Przetargi.pl
Adaptacja budynku przy ul. Wazów 3 na Akademicki Inkubator Kreatywności w ramach realizacji projektu unijnego pn. Urban Creative Poles.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielon-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku przy ul. Wazów 3 na Akademicki Inkubator Kreatywności w ramach realizacji projektu unijnego pn. Urban Creative Poles.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku administracyjnego (dawnej siedziby ZSP) położonego na terenie Parku Tysiąclecia w Zielonej Górze, ul. Wazów 3.Przewidywane projektem zmiany mają na celu adaptację budynku na Akademicki Inkubator Kreatywności. W ramach inwestycji nie przewiduje się żadnych zmian związanych z zagospodarowaniem oraz uzbrojeniem terenu. 7.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Dokumentacje Projektową i Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbiory Robót (STWiOR) zawarte w załączniku nr 11 do SIWZ; 7.3. W ramach adaptacji budynku przy ul. Wazów 3 na Akademicki Inkubator Kreatywności wykonane zostaną między innymi następujące roboty: 7.3.1. remont dachu; 7.3.2. remont elewacji; 7.3.3. remont wnętrza obiektu; 7.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ; 7.5. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. opłaty za wydanie decyzji przez organy wymienione w Prawie Budowlanym niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji inwestycji, opłaty za utylizację, opłaty za wykonanie map powykonawczych,) zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 7.6. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie oferent. UWAGA: Załączone do SIWZ (zał. Nr 11) przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez wykonawcę kosztów ich realizacji. 7.8. Przed podpisaniem umowy zobowiązuje się Wykonawcę do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu wykonania prac w celu realizacji inwestycji. 7.9. Złożenie przez oferenta oferty oznacza, że dokumentacja projektowa jest kompletna i nadaje się do prawidłowego wykonania robót budowlanych. W związku z powyższym nie może on uchylić się od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7.10. Po stronie wykonawcy leży miedzy innymi: 7.10.1.Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robot wraz ze wskazaniami objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji wraz z ewentualną budową tymczasowych odcinków dróg objazdowych wynikającej z przyjętej technologii robót. Organizację ruchu należy uzgodnić z właściwymi jednostkami. 7.10.2.Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu. 7.10.3.Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż (po 3 egz. dla każdej branży z oznaczeniem w kolorach wykonanych instalacji i urządzeń). 7.10.4.Po demontażu obiektów placu budowy należy doprowadzić teren do stanu pierwotnego. 7.10.5.Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego. 7.10.6.W interesie Wykonawcy leży sprawdzenie w obiekcie wszystkich obmiarów a ewentualne problemy z nimi związane Wykonawca powinien rozwiązywać na bieżąco z Zamawiającym. Wszelkie zmiany wynikłe z nieprzewidzianych zdarzeń w trakcie wykonywania zadania należy bezwzględnie konsultować z Zamawiającym. 7.11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej okres realizacji na kwotę min. 50.000,00 zł. 7.12.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy; 7.13.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ; b) kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 7.14.Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach