Przetargi.pl
Adaptacja budynku sali gimnastycznej w Okonku z przeznaczeniem na Ośrodek Kultury. Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Pniewo

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Okonku ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości 46
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2669 060 , fax. 67 2669 060
  • Data zamieszczenia: 2011-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Okonku
    ul. Niepodległości 46 46
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2669 060, fax. 67 2669 060
    REGON: 57033028500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgok.okonek.pl lub www.okonek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku sali gimnastycznej w Okonku z przeznaczeniem na Ośrodek Kultury. Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Pniewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania p.n. Adaptacja budynku sali gimnastycznej w Okonku z przeznaczeniem na Ośrodek Kultury. Zakres prac i robót obejmuje m.in.: I. W zakresie robót budowlanych : 1.Wykonanie ścianek działowych - bezpośrednio na posadzce z gazobetonu gr. 12 cm, murowane na zaprawie wapienno-cementowej, tynki wykonać wapienno-cementowe kt. III (gipsowane). 2. Budowa sceny - scenę wymurować z cegły klinkierowej gr. 24 cm do wysokości 45 cm. Podłoża wykonać z piasku zagęszczonego warstwami. Posadzka z betonu B-15, gr. 10 cm, podłogę wykonać z paneli podłogowych o wysokim stopniu ścieralności ułożonych na deskach gr. 3,2 cm i legarach 8x8. 3. Budowa podestu pod fotele widowni - ścianki wykonać z cegły klinkierowej gr. 12 cm. Podłoża wykonać z piasku zagęszczonego warstwami, posadzka z betonu B-15, gr. 10 cm, zbrojona matą zbrojarską z pręta ? 6. 4. Wykonanie otworów drzwiowych - w ścianie gr. 25 cm z pomieszczenia w holu wykonać otwór drzwiowy 90x210, ze sceny do pomieszczenia przebieralni wykonać otwór drzwiowy 90x210, z pomieszczenia Sali treningowej wykonać otwór drzwiowy na zewnątrz budynku o wymiarach 90x230, jako nadproża zastosować belki prefabrykowane typu L o długości 120 cm - 2 szt. na każdy otwór. 5. Wymiana stolarki okiennej - we wszystkich pomieszczeniach z wyjątkiem pomieszczenia akademii prezentacji należy dokonać wymiany stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi na stolarkę PCV (bez zmiany światła otworu). 6. Wymiana stolarki drzwiowej - wykonać przy wejściu do pomieszczenia korytarza oznaczonego w projekcie 1/09 z istniejących drzwi wejściowych dwuskrzydłowych na drzwi dwuskrzydłowe PCV ( bez zmiany światła otworu ). Drzwi wejściowe z Sali treningowej zamontować jako PCV, przeszklone w ? powierzchni szybą bezpieczną. Drzwi wewnętrzne w miejscu wykutych i wykonanych ściankach działowych otworów działowych zamontować jako płycinowe. 7. Ocieplenie - wykonać ze styropianu gr. 10 cm wraz z elewacją zgodnie z projektem docieplenia elewacji (rozwiązania szczegółowe ) oraz opisem sposobu wykonania termorenowacji. 8. Rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie - wymienić w całym budynku na wykonane z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze palety RALL 3011 bez zmiany przekrojów. 9. Roboty remontowe - w pomieszczeniu 1)18 - 1)23 na istniejącej posadzce z lastrika ułożyć terakotę typu GRES przeciwślizgowy, w pomieszczeniu akademii prezentacji na posadzce pod fotelami ułożyć wykładzinę typu TARKET. 10. Roboty wykończeniowe polegają na wygłuszeniu sufitu pomieszczenia akademii prezentacji, pomalowaniu wszystkich pomieszczeń farbami olejnymi (lamperie) oraz ściany i sufity farbami emulsyjnymi. 11. Roboty na zewnątrz budynku : a) wymiana istniejącej nawierzchni dróg wewnętrznych z trylinki na kostkę betonową typu polbruk gr. 8 cm, wraz z krawężnikami, b) wymiana istniejących nawierzchni tarasu z płytek chodnikowych na kostkę betonową typu polbruk gr. 6 cm, c) wymiana istniejącej nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych na kostkę betonową typu polbruk gr. 6 cm, d) wymiana istniejącego ogrodzenia, furtki i bramy wjazdowej ( z siatki ) na wykonane z profili i kształtowników stalowych, e) tereny zieleni ( trawnik ) wykonać z trawy zakupionej z rolki, dokonać nasadzeń krzewami niskopiennymi (iglaki). II. W zakresie branży elektrycznej. 1. Złącze kablowe - projektuje się złącze kablowe ZK1a, które należy podbudować przy budynku w miejscu istniejącego ZK-3, które należy zlikwidować. Projektowane ZK-3a należy wyposażyć w rozłącznik bezpiecznikowy, ograniczniki przepiąć i wyłącznik główny, który będzie spełniał rolę wyłącznika głównego pożarowego. 2. Wewnętrzna linia zasilająca - projektuje się wewnętrzną linię zasilającą kablem YKY 5x16 mm2. Projektowany kabel na odcinku ZK-1a-RG ułożyć na ścianie w bruzdach. Równolegle z kablem WLZ należy ułożyć projektowany kabel HDGs 2x1,5 mm2, do sterowania cewką wzrostową wyłącznika naprądowego PLHT. 3. Rozdzielnice : RG i RK - projektuje się rozdzielnicę RG jako podtynkową IP30 - typ : BP-U-6/144-P z drzwiami metalowymi zamykaną na klucz. Wymiary rozdzielnicy : 1070x590x134. Projektuje się także rozdzielnicę RK jako nadtynkową IP-65 - typ : FKV-07-FR65-H-3/54 z drzwiami przezroczystymi. 4. Przeciwpożarowy wyłącznik prądu - dla projektowanego budynku należy zainstalować przeciwpożarowy wyłącznik prądu. 5. Ochrona przeciwprzepięciowa - projektuje się ograniczniki przepięć w ZK1a, RG i RK. 6. Instalacja oświetlenia podstawowego, zapasowego i ewakuacyjnego - dla pomieszczeń projektuje się oświetlenie podstawowe i zapasowe z wykorzystaniem opraw jarzeniowych 2x36W hermetycznych (istniejących) i z rastrem parabolicznym, montowanych nastrojowo. Szczegółowy opis znajduje się w dokumentacji projektowej. 7. Instalacja gniazd wtykowych 230V i siły - w pomieszczeniach projektuje się wykonanie instalacji gniazd wtykowych 1-faz. w wykonaniu pt. Instalacja zasilana będzie przewodami typu YDYżo 3x2,5mm2, 450/750V układanymi pt. Szczegółowy opis w dokumentacji projektowej. 8. Instalacja wyrównująca potencjał - dla poprawy skuteczności od porażeń, w budynku w pomieszczeniu kotłowni należy zamontować główną szynę wyrównawczą GSU. Szynę należy uziemnić za pomocą płaskownika ocynkowanego 30x4 mm, który należy połączyć z otokiem instalacji odgromowej. Szczegóły w dokumentacji. 9. Ochrona od porażeń prądem elektrycznym - szczegółowy opis w dokumentacji. 10. Instalacja odgromowa - instalację odgromową zaprojektowano zgodnie z wymaganiami aktualnej normy odgromowej PN-IEC 61024-1. Szczegółowy opis w dokumentacji projektowej. 11. Instalacja SSDWiN - system alarmowy bę?dzie składał się z głównej jednostki zwanej centralą alarmową CA pełniącej rolę jednostki nadzorującej całość podległych jej urządzeń. Centrala mieścić będzie się w pomieszczeniu chronionym, niedostępnym dla osób postronnych i nieupoważnionych. Szczegóły w dokumentacji technicznej. 12. Instalacja CCTV - projektowany system telewizji dozorowanej ma przede wszystkim zapewnić obserwację danego obszaru, stwierdzenie nieprawidłowości zachowań na obiekcie, ochronę obwodową terenu zewnętrznego przed niemożliwością niezauważonego podejścia do obiektu, zsynchronizowania z istniejącymi systemami zabezpieczeń np. SSWiN, bezpieczeństwo wynikające z możliwości wcześniejszego rozpoznania zagrożenia. Szczegółowy opis w dokumentacji. 13. Nagłośnienie sali, zgodnie z opisem w dokumentacji. III. W zakresie instalacji grzewczej. 1. Nową instalację ogrzewczą zaprojektowano z zastosowaniem grzejników panelowych stalowych, w miejsce istniejących nagrzewnic wodnych, które przewidziane są do demontażu. Maksymalna temperatura czynnika grzewczego wynosi 80)600C. Instalacja będzie pracować w układzie zamkniętym. Maksymalne ciśnienie pracy wynosi 3,0 bar. 2. Projektowaną nową instalację z rur miedzianych prowadzić po ścianach budynku mocując przy pomocy uchwytów metalowych. Przez przegrody budowlane instalację prowadzić w otulinie z pianki poliuretanowej. Przed uruchomieniem instalacji przeprowadzić płukanie chemiczne. 3. Projektowaną instalację przyłączyć do istniejących obiegów po demontażu istniejących nagrzewnic. IV. W zakresie budowy wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej. Zaprojektowano wewnętrzną instalację przeciwpożarową z rur stalowych ocynkowanych, gwintowanych. Zasilanie instalacji w wodę projektuje się z istniejącego przyłącza ? 40 zaraz po jego wejściu do budynku przed zestawem wodomierzowym. Przejście rurami następuje pod stropem, po czym w adaptowanej sali schodzi w dół do hydrantu i zamontowanego na wysokości 1,35 m od poziomu podłogi zaworu odcinającego. W celu zapewnienia ochrony przeciwpożarowej budynku zaprojektowano hydrant HP-25 w szafce naściennej z wężem półsztywnym. Zaprojektowano go jako zespół obudowany składający się z zaworu hydrantowego, węża pożarniczego półsztywnego i prądownicy wodnej. Hydranty wewnętrzne zasilone są bezpośrednio z sieci wewnętrzną instalacją wodociągową - rurą ? 32, a składają się z zaworu hydrantowego ? 25 i 30 m odcinka węża oraz pyszczka 12 mm. Umiejscowione jest to wszystko w szafce z drzwiczkami. Użycie hydrantu pożarniczego ? 25 wymaga rozwinięcia na całą długość odcinka węża pożarniczego o długości 30 m. Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie robót remontowych budynku świetlicy wiejskiej w Pniewie związanych z podniesieniem sprawności technicznej obiektu. W zakres prac wchodzi m.in.: 1) ochrona cieplna budynku, kompleksowa termomodernizacja (ściany, stropodach, posadzki) 2) wymiana okien ( 8 szt.) z drewnianych na PCV w pomieszczeniach biblioteki oraz wymiana stolarki drzwiowej ( 4 szt.). 3) naprawa tynków wewnętrznych poprzez skucie uszkodzonych i odparzonych tynków i wykonanie w tych miejscach nowych, 4) wymiana rur i urządzeń sanitarnych ( przebieg rur po istniejących trasach), 5) obłożenie ścian w pomieszczeniach sanitarnych płytkami ceramicznymi na klej, 6) wyłożenie posadzek w pomieszczeniach sanitarnych i korytarzu przy bibliotece z płytej ceramicznych, 7) naprawa uszkodzeń murów przed wykonaniem docieplenia, poprzez wypełnienie pęknięć zaprawą Ceresie 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121708
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 14.000 złotych słownie : czternaście tysięcy złotych. Na poszczególne części następująco : Część 1 - wadium w kwocie 10.000 zł Część 2 - wadium w kwocie 4.000 zł 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank : SBL Złotów O/Okonek Nr rachunku : 75 8941 1016 0052 3873 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Adaptacja budynku w Okonku z przeznaczeniem na Ośrodek Kultury. Remont świetlicy wiejskiej w m. Pniewo . 2. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 6. Wadium musi być wniesione nie najpóźniej niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, c) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, d) jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, e) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający nie zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, pod warunkiem że udowodni, że złożenie innych dokumentów nie jest możliwe i nie wynika to z przyczyn leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgok.okonek.pl lub www.okonek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach