Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
- Data zamieszczenia: 2012-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
REGON: 00059690300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja i przebudowa pomieszczeń w obiekcie Urzędu Miasta Torunia przy ul. Legionów 70/76 dla organizowanego ośrodka operatorsko-dyspozytorskiego systemu powiadamiania ratunkowego woj. kujawsko-pomorskiego - remont ciągów komunikacyjnych oraz wybranych pomieszczeń w obiekcie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ostatniego etapu prac budowlanych związanych z adaptacją i przebudową pomieszczeń w obiekcie Urzędu Miasta Torunia przy ul. Legionów 70/76 dla organizowanego ośrodka operatorsko-dyspozytorskiego systemu powiadamiania ratunkowego woj. kujawsko-pomorskiego w zakresie wykonania robót budowlanych związanych z remontem ciągów komunikacyjnych i wybranych pomieszczeń w obiekcie. Powyższe prace remontowe będą prowadzone w budynku 2-kondygnacyjnym, zrealizowanym w technologii tradycyjnej, oraz w systemie szkieletowo-płytowym TBT, w części wspólnej obiektu Urzędu Miasta Torunia i Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej. Remont dotyczy zlokalizowanych na pierwszym piętrze ciągów komunikacyjnych oraz wybranych pomieszczeń w tej części, znajdujących się na powierzchni około 300 m2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres robót budowlanych: a) roboty murowane ( kod CPV: 45262500-6): - wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych (zakres związany z wymianą istniejącej stolarki drzwiowej w części remontowanej); - wykucie otworów drzwiowych w ścianach z cegły ; - wycięcie otworów dla drzwi w ściance działowej; - uzupełnianie ścianek z cegieł lub zamurowanie otworów w ścianach; - wykonanie przesklepienia otworów w ścianach z cegieł z wykuciem bruzd dla belek; - dostarczenie, obsadzenie, obmurowanie belek stalowych; - wykonanie otworów ?110 mm i długości 400 mm techniką diamentową ( przepusty pod koryta kablowe siatkowe); - rozebranie cokolików przypodłogowych ciągów komunikacyjnych w części remontowanej; - wykonanie ścianki jednowarstwowej na rusztach pojedyńczych z pokryciem obustronnym płytami STG grubości 12,5 mm; - wywiezienie gruzu i utylizacja materiałów rozbiórkowych. b) roboty tynkarsko-malarskie (kod CPV: 45410000-4, 454422100-8) - wykonanie tynków wewnętrznych w zamurowywanych otworach w ścianach; - przygotowanie podłoża - uzupełnianie ubytków w tynkach w ilości do 10 % w stosunku do powierzchni ściany; - przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku; - wykonanie gładzi gipsowej dwuwarstwowej na ścianach korytarzy oraz w pomieszczeniach remontowanych; - dwukrotne malowanie emulsyjną farbą akrylową podłoży gipsowych i tynkowych z gruntowaniem. c) wykonanie sufitu podwieszanego (kod CPV:4521146-9): Montaż i wykonanie sufitu podwieszanego, systemowego, kasetonowego o konstrukcji metalowej z płytami mineralnymi typ board, bez perforacji o wymiarach 600mm x 600mm x 12 mm na korytarzach oraz w pomieszczeniu sali medialnej. d) wykonanie posadzki (kod CPV:45432100-5): - gruntowanie preparatami gruntującymi powierzchni poziomych; - naprawa posadzki cementowej w pomieszczeniu biurowym; - przygotowanie podłoża pod ułożenie wykładziny bezspoinowej PCV (zagruntowanie powierzchni i wykonanie podkładu z masy samopoziomującej); - wykonanie posadzki z wykładziny bezspoinowej PCV z cokołem; - wykonanie posadzki z paneli podłogowych bezklejowych w pomieszczeniach biurowych; - wywiezienie gruzu i utylizacja materiałów rozbiórkowych. e) stolarka (kod CPV:45221000-4): - montaż ościeżnic drzwiowych drewnianych regulowanych drzwi jednoskrzydłowych w pomieszczniach biurowych, socjalnych i gospodarczych sztuk 27; - montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych jednoskrzydłowych w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i gospodarczych sztuk 27; - montaż ościeżnic drzwiowych drewnianych regulowanych drzwi dwuskrzydłowych w pomieszczeniu sali medialnej sztuk 1; - montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych dwuskrzydłowych w pomieszczeniu sali medialnej sztuk 1; - montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych, przeszklonych - klatka schodowa w części B sztuk 1. f) instalacje elektryczne (kod CPV:45310000-3): - montaż korytek kablowych siatkowych mocowanych do ściany wspornikami w przestrzeni stropu podwieszanego; - modernizacja instalcji elektrycznej oświetleniowej pod oprawy montowane w stropie podwieszanym: położenie instalacji elektrycznej, montaż bezśrubowy odgałęźników oraz łączników p/t 2 biegunowych; - dostawa i montaż opraw oświetleniowych; - dostawa i montaż modułów awaryjnych; - dostawa kabla teleinformatycznego wewnętrznego; - dostawa i montaż głośników sufitowych do zabudowy w stropie podwieszanym. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji, tj.: a) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; b) przedmiary robót. Wyżej wymienione dokumenty projektowe stanowią załącznik nr 1 do SIWZ-u. 4. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i nie stanowi podstawy wyceny. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia przedmiotowego przedmiaru robót oraz do przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie. 6. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Użyte w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, zastosowanie innych równoważnych materiałów i urządzeń, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż wymienione w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających, że materiały i urządzenia spełniają parametry i warunki żądane przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy obejmującą budowę segmentów zakwaterowania - roboty wykończeniowe
Dodano: 2016-03-10 - Remont pomieszczeń na potrzeby II Oddziału Chorób Wewnętrznych i Holu Windowego
Dodano: 2016-01-15 - Remont pomieszczeń na potrzeby nocnej i świątecznej Pomocy Medycznej.
Dodano: 2015-05-13 - Przetarg nieograniczony nr PM-5/2015
Dodano: 2015-02-17 - Przetarg nieograniczony nr M-5/2015
Dodano: 2015-01-29 - Przetarg nieograniczony nr PM-25/2014 p.n. Roboty remontowo - budowlane w wybranych pomieszczeniach Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
Dodano: 2014-10-29 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZMIANIE SPOSOBU UŻYTKOWANIA ORAZ PRZEBUDOWIE POMIESZCZEŃ PO SKLEPIE (CZĘŚCI BUDYNKU HANDLOWEGO) NA CELE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ZALESIE gm. SZUBIN NA TERENIE DZIAŁKI nr 48/2 - I ETAP
Dodano: 2014-10-13 - przebudowa budynku nr 18
Dodano: 2014-09-26 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR PM - 18/2014 p.n. Roboty remontowo - budowlane w 3 gabinetach zabiegowych (oddział wewnętrzny I, wewnętrzny II oraz okulistyka) i łazience dla niepełnosprawnych. DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
Dodano: 2014-09-16 - NAPRAWA TYNKÓW I POSADZEK, KONSERWACJA MALARSKA I STOLARSKA ORAZ NAPRAWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI W BRODNICY - SPRAWA NR 94/2014
Dodano: 2014-08-29