Przetargi.pl
Adaptacja i przebudowa budynku dawnej komendantury w Bełżcu (wraz z zagospodarowaniem terenu)

Państwowe Muzeum na Majdanku ogłasza przetarg

  • Adres: 20-325 Lublin, Droga Męczenników Majdanka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 710 28 21 , fax. 81 710 28 65
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum na Majdanku
    Droga Męczenników Majdanka 67
    20-325 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 710 28 21, fax. 81 710 28 65
    REGON: 27609600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.majdanek.eu/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i przebudowa budynku dawnej komendantury w Bełżcu (wraz z zagospodarowaniem terenu)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i adaptacji do celów muzealnych budynku mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu, instalacjami zewnętrznymi, budową wiaty wypoczynkowej, przebudową zjazdów oraz wyburzeniem budynku gospodarczego na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Bełżcu - niemieckiego nazistowskiego obozu zagłady (1942-1943) Oddziału Państwowego Muzeum na Majdanku przy ul. Lwowskiej 56 w Bełżcu, nr dz. 3297. 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) Rozbiórkę budynku gospodarczego; 2) Przebudowę i adaptację budynku mieszkalnego na funkcję usługową: a) rozbiórka istniejącego dachu i poddasza nieużytkowego, ścian kolankowych, ścianek działowych i konstrukcyjnych, schodów, stropów drewnianych i stropu odcinkowego; b) wykonanie nowych fundamentów, ścian, stropów, drewnianej więźby dachowej, pokrycia dachu z dachówek ceramicznych oraz obróbek blacharskich; c) wykonanie dźwigu dla niepełnosprawnych; d) wykonanie nowej klatki schodowej; e) wykonanie nowych posadzek, tynków oraz sufitów podwieszanych; f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; g) termoizolacja budynku; h) częściowa rozbiórka i odbudowa schodów zewnętrznych i murków; i) wykonanie zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych; j) wykonanie instalacji: zasilania podstawowego, zasilania rezerwowego, elektrycznych gniazd zasilających, oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, teletechnicznej, logicznej, CCTV, odgromowej, wentylacji i klimatyzacji, wodno-kanalizacyjnej (w tym z.w., c.w., sanitarnej deszczowej i odpr. skroplin), c.o. i c.t., chłodu, nawilżania powietrza; 3) Wykonanie nowego zagospodarowania działki: a) budowa wiaty wypoczynkowej; b) wykonanie miejsca wystaw plenerowych; c) budowa układu komunikacyjnego z ciągami pieszymi i parkingiem dla samochodów osobowych i autokarów, d) wykonanie ogrodzenia działki wraz z bramami wjazdowymi. 4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej: wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 1189) Art. 3 pkt. 14. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, oraz w wyszczególnionej w nim dokumentacji. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 4. Budynek jest położony na terenie, który podlega ochronie prawnej w aspekcie przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na podstawie wpisu do gminnej ewidencji zabytków gminy Bełżec pod pozycją nr 14. 5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych. W przypadku, gdy okres gwarancji jest krótszy niż 5 lat, to okres rękojmi wynosi nie mniej niż 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2 Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 58 1130 1206 0028 9173 9790 0001 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu pn.: Adaptacja i przebudowa budynku dawnej komendantury w Bełżcu (wraz z zagospodarowaniem terenu) Znak sprawy: ZP.IIb-III-241-03/2019”. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. 5 Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6 Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. 7 Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8 Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Zobowiązanie winno określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: a) Aktualnego oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), b) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, c) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga: Dokument określony pkt 1) składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach