Przetargi.pl
„Adaptacja obiektów budowlanych w centrali Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu i w Oddziale w Starym Polu (Lubań, Stare Pole, woj. pomorskie) – etap IV”

POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU ogłasza przetarg

  • Adres: 83-422 Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
    ul. Tadeusza Maderskiego 3
    83-422 Lubań, woj. pomorskie
    REGON: 003003186
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ośrodek Doradztwa Rolniczego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja obiektów budowlanych w centrali Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu i w Oddziale w Starym Polu (Lubań, Stare Pole, woj. pomorskie) – etap IV”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji inwestycji pn.: „Adaptacja obiektów budowlanych w centrali Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu i w Oddziale w Starym Polu (Lubań, Stare Pole, woj. Pomorskie)” w zakresie robót budowlanych obejmujących prace wyszczególnione w projektach budowlanych i przedmiarach jako:1) Roboty budowlane wykończeniowe:a. Wykonanie iniekcji ścian wewnętrznych piwnicy,b. Uzupełnienie ścian, zamurowanie otworów,c. Zabetonowanie i uzupełnienie otworów w stropach,d. Likwidacja studni w piwnicy poniżej posadzki,e. Uzupełnienie podkładu z chudego betonu, posadzki piwnicy,f. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pod posadzkowej w piwnicy oraz wylewek perlitowych,g. Uzupełnienie braków tynku ścian oraz sufitów wszystkich pomieszczeń,h. Uzupełnienie bruzd w ścianach oraz posadzkach,i. Podniesienie nadproży drzwiowych do właściwych wysokości zgodnie z PN,j. Demontaż i utylizacja istniejących posadzek z deszczułek,k. Uzupełnienie, posadzek z wylewki perlitowej w pomieszczeniach parteru oraz I piętral. Wykonanie nowej posadzki na poddaszu użytkowym, poziom +2 (izolacja przeciwwilgociowa styropian EPS100 gr 5 cm, wylewka cementowa 5 cm),m. Wykonanie wylewki wyrównującej pod okładzinę z płytek LVT,n. Wykonanie wykończeń posadzki w zależności od przeznaczenia / gres, płytki LVT, wykładzina PCV, malowanie farbą do betonu/ wykończenia posadzek zgodnie z wytycznymi z książki pomieszczeń określającej zakres prac wykończeniowych,o. Zmycie, zeskrobanie starych powłok malarskich/tapet, oczyszczenie i zagruntowanie powierzchni ścian i sufitów,p. Wykonanie gładzi ścian i sufitów, malowanie farbą lateksową w kolorach wskazanych przez Inwestora,q. Okładziny ścian pomieszczeń mokrych płytkami ściennymi do wysokości 2,20 m,r. Sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych pomieszczeń korytarzy na parterze oraz I piętrze, toalet WC, umywalni, natrysków,s. Wykonanie zabudów płyt G-K pionów instalacyjnych, oraz stelaży WC,t. Zabudowy z płyt HPL w toaletach, umywalniach, natryskach,u. Dostawa i montaż wyposażenia toalet, dozowniki na mydło w płynie, uchwyty na papier, uchwyty na ręczniki, szczotki do WC, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, lustra,v. Stolarka drzwiowa wewnętrzna DW1 i DW2,w. Wykonanie ścianek aluminiowych z drzwiami,x. Wykonanie wizualnych oznaczeń drzwi i tablic informacyjnych,y. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej, zgłoszenie do odpowiednich służb i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu,2) Instalacje elektryczne:a. Montaż i dostawa lamp oświetleniowych, oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zgodnie z parametrami rys. E10,b. Montaż i dostawa gniazd elektrycznych oraz komputerowych,c. Montaż i dostawa łączników oświetleniowych, przeciwpożarowego wyłącznika prądu,d. Wymiana złącza kablowego do rozdzielni głównej - przełożenie ze ściany w posadzkę,e. Podłączenie i uruchomienie windy, montaż dodatkowo systemu kontroli dostępu z zewnątrz, wykonanie procedury rejestracji, zgłoszenia i odbiór przez UDT,f. Opisanie rozdzielnic elektrycznych wraz ze schematami,g. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 3) Teletechnika systemu sieci strukturalnej:a. Szafa 42U, wolnostojąca, 800x800 mm z cokołem, b. Panele porządkujące 19"/1U, c. Panele M 24xRJ45 1U, z modułami ekranowymi kat. 6,d. Kompletne gniazda końcowe 1xRJ45 kat. 6A ekranowane - z pomiarem (gniazdo-dostawa inwestorska),e. Kompletne gniazda końcowe 2xRJ45 kat. 6A ekranowane - z pomiarem (gniazdo-dostawa inwestorska),f. Panel M 24xSC jednomodowy (kompletny) z pomiarem (panel-dostawa inwestorska),g. Kabel krosowy S.C./S.C. dx (dostawa inwestorska),h. Zasilacz UPS 1,5 kVA,4) Teletechnika CCTV:a. Kamery zewnętrzne kompaktowa z uchwytami montażowymi, b. Rejestrator sieciowy IP z dyskami dla archiwizacji materiału wideo przez 30 dni min. 16 kanałowy,c. Monitory LCD 22'', d. Stacja komputerowa do podglądu,e. Switch 24 portowy PoE z wkładkami optycznymi,f. Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe kamer zewnętrznych z PoE, g. Pomiary, testowanie i uruchomienie systemu CCTV,5) Teletechnika System SSWiN:a. Czujki PIR +MW, b. Czujki kontaktronowe wpuszczane,c. Montaż manipulatora kodowego,d. Montaż sygnalizatora optyczno-akustycznego zewnętrznego z podtrzymaniem baterii,e. Montaż sygnalizatora optyczno-akustycznego wewnętrznego z podtrzymaniem baterii,f. Centrala SSWiN z ekspanderami, zasilaczem i akumulatorami,g. Uruchomienie systemu SSWiN,6) Instalacje sanitarne:a. Montaż i dostawa zaworów grzejnikowych,b. Montaż i dostawa grzejników wraz z głowicami termostatycznymi,c. Wykonanie badania szczelności instalacji c.o. , próby instalacji na gorąco z dokonaniem regulacji,d. Usunięci kolizji przebiegu instalacji c.o. w pomieszczeniu -1.06,e. Dostawa i montaż osprzętu instalacji wody: zawory pod umywalkowe, Baterie umywalkowe i zlewowe, baterie natryskowe, zawory spłukujące do pisuaru, ustępy WC wraz z deską wolo opadającą,f. Wykonanie badania szczelności instalacji wody, dezynfekcja, oraz badanie laboratoryjne wody,g. Wykonanie podejść pod urządzenia,h. Dostawa i montaż umywalek, zlewów, brodzików, kabin, ustępu, przycisków do spłuczek, wpustów posadzkowych, pisuaru (białego montażu),i. Wykonanie badania wydajności hydrantów,j. Montaż i dostawa wentylatorów łazienkowych.Uwaga:Zakres zadania obejmuje również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie co wiąże się z przygotowaniem dokumentacji powykonawczej oraz wszelkich prób i badań niezbędnych do tego.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w szczególności w przedmiarach robót oraz książce pomieszczeń, stanowiących element opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 1 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 PLN2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego, nr rachunku: 20 1130 1121 0006 5580 9920 0001 z dopiskiem „Wadium – PODR/DG/3/V/2024-III”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie doświadczenia zawodowego:- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektu kubaturowego, z których każda obejmowała prace instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych oraz wykonanie wewnętrznych robót wykończeniowych;- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.b) w zakresie potencjału kadrowego - Wykonawca winien Wykazać, że dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami:- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.- kierownikiem robót uprawnionym do pełnienia funkcji technicznychw budownictwie w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;- kierownikiem robót uprawnionym do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach