Przetargi.pl
,,Adaptacja budynku przeznaczonego na placówkę opiekuńczo- wychowawczą przy ul. Nowogrodzkiej 7"

Zespól do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 02-945 Warszawa, św. Bonifacego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22-842-17-22, , fax. 22- 842-17-22
  • Data zamieszczenia: 2019-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespól do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 1
    św. Bonifacego 81
    02-945 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22-842-17-22, , fax. 22- 842-17-22
    REGON: 36896623000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Adaptacja budynku przeznaczonego na placówkę opiekuńczo- wychowawczą przy ul. Nowogrodzkiej 7"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja budynku przeznaczonego na placówkę opiekuńczo- wychowawczą przy, ul. Nowogrodzkiej 77, Szczegółowy zakres robót dla zadania przedstawia dokumentacja projektowo-kosztorysowa (zwana łącznie dalej: dokumentacją projektową) stanowiąca Załącznik nr 6 do SIWZ 3.1. Adaptacja budynku przeznaczonego na placówkę opiekuńczo- wychowawczą przy, ul. Nowogrodzkiej 77, obejmuje prace budowlane polegające na: 3.1.1. wykonaniu przyłącza instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody użytkowej, 3.1.2. wykonaniu instalacji wentylacji, 3.1.3. wykonaniu przyłącza robót instalacji elektrycznej wraz z montażem rozdzielni elektrycznych, 3.1.4. wykonaniu prac budowlanych tj. położeniu okładzin ścian wewnętrznych, wykończenie sufitu, ułożeniu paneli oraz terakoty i glazury, ułożenie tarasów, biały montaż, stolarka drzwiowa wewnętrzna, montaż oświetlenia wewnętrznego, montaż grzejników 3.1.5. prace zewnętrzne polegające na ułożeniu chodnika, zagospodarowanie terenu zielonego, wykonanie tarasów, montaż oświetlenia zewnętrznego, wykonanie wiaty śmietnikowej itp. 3.2. Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (nr A-811 decyzją 869/2008 z dnia 3 lipca 2008r. ). Obiekt wpisany jest nadto do gminnej ewidencji zabytków. 3.3. Z uwagi na fakt, że prace przyłączeniowe i remontowe odbywać się będą na terenie i w placówce opiekuńczo- wychowawczej od Wykonawcy wymaga się szczególnej dbałości o zabezpieczenie terenu prac oraz wykonywania prac w sposób nie utrudniający codziennej działalności Domu Dziecka Nr 15. 3.4. KOD CPV: 45331100-7 - Instalacje centralnego ogrzewania 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45262520-2 - Roboty 45310000-3- Roboty instalacyjne elektryczne 45315700-5- Montaż rozdzielnic elektrycznych 3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.7. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji. 3.8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień podobnych. 3.9. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 3.10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.11. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla zamówienia. 3.12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.13. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi zapisami SIWZ oraz w razie potrzeby, dokonać wizji lokalnej miejsca wykonywania robót, Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne i niezbędne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, a następnie do realizacji tego zamówienia w sposób należyty, zgodnie ze sztuką budowlaną. 3.14. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.15. Cena oferty musi być przedstawiona w formie kosztorysów ofertowych sporządzonych metodą szczegółową. 3.16. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy. W przypadku niezgodności pomiędzy przedmiarem robót, a projektem, wiążące są zapisy projektu. 3.17. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, na rysunkach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 PZP, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3.18. Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że oferowanego przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w tym do wykazania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. 3.19. Wykonawca zapewni wszelkie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, o jakości odpowiadającej normom zawartym w dokumentacji projektowej, mających wymagane przez polskie prawo atesty i certyfikaty. 3.20. Wykonawca ma obowiązek przedstawić i przekazać Zamawiającemu świadectwa i inne dokumenty wymagane przepisami prawa, stwierdzające jakość planowanych do użycia materiałów i wyrobów, przed ich składowaniem lub wbudowaniem - jeżeli Wykonawca nie będzie ich składował. 3.21. Wykonawca przed składowaniem lub wbudowaniem (jeżeli Wykonawca nie będzie ich składował) w obiekcie określonego materiału lub urządzenia uzyska akceptację inspektora nadzoru, co do ich zgodności z dokumentacją projektową oraz przyjętym standardem użytkowym, potwierdzoną wpisem do dziennika budowy. 3.22. Wykonawca może wnioskować o zmianę materiałów na inne niż przewidziane w dokumentacji projektowej. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę materiałów wskazanych we wniosku Wykonawcy, po uzyskaniu opinii projektanta pełniącego nadzór autorski oraz inspektora nadzoru, że zmiana materiałów nie skutkuje pogorszeniem jakości i trwałości przedmiotu zamówienia. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę materiałów po uzyskaniu ww. opinii projektanta i inspektora nadzoru i dokonać zmiany wynagrodzenia Wykonawcy na zasadach przewidzianych w § 11 ust. 2 wzoru umowy. Zamawiający zastrzega, iż zastosowanie innych materiałów na wniosek Wykonawcy nie może wpłynąć na zwiększenie wynagrodzenia. 3.23. Na podstawie art. 29 ust. 3a. ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę lub pracę tymczasową. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową oraz dostawców materiałów budowlanych. W związku z powyższym Wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, iż osoby wykonujące przedmiot umowy są zatrudnione na podstawie umów o pracę. W razie wątpliwości, co do prawdziwości ww. oświadczenia, Zamawiający będzie uprawniony do zażądania przedłożenia zanonimizowanych umów o pracę lub zanonimizowanych zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców ww. oświadczenie lub zanonimizowane kopie umów o pracę oraz zgłoszeń ZUS-owskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. W razie konieczności, Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 5.2. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, dotyczące: 5.2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. 5.2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna przedstawienie przez wykonawcę dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada środki pieniężne lub zdolność kredytową w wysokości 250.000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz posiada aktualna polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 250 00,00 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów. Wymóg posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej zostanie spełniony: zarówno, gdy jeden członek konsorcjum będzie posiadał polisę ubezpieczeniową na żądaną przez Zamawiającego lub wyższą sumę gwarancyjną, ale także gdy dwaj (lub więcej) członkowie konsorcjum przedłożą polisy ubezpieczeniowe na łączną sumę gwarancyjną nie mniejszą, niż wskazana przez Zamawiającego. 5.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał realizację, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na remoncie i/lub przebudowie o wartości minimum 250 000,00 zł brutto. Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego i w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: co najmniej jedną osobą zdolną do realizacji zamówienia tj.: kierownikiem budowy posiadającym:  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;  wpisanym na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego;  kwalifikacje, o których mowa w art. 37c, 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; 5.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w stosownych oświadczeniach Wykonawcy, następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w pkt 7 SIWZ. 5.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt. 5.2.3 SIWZ – w zakresie doświadczenia, Zamawiający uzna za spełniony: zarówno, gdy jeden członek konsorcjum będzie posiadał wymagane doświadczenie realizacji dwóch robót budowanych wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 5.2.3. SIWZ, ale także gdy co najmniej dwóch członków konsorcjum legitymować się będzie łącznie wykonaniem co najmniej dwóch robót (dopuszcza się sumowanie doświadczeń). 5.5. Na podstawie art. 22d ust. 2 PZP Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 5.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach