Przetargi.pl
Adaptacja budynku poszkolnego na Wiejskie Centrum Kultury w Witnicy

Gmina Moryń ogłasza przetarg

  • Adres: 74-503 Moryń, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 667 950 , fax. 914 667 957
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moryń
    Plac Wolności 1
    74-503 Moryń, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 667 950, fax. 914 667 957
    REGON: 81168486400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moryn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku poszkolnego na Wiejskie Centrum Kultury w Witnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn. „Przebudowa budynku byłej szkoły na świetlicę wiejską” Witnica, ul Moryńska 15, dz. nr 20, według dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga: Podczas realizacji zamówienia konieczna jest taka organizacja prac, żeby możliwa była niezakłócona praca szkoły. Prace generujące hałas muszą być wykonywane po godzinie 14:00 każdego dnia. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe i ziemne 2) roboty w zakresie usuwania gruzu 3) wykonanie pokryć dachowych 4) kładzenie rynien 5) roboty izolacyjne 6) izolacje cieplne 7) roboty murarskie i murowe 8) roboty izolacyjne 9) roboty w zakresie stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 10) instalowanie drzwi i okien oraz podobnych elementów 11) instalowanie sufitów podwieszanych 12) instalowanie ścianek działowych 13) instalowanie ścianek systemowych 14) kładzenie płytek 15) kładzenie i wykładanie podłóg i ścian 16) roboty malarskie i szklarskie 17) nakładanie powierzchni kryjących 18) roboty elektryczne, 19) roboty sanitarne, 20) roboty w zakresie nawierzchni chodników, wjazdu i parkingu i wszystkie inne prace, które wynikają z dokumentacji projektowej. 2. Jeśli dokumentacja przetargowa zawierałaby nazwy własne lub odniesienie do norm należy traktować je jako przykładowe. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw własnych i norm Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest złożyć opis materiałów i produktów równoważnych, zgodnie z siwz. 3. Przedmiary robót stanowią element pomocniczy i nie mogą być podstawą do wyceny prac stanowiących zakres umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania świadczenia zgodnie z zakresem wynikającym z postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej oferty. Przedmiot winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 5. Wykonawca, zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy harmonogramu robót oraz do przekazywania informacji miesięcznej o zaawansowaniu realizacji zadania w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca, za zadania zrealizowane w danym miesiącu. Wzór harmonogramu ustali zamawiający. 6. Zamawiający wskaże miejsce poboru prądu i wody na etapie przekazania placu budowy. Wykonawca na czas budowy zainstaluje podliczniki, których wskazania będą podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami faktycznie zużytej energii elektrycznej i wody. 7. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie leży po stronie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy). 2. Wniesione wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Chojnie O/Moryń nr rachunku 91 9370 1046 0300 0648 2003 0003 z dopiskiem: „wadium w postępowaniu na adaptację budynku poszkolnego na Wiejskie Centrum Kultury w Witnicy”, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w ustawie Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, bez wezwania ze strony zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert złoży oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej. Jeśli wykonawca przynależy do grupy kapitałowej wspólnie z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu, wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku ofert wspólnych oświadczenie i ewentualne dowody składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej musi zostać złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach