Przetargi.pl
Adaptacja budynku przy ul. Dworcowej 9 na Centrum Wspierania Rodziny wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu „Rewitalizacja Starego Miasta i Dworca PKP w Skarszewach” dofinasowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe Przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitarnym Trójmiasta współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Gmina Skarszewy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-250 Skarszewy, Pl. Gen. J. Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 5882201 , fax. 58 5882651
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarszewy
    Pl. Gen. J. Hallera 18
    83-250 Skarszewy, woj. pomorskie
    tel. 58 5882201, fax. 58 5882651
    REGON: 000528959
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarszewy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku przy ul. Dworcowej 9 na Centrum Wspierania Rodziny wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu „Rewitalizacja Starego Miasta i Dworca PKP w Skarszewach” dofinasowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.1 Kompleksowe Przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitarnym Trójmiasta współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Wykonanie projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i szczegółowego kosztorysu, zbiorczego zestawienia kosztów, harmonogramu realizacji zadania i innych opracowań wymaganych przepisami prawa i niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskania braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych lub uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu; b) Wykonanie robót budowlanych: - budynku: • pogłębienie części piwnic do wysokości 2,30 w świetle, wraz z wykonaniem izolacji termicznej i przeciwwilgociowej posadzek, • przebudowa funkcjonalna piwnic na potrzeby pomieszczeń magazynowo – zapleczowych oraz nowej klatki schodowej, • remont pomieszczenia węzła cieplnego, • budowa nowych klatek schodowych między kondygnacjami - schody żelbetowe (do piwnicy) oraz w konstrukcji stalowej (parter-1 piętro-poddasze), • przebudowa funkcjonalna parteru i piętra na potrzeby pomieszczeń CWR, • przebudowa funkcjonalna poddasza na potrzeby administracji CWR, • uzupełnienie warstwy wełny mineralnej w izolacji termicznej dachu, wymianie opierzeń, wymiana pokrycia dachowego wraz z warstwami izolacyjnymi z ołaceniem, • rozebranie i utylizacji pokrycia dachowego z płyt eternitowych, • przystosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych (m. in. montaż platformy dla niepełnosprawnych pomiędzy parterem i piętrem – spełniającej wszystkie wymagania dot. transportu osób niepełnosprawnych, tj. wielkość, łatwość obsługi, bezpieczeństwo użytkowania), • dostosowanie budynku do aktualnych wymagań ochrony ppoż oraz potrzeb ewakuacji, • dostosowanie budynku do aktualnych wymagań izolacyjności cieplnej i innych wymagań związanych z oszczędnością energii, • wymiana instalacji elektrycznej, CO, wod-kan, • wykonanie instalacji strukturalnej, • remont elewacji po zakończeniu podstawowych prac przebudowy – uzupełnienie ubytków, malowanie, • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych i piwnicznych, • osuszenie ścian piwnicznych, • wykonanie nowego fragmentu stropu żelbetowego nad piwnicą, • naprawa i wzmocnienie istniejących stropów drewnianych, • wykonanie nowych posadzek parteru, • wyburzenie ścian działowych i fragmentów nośnych, • wykonanie nowych ścian działowych z g-k, • wykonanie nowych rynien i rur spustowych, • wykonanie izolacji i odwodnienia tarasów, • wymiana balustrad na zgodne z przepisami, • wymiana schodów zewnętrznych na nowe. - zagospodarowanie terenu: • demontaż istniejących urządzeń placu zabaw oraz złożenie w miejsce wskazane przez Inwestora, • wykonanie drenażu od strony ulicy, • wykonanie odprowadzenia wód opadowych i ich zagospodarowanie na terenie działki lub odprowadzenie do pobliskiej rzeki (wykonanie operatu i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego), • realizacja zagospodarowania terenu tj.: - nowy chodnik prowadzący do budynku, likwidacja schodów zewnętrznych; - miejsce gromadzenia odpadków (wiata) wraz z utwardzonym dojściem; - nowy podjazd oraz miejsca postojowe, - uporządkowanie terenów zielonych, - nowe zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w formie „tarasów” położonych na kolejnych poziomach terenu połączonych ze sobą za pomocą chodnika o nachyleniu maksymalnym 5,5% oraz schodów terenowych; - boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej (do siatkówki oraz koszykówki) wraz z montażem piłkochwytów, - dostawa i montaż urządzeń boiska, placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz zadaszonego grilla, - dostawa i montaż małej architektury, - nowe ogrodzenie terenu, - mury oporowe oraz kształtowanie skarp – znaczna makroniwelacja terenu w sąsiedztwie budynku, - obiekt jest w pełni uzbrojony – wykorzystuje się wszystkie istniejące przyłącza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 10 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 11 do SIWZ Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie nie wymaga posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca bez osobnego wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach