Przetargi.pl
Adaptacja i dostosowanie pomieszczeń na potrzeby Kierunku Kosmetologia

Akademia Tarnowska ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Mickiewicza 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146316500 , fax. 146316600
  • Data zamieszczenia: 2023-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Tarnowska
    Mickiewicza 8
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146316500, fax. 146316600
    REGON: 851634303
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja i dostosowanie pomieszczeń na potrzeby Kierunku Kosmetologia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja i dostosowanie pomieszczeń w budynku F i G dla potrzeb kierunku Kosmetologia Wydziału Ochrony Zdrowia Akademii Tarnowskiej.2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: Budynek F – I piętro pomieszczenia 118 i 119:1) Rozebranie ściany działowej, wraz z 2 kpl. drzwi (drzwi do przekazania Zamawiającemu).2) Rozbiórka płytek posadzkowych w obrębie wejścia, wraz z przygotowaniem powierzchni pod ułożenie nowej wykładziny PVC.3) Uzupełnienie ściany murowej w okolicach montażu nowych drzwi, wraz z wykonaniem tynków.4) Wyrównanie powierzchni posadzki po rozbiórkach, przygotowanie powierzchni posadzki pod ułożenie wykładziny PCV, ułożenie wykładziny PCV. Kolor wykładziny PVC do wyboru przez Zamawiającego z przedstawionych próbek kolorystycznych przez Wykonawcę na etapie realizacji umowy.5) Rozebranie części sufitu podwieszanego (w okolicach miejsca po rozbiórce ściany działowej).6) Wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GK.7) Przełożenie grzejnika c.o. na ścianę naprzeciw drzwi wejściowych do pomieszczenia.8) Demontaż białego montażu i armatury.9) Wykonanie fartuchów z płytek ściennych w okolicach umywalek i zlewozmywaków. Kolor okładzin ściennych z płytek ceramicznych/gressowych biały.10) Montaż drzwi z rozbiórki (wraz z obrobieniem) – 1 kpl.11) Dostawa i montaż mebli zgodnie ze specyfikacją.12) Wykonanie instalacji elektrycznych i IT zgodnie z częścią rysunkową i opisem.13) Dostawa i montaż białego montażu wraz z armaturą zgodnie z częścią rysunkową i opisem.14) Oczyszczenie i malowanie pomieszczenia ściany, sufit i boki naświetli.15) Malowanie korytarza w obrębie nowego wejścia do pomieszczenia.16) Wyniesienie gruzu wraz z utylizacją.17) Inne niezbędne roboty towarzyszące.Budynek G – parter pomieszczenia 08:1) Dostawa i montaż ścianki przesuwnej wraz z pracami towarzyszącymi (wykonanie ewentualnych konstrukcji wzmacniających w miejscu montażu).2) Rozebranie części sufitu podwieszanego (w okolicach miejsc montażu ścianki przesuwnej).3) Połączenie sufitu podwieszanego ze ścianką przesuwną zgodnie z zaleceniami Zamawiającego.4) Przesunięcie elementu wentylacji mechanicznej – zgodnie z opisem i częścią rysunkową.5) Przesunięcie oprawy w suficie podwieszanym – zgodnie z opisem i częścią rysunkową.6) Demontaż białego montażu i armatury.7) Wykonanie fartuchów z płytek ściennych w okolicach umywalek i zlewozmywaków. Kolor okładzin ściennych z płytek ceramicznych/gressowych biały.8) Dostawa i montaż mebli zgodnie ze specyfikacją.9) Wykonanie nacięć i bruzd w posadzkach dla ułożenia instalacji dla floor box. Po ułożeniu instalacji należy wykonać przygotowanie i wyrównanie powierzchni pod płytki gressowe, zamocowanie floor box-ów, ułożenie płytek gressowych. Kolor płytek gressowych do wyboru przez Zamawiającego z przedstawionych próbek kolorystycznych przez Wykonawcę na etapie realizacji umowy.10) Wykonanie bruzd w ścianach pod ułożenie instalacji elektrycznych.11) Wykonanie instalacji elektrycznych i IT zgodnie z częścią rysunkową i opisem.12) Dostawa i montaż białego montażu wraz z armaturą zgodnie z częścią rysunkową i opisem.13) Malowanie pomieszczenia - ściany.14) Oczyszczenie i malowanie sufitu podwieszanego.15) Wyniesienie gruzu wraz z utylizacją.16) Inne niezbędne roboty towarzyszące.Budynek G – poziom -1 pomieszczenie 001:1) Wykonanie ścianki GKFI przegradzającej pomieszczenie (wraz ze szpachlowaniem i malowaniem obustronnym.2) Wykonanie zabudów GK instalacji.3) Wykonanie cokołu z płytek gressowych przy nowo wybudowanej ściance obustronnie.4) Wykonanie sufitu podwieszanego modułowego (wraz z blendą).5) Dostawa i montaż mebli zgodnie ze specyfikacją.6) Wykonanie instalacji elektrycznych zgodnie z częścią rysunkową i opisem.7) Malowanie pomieszczenia.8) Inne niezbędne roboty towarzyszące.3. Wszystkie prace związane z wykonaniem remontu łazienek należy bezwzględnie wykonywać pod kierunkiem i w obecności uprawnionego kierownika robót budowlanych, uprawnionego minimum w ograniczonym zakresie do kierowania robotami o charakterze ogólnobudowlanym w specjalności konstrukcyjno–budowlanej. Wykonawca będzie zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o wyznaczonym kierowniku robót przed podpisaniem umowy.4. Wyszczególnienie i opis prac tymczasowych i robót towarzyszących:- zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób postronnych, oraz przed użytkownikami budynku,- zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom prac i osobom postronnym w obszarze wykonywanych prac zgodnie z przepisami BHP,- okazanie na każde żądanie Zamawiającego certyfikatu bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w stosunku do wskazanych materiałów czy urządzeń.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ, mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania:a) godziny pracy na obiekcie 7.00-20.00 (po uzgodnieniu z Zamawiającym możliwość przedłużenia),b) realizacja prac będzie się odbywać w obiekcie czynnym (budynek FG, na czas prowadzonych prac nie zostanie wyłączony z użytkowania) w dni robocze.c) Zamawiający określa dni robocze tj. od poniedziałku do piątku.6. Szczegółowy zakres prac Wykonawcy określa poniższa dokumentacja:a) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ, w tym:1) Rysunki.2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.3) Część opisowa:- Opis zakresu zamówienia.- Specyfikacja instalacji IT.- Specyfikacja ścianki przesuwnej.b) przedmiar robót – stanowi załącznik nr 11 do SWZ.7. Zamawiający wymaga aby okres gwarancji na:- roboty budowlane wynosił 24- miesiące,- na ściankę przesuwną 60 – miesięcy, - od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót budowlanych bez zastrzeżeń. 8. Zamawiający informuje, iż ilekroć w SWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany:1) poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to przyjmuje się, że dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W myśl art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp), jest obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w SWZ oraz załącznikach do SWZ.2) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia normy PN należy traktować jako wskazanie podstawy do ustalenia norm równoważnych, dopuszczonych do stosowania na terenie UE.3) Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy w momencie składania oferty. Wykonawca zaznacza odpowiednią opcję w punkcie 5 formularza oferty. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz rozwiązań równoważnych oraz załącza dowody równoważności. Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy w punkcie 5 formularza oferty żadnej opcji, Zamawiający przyjmie, iż na etapie realizacji zamówienia Wykonawca zastosuje rozwiązania opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.9. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz.1465), osób wykonujących czynności z zakresu realizacji przez wszystkich pracowników fizycznych i operatorów maszyn i urządzeń: - robót budowlanych związanych robotami rozbiórkowymi, robotami murowymi, wykonywaniem tynków, układaniem płytek na posadzkach, licowaniem płytek na ścianach, wykonywaniem powłok malarskich, wykonywaniem sufitów podwieszanych, montażem zabudowy meblowej, wykonaniem instalacji elektrycznych, wykonaniem instalacji wod.-kan. , montażem drzwi, montażem ścianki przesuwnej.Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. Zamawiający jednocześnie informuje, że w projektowanych postanowieniach umowy w § 3 przewidział uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa w art. 95 ust. 2 pkt 3 oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.Wizja lokalna:1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamawiający zaleca złożenie oferty po odbyciu wizji lokalnej.2. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która odbędzie się w dniu 01.09.2023 r. o godz. 9:00. Spotkanie, przy ul. Mickiewicza 8, wejście główne budynek G. Osoba do kontaktu: Pan Janusz Kozioł tel.: 14 63 10 710. Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty nie jest wymagana obecność w trakcie trwania w wizji lokalnej, a udział jest w niej zalecany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.4. Zdolności technicznej i zawodowej:Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:a) posiada wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:• należycie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem prace budowlane związane z wykonaniemremontu budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż100 000,00 zł brutto a roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w Rozdziale 8 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach