Przetargi.pl
Adaptacja budynku przy ul. Działdowskiej 10A wraz z wyposażeniem na placówkę dziennego pobytu dla osób po 60 roku życia

Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku ogłasza przetarg

  • Adres: 13-230 Lidzbark, ul. Sądowa 21
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6961505 , fax. 023 6962107
  • Data zamieszczenia: 2015-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku
    ul. Sądowa 21 21
    13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6961505, fax. 023 6962107
    REGON: 00052929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku przy ul. Działdowskiej 10A wraz z wyposażeniem na placówkę dziennego pobytu dla osób po 60 roku życia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I Adaptacja budynku przy ul. Działdowskiej 10A na placówkę dziennego pobytu dla osób po 60 roku życia - (roboty budowlane, sanitarne i elektryczne). Zakres robót przewidzianych do wykonania nie obejmuje wszystkich pomieszczeń określonych projektem. 1) Pomieszczenia przewidziane do przeprowadzenia remontu : PARTER - szatnia dla seniorów - szatnia dla personelu - jadalnia - aneks kuchenny - pomieszczenie klubowe - łazienka z przedsionkiem z miejscem wyznaczonym na pralkę i prasowanie - WC męskie i damskie oraz pomieszczenie porządkowe - pom. biurowe poradnictwa - całość komunikacji w poziomie parteru PIĘTRO - pom. odpoczynku - magazynek sprzętu sportowego oraz wyposażenia miejsc odpoczynku - pom. dla zwiększenia lub utrzymania aktywności fizycznej - komunikacja o pow. 14,37 m2 - pozostała komunikacja na całości I piętra KLATKA SCHODOWA - do przebudowy w całości zgodnie z dokumentacją techniczną. Zakres robót zewnętrznych przewiduje niwelację terenu z ułożeniem chodnika z kostki typu Polbruk betonowej gr. 6 cm na podsypce cem.-piask. ok. 60m2 umożliwiającego dojście do schodów zewnętrznych i windy oraz przebudowę schodów zewnętrznych. Zakres robót pomieszczeń przeznaczonych do remontu obejmuje: Zerwanie posadzek z parkietu i terakoty oraz glazury w pomieszczeniach sanitariatów i aneksów kuchennych, zerwanie boazerii z deski barlineckiej w ciągach komunikacyjnych, zeskrobanie i zmycie sufitów i ścian , demontaż drzwi wewnętrznych oraz okien z AL wraz z parapetami zewnętrznymi, demontaż opraw oświetleniowych wraz z osprzętem (gniazdka, wyłączniki). W zakresie instalacji sanitarnych demontaż białego osprzętu, baterii i zaworów oraz podejść wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykonanie nowych posadzek poprzez wylanie masy samopoziomującej lub wykonanie cementowej warstwy wyrównawczej a następnie ułożenie płytek terakotowych antypoślizgowych w sanitariatach i ciągach komunikacyjnych z wyjątkiem pomieszczenia komunikacji o pow.14,37 m2 w pozostałych pomieszczeniach ułożyć wykładzinę antypoślizgową typu Tarkett lub porównywalną gr. 2 mm, klejoną do podłoża z wykonaniem cokolika wywiniętego na ścianę na wysokość 10 cm.. Glazurę w pomieszczeniach sanitariatów ułożyć na pełną wysokość ścian natomiast w aneksie kuchennym pasem o szer. 60 cm. Ściany i sufity zagruntować Uni-Gruntem, następnie wykonać 2-warstwowe gładzie gipsowe i pomalować farbą emulsyjną sufity w kolorze białym a ściany w kolorach pastelowych. Wszystkie otwory drzwiowe powiększyć do szer. 90 cm (skrzydła) i wstawić stolarkę zgodną z dokumentacją techniczną. W miejsce zdemontowanych okien wstawić okna z wysokoudarowego PCV o współ. U 1,0 Wm2-K w kolorze od zewnątrz dostosowanym do pozostawionych okien AL. Założenie parapetów zewnętrznych do wymienionych okien. Każde pomieszczenie powinno posiadać wentylację grawitacyjną poprzez przewody kominowe lub kanały zetowe W zakresie instalacji sanitarnych wymiana podejść wodno-kanalizacyjnych, montaż baterii i zaworów oraz białego osprzętu zgodnie z dokumentacją techniczną. Wymiana grzejnika w pomieszczeniu biurowym poradnictwa na grzejnik AL. 10 elementowy. W zakresie instalacji elektrycznych wymiana opraw świetlówkowych na oprawy rastrowe o natężeniu odpowiadającym normom dla budynków użyteczności publicznej, wymiana gniazdek i wyłączników oraz instalacji w przebudowanych pomieszczeniach sanitariatów i aneksie kuchennym. Wykonanie instalacji komputerowej do pomieszczenia klubowego. W zakresie prac do wykonania przy montażu szybu windy: - niwelacja terenu; - wykonanie wykopów pod fundamenty; - demontaż grzejnika na parterze i piętrze w miejscu przewidzianym na montaż windy; - demontaż okien w miejscu przewidzianym na montaż windy; - obniżenie dolnego poziomu otworu do poziomu posadzki w miejscu przewidzianym na drzwi do windy na piętrze i parterze niskim i wysokim; - wykonanie otworów do drzwi do windy; - podmurowanie otworów cegłą pełną, wstawienie nadproży stalowych; - uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych; - wykonanie fundamentu pod szyb windy; - wykonanie nawierzchni z polbruku gr 6 cm około 60 m2 2) Dostawa i montaż windy zewnętrznej wraz z niezbędnymi instalacjami i osprzętem dla potrzeb dla osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w budynku ul. Działdowska 10A 13-230 Lidzbark Parametry windy: - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: - ocena zgodności przez UDT-CERT - rejestracja w Urzędzie Dozoru Technicznego - konserwacja windy w okresie gwarancji - w projektowanym szybie wykonać dźwig elektryczny lub hydrauliczny osobowy o napędzie linowym lub śrubowym, zasilenie 230V lub trójfazowe; - udźwig min. 400 kg lub 4 osoby; - wysokość podnoszenia ok. 8 m; - ilość przystanków dojść 3-3; - prędkość podnoszenia min. 0,15ms; - drzwi szybowe 90x200cm teleskopowe lub standardowe ze stali nierdzewnej lub aluminium z samodomykaczem, przeszklone dużą szybą - min. 50 % przeszklenia, - wyposażenie platformy - listwa przeciwzakleszczeniowa - kaseta dyspozycji z piętrowskazywaczem cyfrowym i gongiem, pokrywa kasety wykonana z blachy nierdzewnej szlifowanej, przyciski podświetlane, - oświetlenie LED, oświetlenie awaryjne (min. 2 godz.), - podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową - trudnościeralna. - pochwyt z rury ze stali nierdzewnej szlifowanej na szerokości platformy, - wymiary platformy min. 1100x1500mm, panel platformy wysokość min. 1800mm - po wyłączeniu prądu na wyłączniku głównym dźwig powinien automatycznie zjechać na dolny poziom z otwarciem drzwi. - sygnalizacja przeciążenia świetlna i akustyczna. - różnica poziomów podłogi kabiny platformy dźwigu zatrzymującego się na kondygnacji użytkowej i posadzki tej kondygnacji przy wyjściu z windy nie powinna być większa niż 0,02 m. Zastosowane urządzenie powinno odpowiadać aktualnym przepisom dotyczącym dźwigów osobowych i być dostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 2 dni roboczych licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia. Możliwość zgłoszeń 24 godz.dobę, 365-366 dni w roku. Czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - 48 h od momentu zgłoszenia. Instrukcja obsługi w języku polskim - w formie papierowej i elektronicznej (wraz z dostawą urządzenia). Zadanie II Adaptacja budynku przy ul. Działdowskiej 10A na placówkę dziennego pobytu dla osób po 60 roku życia - (wyposażenie 1) Wykaz wyposażenia pomieszczeń stanowi Załącznik nr.1 do Opisu przedmiotu zamówienia. 4) Oferent przed przystąpieniem do sporządzania dokumentacji kosztorysowej zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w obecności upoważnionego Przedstawiciela Zamawiającego. Wszystkie wymienione w SIWZ i załącznikach znaki towarowe, patenty i nazwy producentów są podane przykładowo i należy je traktować jako równoważne. Na wykonane roboty budowlane i elementy wyposażenia pomieszczeń będące przedmiotem zamówienia okres gwarancji wynosi minimum 3 lata, nie więcej niż 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego. 5) Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152119
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : - Zadanie I Adaptacja budynku przy ul. Działdowskiej 10A na placówkę dziennego pobytu dla osób po 60 roku życia - (roboty budowlane, sanitarne i elektryczne) - 6.000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych), - Zadanie II Adaptacja budynku przy ul. Działdowskiej 10A na placówkę dziennego pobytu dla osób po 60 roku życia - (wyposażenie pomieszczeń - 1.000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. ). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Działdowo z/s w Lidzbark 07 8215 0006 2001 00000 941 0042, z podaniem tytułu: wadium, nr sprawy PGKS.271.1.5.2015. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Lidzbark , ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark w sekretariacie - pokój nr 9 lub dołączyć do oferty. Wadium w tej formie będzie akceptowane pod warunkiem zgodności z przepisami ustawy, w szczególności z treści powinno wynikać, że obejmuje wszystkie przypadki zatrzymania wadium przez Zamawiającego. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania ofert złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.lidzbark.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną