Przetargi.pl
ADAPTACJA DOMU LUDOWEGO W MIEJSCOWOŚCI WROCANKA.

Gmina Miejsce Piastowe ogłasza przetarg

  • Adres: 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Dukielska 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (013) 435 30 19 , fax. (013) 435 36 94
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejsce Piastowe
    ul. Dukielska 14 14
    38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie
    tel. (013) 435 30 19, fax. (013) 435 36 94
    REGON: 37044058300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejscepiastowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA DOMU LUDOWEGO W MIEJSCOWOŚCI WROCANKA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa, częściowe podniesienie (nadbudowa) i wymiana stolarki w budynku Domu Ludowego we Wrocance. Zakres robót obejmuje: A.Prace przygotowawcze 1.Roboty rozbiórkowe 2.Niwelacja terenu B.Stan surowy otwarty: 1.Fundamenty i izolacja 2.Ściany konstrukcyjne 3.Stropy,słupy belki,klatki schodowe 4.Konstrukcja dachu 5.Pokrycie dachowe C.Stan surowy zamknięty 1.Stolarka okienna i drzwiowa 2.Ściany działowe 3.Tynki i okładziny wewnętrzne 4.Posadzki i podłoża 5.Elewacje i tynki zewnętrzne 6.Roboty malarskie D.Instalacje 1.Instalacja wodno-kanalizacyjna 2.Instalacja gazowa 3.Instalacja elektryczna E.Roboty wykończeniowe 1.Wejścia,podjazdy i płytka odbojowa Szczegółowy zakres robót zawiera: przedmiar robót i dokumentacja projektowa. Konieczne jest , aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1: - posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: a)Posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia: b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Potencjał kadrowy: - Dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi kwalifikacje pozwalające na wykonanie przedmiotu zamówienia: - Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do Izby, - Kierownika robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi oraz aktualną przynależność do Izby. - Kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi oraz aktualną przynależność do Izby. Doświadczenie: - Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 3 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, którego wartość wynosi min. 1 000000,00 zł brutto każda i potwierdzą należyte ich wykonanie - referencje. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Oświadczenie Art.22 ustawy PZP. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - Oświadczenie Art.24 ustawy PZP. 2.Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. VI SIWZ, dokona oceny spełnienia tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. VI.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani do załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 - zał.nr 5. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - Zał. nr 6. 3.Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Wykaz osób, które będą skierowane do wykonania zamówienia - kierownik budowy + kierownicy robót - Zał. Nr 7 oraz kserokopie uprawnień budowlanych w określonych specjalnościach i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby. Jeżeli Oferent w oświadczeniu art.22 ustawy PZP, oświadczy że skorzysta z udostępnienia personelu technicznego od innych podmiotów to wtedy należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.Informacja o doświadczeniu zawodowym wykonawcy - zał.nr 8 wykaz 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wart. min. 1 000000,00 zł brutto każda i potwierdzą należyte ich wykonanie - referencje. 10.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: I.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ -ów, o których mowa w pkt I zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż w terminie określonym w pkt I. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a)ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, b)muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, c)pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. d)przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiające może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Oferta podmiotów występujących wspólnie będzie zawierała: 1.Dokumenty wymienione w punkcie w rozdziale VI pkt 3i 4 dotyczące każdego partnera konsorcjum oddzielnie - składane w imieniu swojej firmy. 2. Oświadczenie art.24 - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. 3.Oświadczenie art.22 - powyższy dokument podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę-osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Na ofertę składa się: 1.Formularz ofertowy wraz z zawartymi oświadczeniami - zał.nr 1. 2.Wykaz cen czynników produkcji - zał.nr 2. 3.Wypełnony kosztorys ofertowy - zał. Nr 3. 4.Zestawienie rzeczowo - finansowe - zał. Nr 4 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 - zał.nr 5. 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - Zał. nr 6. 6.Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Wykaz osób, które będą skierowane do wykonania zamówienia - Zał. Nr 7 oraz kserokopie uprawnień budowlanych w określonych specjalnościach i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby. Jeżeli Oferent w oświadczeniu art.22 ustawy PZP, oświadczy że skorzysta z udostępnienia personelu technicznego od innych podmiotów to wtedy należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w czasie realizacji zamówienia. 9.Informacja o doświadczeniu zawodowym wykonawcy - zał.nr 8. 10.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.miejscepiastowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną