Przetargi.pl
Adaptacja i wykonanie pomieszczeń gospodarczych i pokoju gościnnego w budynku DPS nr 2 - 3 zadania

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Jagiellońska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 923 239 , fax. 322 923 239
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
    ul. Jagiellońska 2
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 923 239, fax. 322 923 239
    REGON: 66524800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnr2.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i wykonanie pomieszczeń gospodarczych i pokoju gościnnego w budynku DPS nr 2 - 3 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podzielone na 3 zadania pn. "Adaptacja i wykonanie pomieszczeń gospodarczych i pokoju gościnnego w budynku DPS nr 2" . Zamówienie w zakresie 3 zadań należy wykonać do 04 grudnia 2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach załączonych w załączniku 7,7.1.7.2 do SIWZ .Roboty budowlane w zakresie zadania 3 będą wykonywane w budynku czynnym -mieszkańcy będą zamieszkiwać w budynku podczas wykonywania prac. Wykonawca w zakresie wszystkich zadań będzie zobowiązany do organizacji robót zabezpieczając bezpieczeństwo i maksymalnie zmniejszając uciążliwość związaną z prowadzeniem robót. Zamawiający przewiduje prowadzenie prac w godz. 8.00-17.00 w dni robocze. W przypadku konieczności prowadzenia robót w godzinach innych niż wskazane Wykonawca będzie obowiązany uzgodnić zmiany z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zadania 1,2,3 W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty: 1. Formularz Ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym; 2. Oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do SIWZ wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginały); 3. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (oryginał); 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach