Przetargi.pl
Adaptacja budynku OSP na świetlicę wiejską w miejscowości Jasień

Gmina Tłuchowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-605 Tłuchowo, ul. Sierpecka 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 287 62 60 , fax. 54 287 62 04
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tłuchowo
    ul. Sierpecka 20 20
    87-605 Tłuchowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 287 62 60, fax. 54 287 62 04
    REGON: 91086657700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://tluchowo.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku OSP na świetlicę wiejską w miejscowości Jasień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość zamówienia poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Przedmiotem zamówienia jest : Adaptacja budynku OSP na świetlicę wiejską w miejscowości Jasień. 1.Zakres robót obejmuje rozbudowę i remont istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z infrastrukturą techniczną, w tym: instalacja wewnętrzna wod-kan. z przyłączem wodociągowym i kanalizacyjnym, szambo szczelne,wybieralne.Istniejący budynek jest obiektem wolno stojącym parterowym nie podpiwniczonym o wymiarach 9,37 x 10,61 m. Rozbudowa obejmuje powierzchnię o wymiarach : 3,50 x 9,41m z przeznaczeniem na kuchnię i sanitariaty.Wyposażenie budynku będą stanowiły instalacje elektryczne, sanitarne, kanalizacja sanitarna, zimna i ciepła woda, wentylacja, malowanie wewnętrzne, elewacja z dociepleniem ścian. 2.Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany, przedmiar robót, (kosztorys ofertowy) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Z projektu budowlanego wyłącza się wymianę 8 okienek w pomieszczeniu świetlicy i garażu. 3.Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót jest podstawą do wyceny przedmiotu umowy. 4. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 5.Podane w kosztorysach nakładczych, przedmiarach robót, dokumentacji budowlano - wykonawczej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nazwy własne materiałów ( producent, pochodzenie) należy traktować jako wzorcowe - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i SIWZ mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. 6.Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne jakościowo, a zastosowanie ich w żaden sposób niewpłynie na prawidłowe funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 7.W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta (aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 8.Wykonanie zadania obejmuje również: 9.Organizację i zagospodarowanie placu budowy 10.Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności i innymi dokumentami dopuszczającymi do stosowania na zastosowane materiały i urządzenia . 11. Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 12.Wykonawca w terminie 7 dni od daty podpisania umowy sporządzi szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy, który będzie stanowić załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane w kwocie: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tluchowo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach