Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku ogłasza przetarg
- Adres: 13-230 Lidzbark, ul. Sądowa 21
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 023 6961505 , fax. 023 6962107
- Data zamieszczenia: 2015-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku
ul. Sądowa 21 21
13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 023 6961505, fax. 023 6962107
REGON: 00052929000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku przy ul. Działdowskiej 10A wraz z wyposażeniem na placówkę dziennego pobytu dla osób po 60 roku życia - (wyposażenie pomieszczeń) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Adaptacja budynku przy ul. Działdowskiej 10A wraz z wyposażeniem na placówkę dziennego pobytu dla osób po 60 roku życia - (wyposażenie pomieszczeń) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 361000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : - 1.000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. ). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Działdowo zs w Lidzbark 07 8215 0006 2001 00000 941 0042, z podaniem tytułu: wadium, nr sprawy BiGK.271.1.1.2015. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark w sekretariacie - pokój nr 9 lub dołączyć do oferty. Wadium w tej formie będzie akceptowane pod warunkiem zgodności z przepisami ustawy, w szczególności z treści powinno wynikać, że obejmuje wszystkie przypadki zatrzymania wadium przez Zamawiającego. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania ofert złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.lidzbark.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa krzeseł do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2013-04-09 - Dostawa mebli biurowych oraz krzeseł do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2013-02-04 - Dostawa mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2012-12-05 - Sprzedaż wraz z dostawą regałów chromowanych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie w ramach realizacji Projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno-badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności
Dodano: 2012-06-21 - Dostawa mebli do Ośrodka Oceny Produktów Pochodzenia Zwierzęcego w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności
Dodano: 2012-05-16 - Dostawa mebli laboratoryjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2012-04-06 - Wykonanie wraz z dostawą i montażem szaf wnękowych oraz wykonanie zabudowy w recepcji Domu Studenta nr 9 przy ul. Kanafojskiego 8 Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2012-03-28 - Sprzedaż wraz z dostawą mebli do Centrum Akwakultury i Inżynierii Ekologicznej w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno-badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności.
Dodano: 2012-02-09 - Dostawa mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2012-01-03 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2011-02-11