Przetargi.pl
„Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach na pracownię technologii gastronomicznej i obsługi gości”

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Mikołowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32/2222641
  • Data zamieszczenia: 2018-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach
    Mikołowska 44
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32/2222641
    REGON: 364124349
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckziu-myslowice.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja i wyposażenie pomieszczeń Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach na pracownię technologii gastronomicznej i obsługi gości”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie polega na utworzeniu w części istniejącego budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach pomieszczeń przeznaczonych do utworzenia pracowni technologii gastronomicznej oraz obsługi klienta. Powierzchnia remontowanych pomieszczeń - ok. 120 m2. 2. Zamówienie polega na wykonaniu dokumentacji projektowej w oparciu o koncepcję zawartą Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do siwz oraz realizacji robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej zatwierdzonej stosownymi pozwoleniami, w tym pozwoleniem na budowę. 3. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej obejmować ma następujące elementy: - adaptacja części pomieszczeń budynku na pracownie technologii gastronomicznej i obsługi gości wraz z niezbędnym systemem instalacji; - rozwiązanie techniczne brakujących elementów konstrukcji, takich jak: ściany, nadproże okienne, przebicia stropu; - wykonanie instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej; - wykonanie wentylacji mechanicznej; - wymiana istniejących grzejników (z zachowaniem istniejących pionów); - wymiana stolarki drzwiowej oraz uzupełnienie w projektowaną stolarkę okienną. 4. Wykonawca winien wykonać Projekt budowlany, w skład którego powinny wchodzić następujące elementy: - przedstawienie planu sytuacyjnego istniejącego zagospodarowania terenu w skali 1:500 na mapie zasadniczej, jednakże należy przeprowadzić analizę czy budynek jest wyposażony w drogę przeciwpożarową i posiada odpowiednią liczbę miejsc postojowych oraz hydrantów. W przypadku, gdy budynek nie posiada wystarczającej liczby któregokolwiek z wyżej wymienionych elementów, wówczas należy wykonać projekt zagospodarowania terenu na mapie do celów projektowych w skali 1:500; - projekt architektoniczno-budowlany adaptacji pomieszczeń; - projekt instalacji wodno-kanalizacyjnej; - projekt instalacji elektrycznej; - projekt wentylacji mechanicznej; - informacji o planie BIOZ (Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia). W razie konieczności Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania wymaganych opinii, sprawdzeń, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcami p.poż, sanit.-hig., bhp i innych wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę. Wykonawca prac projektowych zobowiązany jest ponadto do sprawowania nadzoru autorskiego w zakresie określonym we wzorze umowy (załącznik nr 7 do siwz). 5. Wykonawca winien wykonać projekt wykonawczy w zakresie określonym w pkt. 3. 6. Wykonawca winien wykonać przedmiary robót w zakresie określonym w pkt.3. 7. Wykonawca winien wykonać kosztorysy inwestorskie w zakresie określonym w pkt. 3. 8. Wykonawca winien wykonać ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w zakresie określonym w pkt.3. 9. W razie potrzeby Zamawiający we własnym zakresie zleci wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500. 10. Dokumentacja powyżej opisana powinna obejmować: - Projekt budowlany - 6 egz. - Projekt wykonawczy - 6 egz. - Przedmiar robót - 6 egz. - Kosztorys inwestorski - 6 egz. - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 6 egz. - Wersja elektroniczna w formacie DWG, DOC oraz PDF - 1 egz. 11. W ramach robót budowlanych w oparciu o wymaganą dokumentację projektową wykonane winny być następujące prace: a. Roboty demontażowe: - demontaż istniejących ścian działowych; - wykonanie przebić w istniejącym stropie; - demontaż grzejników; - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej. b. Budowa i montaż następujących elementów: - zamurowania istniejących przejść pomiędzy pomieszczeniami; - wykonanie nadproża okiennego; - wykonanie instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej; - wykonanie wentylacji mechanicznej; - montaż nowych grzejników; - montaż stolarki okiennej i drzwiowej. Szczegółowe warunki wykonania niniejszego zamówienia zawierają odpowiednie zapisy PFU (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 25.01.2017 r. o godz. 10.00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U.2016.359 ze zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – 24 1050 1214 1000 0024 3667 7021 z dopiskiem „Wadium – adaptacja”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 niniejszej części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3 części 14 SIWZ wykonawca może w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty. 2.1. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 2 musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy (wybrane przez Zamawiającego podstawy wykluczenia wskazane w pkt 2.2. części 14 SIWZ). 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (pkt 3.1. części 14 SIWZ), Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (podwykonawstwo). 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1 niniejszej części SIWZ. 7. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w pkt 3.3.1. części 14 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy (pkt 4.1. części 14 SIWZ), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty podmiotu, na zdolności którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania tego podmioty (dokumenty wskazane w pkt 6.1 części 14 SIWZ) oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 5.3 części 14 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach