Przetargi.pl
Adaptacja budynku remizy OSP dla potrzeb Zespołów regionalnych prowadzonych przez Centrum Kultury w Niedźwiedziu

Gminne Centrum Kultury w Niedźwiedziu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-735 Niedźwiedź, Niedźwiedź 130
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 33 17 058 wew. 324 , fax. 0-18 33 17 057
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury w Niedźwiedziu
    Niedźwiedź 130 130
    34-735 Niedźwiedź, woj. małopolskie
    tel. 0-18 33 17 058 wew. 324, fax. 0-18 33 17 057
    REGON: 49293932200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku remizy OSP dla potrzeb Zespołów regionalnych prowadzonych przez Centrum Kultury w Niedźwiedziu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja budynku remizy OSP dla potrzeb Zespołów regionalnych prowadzonych przez Centrum Kultury w Niedźwiedziu. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa pomieszczeń istniejącej kuchni przy świetlicy Gminnego Centrum Kultury w Niedźwiedziu. Przebudowa ma za zadanie dostosowanie do nowych przepisów techniczno-ergonomicznych budowlanych Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Sanitarnych. Wymaga wykonywania robót budowlanych i montażowych lecz nie narusza układu konstrukcyjnego budynku. Wymaga montażu urządzeń wentylacji mechanicznej - okap nad trzonem kuchennym. Wszystkie pomieszczenia przyziemia przeznacza się na cele związane z tzw. Zapleczem kuchennym i magazynowym świetlicy. Wyposażenie instalacyjne w ramach istniejących przyłączy bez potrzeby przerabiania istniejących przyłączy. Budynek posiada istn. Przyłącz energetyczny, ogrzewanie C.O., instalacja kanalizacyjna, woda z wodociągu, wentylacja grawitacyjna. Projekt przebudowy i remont budynku na cele usługowe został zaopiniowany pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych bez zastrzeżeń. Projektowana przebudowa i remont nie wymaga wykonania robót budowlanych naruszających układ konstrukcyjny, czy wygląd zewnętrzny budynku poza montażem rolety zewnętrznej przewidzianej do POM. Magazynu napojów. Stan techniczny budynku należy uznać za dobry. Budynek nadaje się do przeprowadzenia przebudowy i remontu na cele kuchni przy GCK jako kuchni przeznaczonej do wydarzeń okolicznościowych w życiu Gminy. Wszystkie elementy wyposażenia kuchni i zaplecza muszą być wykonane ze stali nierdzewnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452125001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy P. z. p. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji - za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie zaświadczenia lub odpisu, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich musi złożyć ten dokument (konsorcjum, spółka) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . W szczególności muszą spełnić następujący warunek: a) Kierownik Budowy - niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów . b)wykażą się wykonaniem conajmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem ( remont, przebudowa budynków ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością co najmniej na kwotę 200.000 złotych brutto każda. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniane będzie łącznie spełnienie warunku wym. w pkt 7.I. 2. - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień Publicznych .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Oświadczenia lub dokumenty, jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców przedkłada wraz z ofertą sporządzoną na formularzu OFERTA - wzór - załącznik nr 1 do SIWZ następujące oświadczenia dokumenty, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór zał. nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich musi złożyć ten dokument. 2. Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej 2.1. Podstawą do określenia ceny jest zakres robót podany w projekcie budowlanym. Podstawą wyceny robót ma być własna, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja. 2.2. Cena oferty ma obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy niezbędne do zrealizowania robót, wynikające z projektu budowlanego, zasad wiedzy i sztuki budowlanej, przepisów prawa budowlanego, warunków technicznych wykonania i odbioru robót, norm branżowych wizji lokalnej w terenie i pozostałych warunków przetargu .Oznacza to, że cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, również nie ujęte w projekcie budowlanym a niezbędne do wykonania zadania, np. wszystkie roboty przygotowawcze, roboty porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania placu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy, itp.), koszty niezbędnych badań i opinii wymaganych podczas odbioru końcowego robót ewentualnie utrzymania oznakowań, koszty utylizacji odpadów pochodzących z remontu obiektu koszty związane z doprowadzeniem terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego z wyrównaniem ewentualnych szkód użytkownikom sąsiadujących posesji oraz wszelkie inne nie wymienione z nazwy koszty niezbędne do realizowania zadania. 2.3. Wszystkie ewentualne opusty i rezerwy z tytułu ryzyka należy ująć cenach jednostkowych. 2.4. Kosztorys ofertowy musi zawierać wyszczególnienie składników kalkulacyjnych ceny tj : robocizny, kosztów ogólnych, zysku. 2.5. Wykonawca przed ostatecznym określeniem ceny ofertowej, zobowiązany jest do sprawdzenia czy wszystkie roboty przewidziane w dokumentacji ujęte zostały w przedmiarach oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 2.6. Wykonawca przed ostatecznym określeniem ceny ofertowej, zobowiązany jest do sprawdzenia dokumentacji projektowej oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty w tym wizji lokalnej na przedmiotowym budynku. 2.7.Wyliczenie wartości robót ma być dokonane w oparciu o Środowiskowe metody kosztorysowania robót budowlanych załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.8. Oferta musi zawierać zestawienie materiałów wraz z podanymi cenami. 2.9. Oferta musi zawierać tabele elementów z wyceną. 3. Kserokopia uprawnień osoby proponowanej na Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem zał nr 3 do SIWZ lub innej formy ale żeby przedkładane dokumenty potwierdzały, że wykonane przez Wykonawcę roboty zostały wykonane należycie zawierały co najmniej : - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu na rzecz którego realizowane były roboty, - wskazanie zakresu robót, wskazanie wartości robót, wskazanie daty wykonania ( rozpoczęcia i zakończenia ), wskazanie miejsca wykonania, oraz opinię podmiotu na rzecz którego roboty te były wykonane . 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . III. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć pisemnie porozumienie wszystkich Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia: - określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia w tym Okres Zgłaszania Wad, powiększony o okres rękojmi i gwarancji jakości, - określenie lidera konsorcjum (powinien nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, - określenie odpowiedzialności solidarnej członków Konsorcjum względem Zamawiającego, - określenie zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez każdego z członków Konsorcjum, zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Załączone dokumenty powinny być wystawione i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, wskazaną do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji o działalności gospodarczej, lub osoby posiadające imienne upoważnienie lub do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu. Dopuszcza się możliwość złożenia kserokopii lub odpisów wymaganych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawidłowości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niedzwiedz.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach