LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KACZORY ogłasza przetarg
- Adres: 64-810 Kaczory, KOŚCIELNA 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672831461
- Data zamieszczenia: 2023-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KACZORY
KOŚCIELNA 17
64-810 Kaczory, woj. wielkopolskie
tel. 672831461
REGON: 570064406 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaczory.pila.lasy.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja leśniczówki Garncarska Góra na trzy kancelarie-III POSTĘPOWANIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na polegających na adaptacji leśniczówki Garncarska Góra na trzy kancelarie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:(1) Dokumentacja Projektowa;(2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;(3) Przedmiar robótPrzedmiar robót nie może stanowić wyłącznej podstawy wyceny oferty.W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia roboty budowlane, złoży zawiadomienie o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz uzyska zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do złożonego zawiadomienia o zakończeniu budowy.Inwestycja zlokalizowana jest na terenie działek o identyfikatorach 301903_4.0001.8230 i 301903_4.0001.8231 przy ulicy Garncarsko 1, 64-810 Kaczory. Na terenie działek zaprojektowano wykonanie nowego wejścia do budynku, schodów zewnętrznych wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych, chodnika, miejsc postojowych. Dojazd do ww. lokalizacji jest możliwy poprzez istniejącą drogę gruntową leśną do drogi powiatowej nr 1229P. Istniejący obiekt jest budynkiem mieszkalnym z pomieszczeniami biurowymi leśniczówki. Zakres inwestycji dotyczy przebudowy i zmiany sposobu użytkowania na budynek biurowy z przeznaczeniem na trzy kancelarie leśne. Projektowana przebudowa polega na zaadaptowaniu pomieszczeń piwnicy na pomieszczenia techniczne i magazynowe. W poziomie parteru wydzielono 3 pomieszczenia biurowe, do których przynależą pomieszczenia magazynowe. Przewidziano zatrudnienie do 6 osób, po 2 w każdym z pomieszczeń biurowych. Dla personelu zaprojektowano w poziomie parteru pomieszczenie socjalne, pomieszczenie porządkowe oraz toaletę. Toaleta dostępna także dla obsługiwanych petentów. W przestrzeni komunikacji przy wejściu głównym umieszczono poczekalnię. W celu usprawnienia komunikacji petentów, oraz zapewnienia dojścia dla osób niepełnosprawnych zmieniono lokalizacje wejścia głównego oraz zaprojektowano przy nim schody zewnętrzne oraz pochylnię. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowej:4.1. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) (przy czym przez jedną robotę budowlaną rozumieć należy roboty wykonane na podstawie jednej umowy).4.2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami:a) co najmniej 1 osobą na stanowisko Kierownika BudowyNiniejsza osoba winna posiadać uprawnienia* budowlane do kierowania robotami budowlanymi w nieograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno – budowalnej.Ponadto osoba ta winna legitymować się minimum 5- letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych (licząc od daty uzyskaniu ww. uprawnień budowlanych).Nakładające się na siebie okresy pełnienia ww. funkcji nie sumują się.*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01 - Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
Dodano: 2024-04-29 - Budowa Szkoły Podstawowej w Nądni dla dzieci z: Nądni, Nowej Wisi i Nowej Wsi Zbąskiej, dowożonych obecnie do 2 szkół w Nądni (k.4-8) i Nowej Wsi Zbąskiej (k.>4)-etap 1.
Dodano: 2024-04-29 - Rozbudowa i przebudowa budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową obiektów infrastruktury turystycznej - Rozbudowa i przebudowa budynków szkół w Ślesinie
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-04-25 - Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-04-25 - Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów– Remont kamienicy przy ul. Narutowicza 58
Dodano: 2024-04-25 - „Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu”
Dodano: 2024-04-24