Przetargi.pl
Adaptacja części budynków przeznaczonych na działalność Placówek Wsparcia Dziennego w ramach Projektu „Ogrody dzieciństwa”: Część 1 Adaptacja pomieszczeń dla utworzenia Placówki Wsparcia Dziennego w Lipinkach – Szkoła Podstawowa w Lipinkach Część 2 Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Pagorzynie – Szkoła Podstawowa w Pagorzynie Część 3 Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Wójtowej – Szkoła Podstawowa w Wójtowej Część 4 Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Krygu – Szkoła Podstawowa w Krygu

Gmina Lipinki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-305 Lipinki, Lipinki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4477021 , fax. 013 4477021 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipinki
    Lipinki 53
    38-305 Lipinki, woj. małopolskie
    tel. 013 4477021, fax. 013 4477021 w. 42
    REGON: 370440815
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/uglipinki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja części budynków przeznaczonych na działalność Placówek Wsparcia Dziennego w ramach Projektu „Ogrody dzieciństwa”: Część 1 Adaptacja pomieszczeń dla utworzenia Placówki Wsparcia Dziennego w Lipinkach – Szkoła Podstawowa w Lipinkach Część 2 Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Pagorzynie – Szkoła Podstawowa w Pagorzynie Część 3 Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Wójtowej – Szkoła Podstawowa w Wójtowej Część 4 Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Krygu – Szkoła Podstawowa w Krygu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja części budynków przeznaczonych na działalność Placówek Wsparcia Dziennego w ramach Projektu „Ogrody dzieciństwa” z podziałem na części. Źródło finansowania: Zadanie otrzymało dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 9. Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne Poddziałanie 9.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne w regionie z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres przedmiotu zamówienia: Część 1 Adaptacja pomieszczeń dla utworzenia Placówki Wsparcia Dziennego w Lipinkach – Szkoła Podstawowa w Lipinkach: a) w istniejącym pomieszczeniu sanitarnym łazienki przywrócić funkcję WC b) w istniejącym pomieszczeniu gospodarczym - jadalni wraz z aneksem kuchennym poprawić warunki socjalne poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu c) w istniejącym pomieszczeniu sali komputerowej poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu d) w istniejącym pomieszczeniu sala nr 8 poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu e) w istniejącym pomieszczeniu sala nr 13 poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu f) w istniejącym pomieszczeniu sala nr 14 poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu g) w istniejącej komunikacji parter i piętro poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu Część 2 Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Pagorzynie – Szkoła Podstawowa w Pagorzynie: a) w istniejącym pomieszczeniu sanitarnym przywrócić funkcję sanitariatu dla osób niepełnosprawnych b) w istniejącym pomieszczeniu edukacyjnym poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu c) w istniejącym pomieszczeniu kuchni i łazienki przy kuchni przywrócić właściwą funkcję programu d) w istniejącym pomieszczeniu jadalni poprawić warunki socjalne poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu e) w istniejącym pomieszczeniu sali dydaktycznej poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu Część 3 Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Wójtowej – Szkoła Podstawowa w Wójtowej: a) w istniejącym pomieszczeniu stołówki i jadalni z zapleczem kuchennym poprawić warunki socjalne poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu b) w istniejącym pomieszczeniu biblioteki poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu c) w istniejącym pomieszczeniu sali komputerowej poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu d) wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych e) w istniejącym pomieszczeniu świetlicy na piętrze poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu Część 4 Adaptacja pomieszczeń w Filii Placówki Wsparcia Dziennego w Krygu – Szkoła Podstawowa w Krygu: a) w istniejącym pomieszczeniu stołówki z zapleczem kuchennym (kuchnia) poprawić warunki socjalne poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu b) w istniejącym pomieszczeniu HOLL parteru z klatką schodową poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu c) w istniejących pomieszczeniach sanitarnych WC przywrócić funkcję WC d) w istniejącym pomieszczeniu świetlicy z kantorkiem poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu e) w istniejącym pomieszczeniu sali komputerowej poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu f) w istniejącym pomieszczeniu łazienki dla niepełnosprawnych przywrócić właściwą funkcję WC g) w istniejącym pomieszczeniu sanitarnym na piętrze przywrócić właściwą funkcję programu h) w istniejącym pomieszczeniu magazynek dla holu parteru poprawić warunki funkcjonowania placówki poprzez przywrócenie właściwej funkcji programu i) odtworzyć wyjście ewakuacyjne W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - niezależnie od tego czy roboty te będzie wykonywał Wykonawca lub Podwykonawca - osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych, b) pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). 3) W terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca lub Podwykonawca złoży oświadczenie, że wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, jeżeli wykonanie ich czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie czynności jakie wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Nie przedstawienie we wskazanym terminie w/w oświadczenia może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczania kar umownych. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez żądanie przedstawiania informacji o aktualnym zatrudnieniu osób realizujących przedmiot zamówienia. 5) Za każdy stwierdzony przypadek dopuszczenia przez Wykonawcę do realizacji czynności objętych przedmiotem umowy przez osoby nie zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1000 zł brutto *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Podstawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będą kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie przedmiarów robót i wytycznych opisanych w SIWZ. Załączony przedmiar robót nie stanowi podstawy wyceny realizacji robót objętych zamówieniem. Przedmiar ma charakter informacyjno – pomocniczy. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Stosowanie materiałów równoważnych. - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – Zamawiający, zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, lecz parametry użytego materiału nie mogą odbiegać od podanych dla danego materiału w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia. - W przypadku proponowanych przez Wykonawcę materiałów równoważnych do zawartych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, do oferty należy załączyć zestawienia zastosowanych równoważnych materiałów. Zestawienie równoważnych materiałów oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z zastosowanymi materiałami w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca winien wykazać, że oferowane w ramach roboty budowlanej materiały równoważne opisywanym przez Zamawiającego spełniają określone w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia wymogi. W przypadku niewykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa takich warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty Forma dokumentu: oryginał Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Forma dokumentu: oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia Zobowiązanie podmiotu trzeciego W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał Kosztorysy ofertowe Forma dokumentu: oryginał Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach