Przetargi.pl
Adaptacja budynku stolarni na archiwum zakładowe .

Nadleśnictwo Dwukoły ogłasza przetarg

  • Adres: 13-240 Iłowo-Osada,
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 023 6541461
  • Data zamieszczenia: 2012-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dwukoły
    13-240 Iłowo-Osada
    tel. 023 6541461
    REGON: 13001440600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Dwukoły

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku stolarni na archiwum zakładowe .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji (zmianie sposobu użytkowania) budynku stolarni na archiwum zakładowe Nadleśnictwa Dwukoły. Budynek składa się z 2 brył połączonych ze sobą funkcjonalnie i został wzniesiony w latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku. Obiekt użytkowany był jako produkcyjny [stolarnia] i zawiera zaplecze socjalne oraz kotłownię zakładową. Roboty budowlane obejmują: przystosowanie istniejącego budynku dla potrzeb archiwum zakładowego z pozostawieniem kotłowni bez zmian. Jest to budynek o jednej kondygnacji bez podpiwniczenia, z jednospadowym stropo-dachem niewentylowanym. Obiekt użytkowany był jako produkcyjny. Projektowana zmiana sposobu użytkowania powoduje konieczność przebudowy wewnętrznej budynku - wydzielenie pomieszczenia czytelni oraz przeprowadzenia remontu kapitalnego z wymianą okien i drzwi i instalacji wewnętrznych (elektryczna, klimatyzacja, sanitarna). Zakres robót obejmuje również przebudowę pomieszczeń socjalnych użytkowanych obecnie przez pracowników bazy zaplecza technicznego Nadleśnictwa . Przebudowa polega na dostosowaniu pomieszczeń sanitarnych do obecnie obowiązujących warunków technicznych. Przedmiotem zamówienia są też roboty rozbiórkowe - rozbiórka wiaty o konstrukcji drewnianej oraz dostawa i montaż wyposażenia w postaci regałów z blachy ocynkowanej. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45252500-6 Roboty murarskie i murowe 45422100-2 Stolarka drewniana 45321000-3 Izolacja cieplna 45443000-4 Roboty elewacyjne 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Zakres rzeczowy robót przedstawiony został szczegółowo w projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, które stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ. Mając na uwadze, iż zgodnie z § 5 ust. 1 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 KC, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz zapoznał się z dokumentacją projektową a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiar robót, stanowiący załączniki do SIWZ, służyć będzie Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca załączył kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o udostępnione przedmiary przy uwzględnieniu metody uproszczonej, zawierający informacje o użytym przez wykonawcę wyposażeniu i aparaturze poprzez wskazanie ich producenta, marki i typu. Wykazane urządzenia i aparatura winny spełniać wymagania określone w dokumentacji technicznej udostępnionej przez Zamawiającego. Kosztorys ten nie będzie miał zastosowania na etapie badania i oceny ofert, będzie miał charakter informacyjny, tj. pomocniczy na etapie rozliczeń z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454221002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00, słownie: pięć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP nr 36 1020 1592 0000 2902 0012 0527 z adnotacją wadium na przetarg - SA-2710-3_2012 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do 2012-07-05 do godz.9.00, 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie (możliwość łatwego oddzielenia od pozostałych dokumentów); data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji musi obejmować co najmniej 30 dniowy termin związania z ofertą. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy - Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_dwukoly

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną