formach) niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, wykonawca może dołączyć do Oferty pod warunkiem, że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej (nazwa wykonawcy adnotacja: Wadium-adaptacja parteru) w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zdeponowanie u Osoby, o której mowa w punkcie 5., bez konieczności naruszenia koperty , w której znajduje się oferta. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zpir.sisco.pl, zakładka: BIP; link: informacje, przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach