Przetargi.pl
Adaptacja budynku przy ulicy Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - II etap

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
  • Data zamieszczenia: 2016-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku przy ulicy Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku przy ulicy Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - II etap 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa parteru istniejącego budynku przy ul. Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego, w zakresie: - robót rozbiórkowych, w tym rozebranie istniejącej klatki schodowej, żelbetowej, - robót budowlanych na I i II piętrze budynku polegających m. in. na wykonaniu: izolacji poziomej i nowych posadzek z wykładzin PCV zgrzewalnych i płytek gresowych, wentylacji grawitacyjnej z rur blaszanych d=150mm w obudowie GKF, zabezpieczenie stropów płytami GKF i GKFI, ustawienie ścianek z płyt g-k, wymiana podokienników, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z montażem osłon przeciwsłonecznych, szpachlowanie i malowanie pomieszczeń farbami systemowymi, ocieplenie od wewnątrz płytami systemowymi ścian elewacji północnej oraz wykonanie posadzek PCV na parterze budynku, - robót budowlanych zewnętrznych polegających m. in. na budowie nowego wiatrołapu, wymianie i ocieplenie pokrycia dachowego z blachy powlekanej płaskiej, docieplenie ścian szczytowych i elewacji południowej w technologii lekkiej mokrej w jednym z systemów posiadających Aprobatę Techniczną ITB, renowacja elewacji północnej wraz z dwoma balkonami, - dostawa i montaż windy towarowej, - robót elektrycznych polegających na wymianie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, - robót sanitarnych polegających na demontażu i montażu nowych urządzeń wod - kan i c.o. dla potrzeb żłobka oraz instalacji p-poż. Budynek i obszar inwestycji przy ulicy Kamedulskiej 3 ujęte są w gminnej i wojewódzkiej ewidencji zabytków, zlokalizowane na obszarze historycznego układu urbanistycznego Suwałk wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-31 KL.WKZ.534/31/d/79 z dnia 15.05.1979 r. 3. Z uwagi na prowadzone zajęcia dydaktyczne przez Szkołę Podstawową nr 9 na I piętrze budynku wykonywanie robót ( w dni zajęć dydaktycznych) do końca roku szkolnego tj. 26 czerwca 2016r. będzie możliwe codziennie od godz. 1300 na II piętrze oraz dachu i elementach zewnętrznych. Należy zaplanować ich realizację, w tym czasie, w sposób zapewniający swobodny i bezpieczny dostęp młodzieży do pomieszczeń I piętra. Roboty na I piętrze będzie można prowadzić dopiero po 26 czerwca 2016r. W piwnicach budynku i na parterze prowadzony jest aktualnie I etap adaptacji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 8.000,00 (słownie: osiem tysięcy złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014, poz. 1804). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. II/O w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 08.06.2016 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Finansowym, w pokoju nr 148, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach