Przetargi.pl
Adaptacja budynku szkolnego - połączenie pomieszczeń na salę ćwiczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Pawłowicach

Gmina Stężyca ogłasza przetarg

  • Adres: 08-540 Stężyca, pl. Senatorski 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8663036
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stężyca
    pl. Senatorski 1 1
    08-540 Stężyca, woj. lubelskie
    tel. 081 8663036
    REGON: 43102001000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku szkolnego - połączenie pomieszczeń na salę ćwiczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Pawłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja polegać będzie na: 1.Wyburzeniu dwóch ścian nośnych od strony korytarza i zastąpienie ich podciągami stalowymi ze słupami stalowymi. 2.Obniżenie poziomu podłogi o 0.82 m co zwiększy wysokość pomieszczenia z obecnej wysokości 3.40 m do wysokośc
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452620001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj: 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Prawo Zamówień Publicznych. 5. Dotrzymają terminu realizacji zamówienia. 6. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w ostatnich 5 latach a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie przedstawienie wykonania robót tego rodzaju o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. 7. Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadających wymagane uprawnienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 8. Wykażą się odpowiednim potencjałem technicznym tj. wykazem narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. 9. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i przedstawia polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie. Sposób dokonywania oceny ww warunków będzie odbywał się według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie VI SWIZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty - załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ należy dołączyć poniższe oświadczenia i zaświadczenia. 2.Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 6.4.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wypełniony druk Informacja na temat wykazu osób nadzoru (personelu kierowniczego) i osób wykonujących zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywania przez nich czynności - załączyć uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9.Wypełniony Wykaz tożsamych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat stanowiący załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, w podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie przedstawienie wykonania robót tego rodzaju o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. 10.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.. 11.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Minimalna kwota jaka powinna znajdować się na rachunku bankowym wykonawcy winna wynosić 200.000 zł. 12.Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu w oparciu o załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót. 14.W trakcie realizacji przedmiotu umowy zamawiający nie dopuszcza do zmian cen jednostkowych oferty. 15.Akceptowany wzór umowy - załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. Dokumenty można złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stezyca.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach