Przetargi.pl
Adaptacja i wyposażenie obiektu na cele dydaktyczne na poziomie nauczania przedszkolnego w budynku, którego właścicielem jest Parafia Rzymsko - Katolicka pod wezwaniem Chrystusa Dobrego Pasterza

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 86-005 Białe Błota, ul. Czysta 1a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3494504 , fax. 0-52 3494504
  • Data zamieszczenia: 2010-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
    ul. Czysta 1a 1a
    86-005 Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3494504, fax. 0-52 3494504
    REGON: 00111325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.bialeblota.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i wyposażenie obiektu na cele dydaktyczne na poziomie nauczania przedszkolnego w budynku, którego właścicielem jest Parafia Rzymsko - Katolicka pod wezwaniem Chrystusa Dobrego Pasterza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń sal katechetycznych na pomieszczenia pobytu dziennego oddziału przedszkola, o łącznej powierzchni ca. 430 m2, przy ulicy Baryckiej w miejscowości Białe Błota w części nieruchomości Parafii Rzymsko-Katolickiej pod wezwaniem Chrystusa Dobrego Pasterza. Opis przedmiotu zamówienia: OPIS PRAC REMONTOWO-BUDOWLANYCH - MODERNIZACYJNYCH. Remontowi budowlanemu zostaną poddane niżej wymienione pomieszczenia: W części przyziemia - parteru. A) Wiatrołap. B) Holl - komunikacja. C) Wydzielone pomieszczenie szatni. D) Pomieszczenie kuchni czystej. E) Pomieszczenie zmywalni - kuchni brudnej F) Pomieszczenie magazynku odpadów. G) Pomieszczenie szatniowe dla personelu wraz z węzłem sanitarnym. H) Pomieszczenie dla sprzątaczki. I) Pomieszczenie sanitarne dla dzieci. J) Pomieszczenie magazynowe na sprzęt edukacyjny i zabawki. K) Pomieszczenie magazynowe na środki czystości. L) Pomieszczenie biurowe dla personelu. Na pierwszymi piętrze M) komunikacja. N) 2 sale pobytu dziennego dzieci z węzłami sanitarnymi. O) Gabinet z-cy dyrektora oddziału przedszkola. P) Sanitariat dla personelu. Prace zewnętrzne R) Wejście do pomieszczeń oddziału przedszkolnego Wykonanie prac remontowo - budowlanych, elektrycznych i wod. - kan. oraz c.o. Prace polegają na częściowym wyburzeniu ścian, wzniesienie nowych ścianek (określone na rysunkach stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100), w terminie do dnia 16.06.2010 r. do godz. 10:00 . 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem, na konto Nr 02 8142 1020 0000 3359 5000 0007 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego). 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis (WADIUM - ZP 1 / 2010 Przetarg na: Adaptacja i wyposażenie obiektu na cele dydaktyczne na poziomie nauczania przedszkolnego w budynku, którego właścicielem jest Parafia Rzymsko - Katolicka pod wezwaniem Chrystusa Dobrego Pasterza) 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 2, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium. Zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. 6. Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zwrot wadium wszystkim Wykonawcom nastąpi niezwłocznie po: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) unieważnieniu postępowania, 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ww ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ww ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.bialeblota.pl/?app=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach