Przetargi.pl
Adaptacja budynku przy ul. Granicznej 27 na potrzeby siedziby Centrum Usług Wspólnych w Katowicach

Centrum Usług Wspólnych w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-040 Katowice, Wita Stwosza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2051120, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach
    Wita Stwosza 7
    40-040 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2051120, , fax. -
    REGON: 271521223
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku przy ul. Granicznej 27 na potrzeby siedziby Centrum Usług Wspólnych w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z pierwszym etapem przebudowy i rozbudowy budynku użyteczności publicznej wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji użytkowej – oświaty na użytkową – biurową (docelowo: budynek użyteczności publicznej – biurowy, czterokondygnacyjny) wraz z instalacjami wewnętrznymi. Teren inwestycji znajduje się w dawnym Gimnazjum nr 5 przy ul. Granicznej 27 w Katowicach. Działki: 113, 114, 117, 118/1, 105/24, 112/2, 115/22, obręb Bogucice-Zawodzie. Budynek istniejący (Główny):  Rok budowy: 1956r.  Powierzchni: 3 761m2,  Kubatura 15 949 m3. Zgodnie z art. 29 ust. 5 i art. 30 ust. 8 punkt 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych - w szczególności poprzez montaż platformy oraz dostosowanie sanitariatów na parterze.. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, opracowanej przez JANUS ARCHITEKTURA Sp. z o.o., Kraków, ul. Ślusarska 9, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Uwaga: Zakres załączonej dokumentacji projektowej jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Realizację inwestycji przewidziano jako możliwą do zrealizowania w kilku etapach: 1. przebudowa części istniejącej budynku wraz z instalacjami 2. rozbudowa budynku o skrzydło wschodnie – dwukondygnacyjne, 3. przebudowa sali gimnastycznej i jej adaptacja na cele szkoleniowo-konferencyjne, 4. zagospodarowaniem terenu wraz z małą architekturą, 5. wykonanie instalacji fotowoltaicznej, 6. termomodernizacja budynku głównego, w tym docieplenie ścian, dachu, izolacja ścian piwnicznych i fundamentów, wykonanie drenażu opaskowego, instalacja uziemiająca i odgromowa, 7. dostawa i montaż mebli do pomieszczeń biurowych, socjalnych i sal konferencyjnych, rolet poziomych. Zamawiający informuje, że w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wycenić i wykonać wyłącznie zakres robót dotyczący: 1. przebudowy części istniejącej budynku wraz z instalacjami, 2. rozbudowy budynku o skrzydło wschodnie – dwukondygnacyjne. Szczegóły w Załączniku nr 11 – Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia. Teren inwestycji jest terenem Centrum Usług Wspólnych w Katowicach w Katowicach, dostępnym dla wykonawców. Jeżeli wykonawca przeprowadzi wizję lokalną to wszystkie informacje, które pozyska o warunkach lokalnych, inne niż opisane w SIWZ, powinny być zgłoszone Zamawiającemu. Zamawiający zdecyduje, czy te informacje powinny być uwzględnione w ofertach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu do składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: PKO BP nr 82 1020 2313 0000 3602 0515 2410, z podaniem tytułu: „Wadium, znak sprawy ZP/660/2019”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej, opisanej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, ul. Wita Stwosza 7, w kancelarii, pokój nr 9, przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia wniesienia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, była dołączona do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert, (jeżeli dotyczy), tj. a) wykaz - sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - wskazujący osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru w powyższej specjalności, który w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru inwestycji budowlanej polegającej na przebudowie lub rozbudowie lub budowie budynków o wartości każdej z inwestycji minimum 3.000 000,00 zł brutto, odebranej na podstawie protokołu odbioru końcowego lub częściowego. b) dowody, że wykazane inwestycje zostały wykonane należycie i że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru np. protokoły odbioru końcowego inwestycji, protokoły odbioru końcowego robót budowlanych; protokoły odbioru częściowego robót budowlanych; oświadczenie wykonawcy robót budowlanych lub inwestora, potwierdzające że dedykowana osoba pełniła w wykazanych przedsięwzięciach funkcje odpowiadające funkcjom kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru, referencje wystawione przez inwestora dla wykonawcy, oświadczenie dedykowanej osoby, potwierdzające że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach jedną z określonych powyżej funkcji. 3.3. Potwierdzenie wniesienia wadium a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 3.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.6. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach